Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Als het zo'n probleem geeft kan je ook de vraag stellen of het wijsheid is de piercing te laten zitten.

Ik heb er zelf 0,0 last van. Ik ben alleen liever zeker van me zaak dat het niets abnormaals is, dan dat ik er te makkelijk over denk en het wel mis gaat ;).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou je hebt geen moeilijke piercing en normaal is hij toch wel aardig genezen met 4-8 weken. Dus het lijkt me dat je aardig op weg bent. Niet teveel zorgen over maken als je er geen last of pijn van hebt. En ik had het niet over de lengte van je staafje maar de diameter. Dat kan soms in combinatie met te zware balletjes snijdend werken. Maar nogmaals; als je geen klachten heb zou ik me niet te druk maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van de week weer met mijn moeder gesproken over de lippiercing die er nu toch echt aan zit te komen, binnen nu ern twee weken. Ze flipte een beetje. En had niet verwacht dat ik het door ga zetten. Gisteren met mijn vader een heel gesprek over gehad. Ook met de bijbel erbij en we zijn allebei op zoek geweest of er dingen in de bijbel staan waaruit blijkt dat een piercing niet mag. En er stond eigenlijk niets over in. Behalve over oorringen en mensen die zichzelf met speren en stenen staan en zo totdat ze bloeden. Niet echt toepasselijk op piercings.

Wel tof, dat mijn pa (de grootste tegenstander, in eerste instantie) er nu gewoon achter kan staan. En zo. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat voor lippiercing nath? Centre of offcentre, ringetje of staafje, eskimo of gewoon? Wel mooi dat je er zo goed met je vader over kunt praten. Je moeder zal denk ik wel bijtrekken nu je vader op grond van de bijbel geen bezwaar kon vinden ofzo. Denk ik tenminste. Ik ben benieuwd hoe hij je staat :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon, rechtsonder. Wil ik al vanaf m'n 15e. Dus nu toch maar eens gaan doen. :) Deze of volgende week ga ik hem laten zetten.

En ja, mama draait wel bij. Nu even met ma erover gehad en ze is al wel wat bijgedraaid. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tof! Ik ben benieuwd :) Goed je tandvlees in de gaten houden, dat wel. Veel mensen krijgen last van terugtrekkend tandvlees door een lippiercing dus als je dat vermoed moetie eruit. Als dat namelijk door laat zetten heb je vergrote kans op gaatjes en als je écht koppig bent kunnen je tanden er zelfs los van gaan zitten en eruit vallen. Doemscenario, ja, maar alles valt of staat met een goede mondhygiëne :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil al jaren een tattoo. Probleem is dat ik niet weet welke en waar ik hem dan wil. Ik denk aan een Latijnse religieuze tekst in gotisch schrift, in zwarte inkt. Of eventueel een kruis. Misschien op mijn rug. Als het een tekst is op hoogte van mijn schouders. Allemaal elementen die betekenis voor me hebben en waar ik ook als ik 80 jaar ben hopelijk geen spijt van zou hebben. Betekenis is voor mij wat dat betreft belangrijker dan esthetiek (al is dat laatste ook belangrijk natuurlijk). Punt is, ik zou niet weten welke tekst en of ik wel dat wil en welke plaats. :|

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik mag als sinds mn 13de een navelpiercing van mn moeder. Maar de keren dat we naar de piercer gingen waar zij hem ook alt liet zetten was op die dagen telkens gesloten.. Dus heb ik nu nog geen piercing. En sinds mijn grootouders hebben vernomen dat ik van plan ben hem deze zomer te laten zetten.. Zijn ze van plan mij op te sluiten in hun huis en me de deur niet uit te laten gaan. Maar die piercing komt er wel! :# ooit

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je. Vriendlief gaat gelukkig mee, maar ik vind het echt heel eng. Gelukkig ken ik de shop. Ben er al meerdere malen geweest met vriendinnen en ook voor mijn eigen tatoeage, maar een piercing vind ik toch wat enger.

Ben wel blij dat mijn pa en ma er wel vrede mee hebben, behalve het feit dat ze het dus jammer vinden van mijn "mooie gezichtje". ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, succes dan, en laat maar foto's zien als je 'm hebt he, ben benieuwd. Op zich is het mijn stijl niet, dat soort piercing, maar kan me voorstellen dat het wel bij jou (en je mooie gezichtje :P) past.

Link naar bericht
Deel via andere websites

:)

Ik ga het ook gewoon doen! Heb vandaag alleen maar een grotere stimulans gekregen! Mama kwam namelijk naar me toe dat ze me iets moest vertellen. Ik citeer:

"Ik moest dit van pa tegen je zeggen, kom even bij me zitten.. Ik vind het stiekem heel erg stoer dat je dit wilt. En ja, ik vind het zonde van je mooie gezichtje, maar ik vind het ook heel stoer. En ook dat je al die metal luistert en die tattoo van je. En ik ben eigenlijk super trots op je. En ik vind het super stoer dat je zo ook gewoon christen kan zijn en dat je niet zo standaard bent. Ik heb liever dat je dit doet, dan dat je verkeerde keuzes maakt voor de rest van je leven."

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid