Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Aan de ene kant vrees ik dat met een MD meer, het is niet zo'n groot stukje wat onderhuids komt... Maar dat kan gewoon mijn idee zijn.

Punt twee is dat het met titanium wordt gezet, en ik me afvraag of ik daar tegen kan.

Tot nu toe kan mijn lichaam alleen vriendjes worden met zilver, chirurgisch staal ging wel aardig, maar bleef altijd een beetje vocht afscheiden. (Jaren, zeg maar)

En met iets wat écht onder mijn huid zit (ipv dat ik het er zelf nog uit kan halen wanneer mogelijk) vind ik dit wel beetje scary.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt op de webshop van AOP wel twee oorbelletje kopen van titanium. Gewoon 1,2mm 6 mm lengte labretjes met twee bolletjes, dan kan je in je oren kijken hoe je lijf ermee omgaat. Alhoewel dat natuurlijk een genezen piercing is, en een verse nog wel wat anders is. Je hebt trouwens ook verschillende soorten chirurgisch staal. Sommige mensen kunnen wel tegen de ene soort, maar niet tegen de andere. Het loont ws de moeite om ook wat labretjes/ringetjes in verschillende soorten chrirurgisch staal te kopen om te testen welke je wel en niet tegen kan als je in de toekomst meer piercings wil laten zetten.

En een surface zit ook écht onder je huid, en die haal je er ook niet zomaar ff uit zoals met een helix ofzo wel kan.

Verder denk ik dat een microdermal wel de kans op uitgroeien verminderd, omdat er eenvoudigweg een kleiner wondje is. Als jouw huid al gevoelig reageert op bepaalde metalen, zou ik persoonlijk het liefst zo min mogelijk contactoppervlak hebben. En zeg nu zelf, het contactoppervlak van een MD is toch stukken kleiner dan van een gewone piercing.

Dat wat ik nu verkondig is allemaal geen vaststaand feit ofzo hoor, gewoon beredeneerd met mijn gezonde verstand. Ik weet er zelf net zoveel vanaf als jij denk ik :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik wil een so-called cleavage piercing.

Zoek zelf maar een foto, deze lijken me niet geschikt voor credible :P

-edit-

Deze foto lijkt me nog redelijk fatsoenlijk.

@Crew: If not, verwijder maar.

surface%20piercing%20005.preview.JPG

Haha, je kan ook zo'n piercing laten zetten in de bovenkant van je bilnaad, ik vind de wereld weer een beetje gekker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

je moet wel erg diep zijn gezonken om je piemel te splijten... die body modificaties gaan echt te ver... maar aan de andere kant is besnijdenis en zeker vrouwlijke besnijdenis een soort van vorm ervan... maar dat is dan gedwongen. en dan heb je nog afrikaanse vrouwen met uitgerekte lippen tja dat is cultuur. :|

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mensen met uitgerekte lippen heb je hier ook wel, zei het minder extreem dan in Afrika, maar dingen als scarification (littekens laten maken), brandmerken en implants (een 3d figuurtje onder je huid laten plaatsen) en lichaamsdelen laten splijten gaat mij ook veeeeeeel te ver. Sowieso, hoe kun je nog plassen/seks hebben met een gespleten piemel?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid