Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Niet te druk om maken, ik vind het zelf ook niet mooi maar he, zo lang het niet in mijn navel hoeft moet ik daar niet over gaan zeuren toch. Als jij het leuk vindt, maakt het niet zo veel uit wat je beste vriendin zegt. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry, maar dat vind ik onzin.

Je loopt toch niet dag in dag uit in een blote buik om dat ding te showen?

En wat zou er 'hoerig' aan zijn? Waar komt die associatie vandaan?

Omdat er minder kuise meiden zijn die toevallig ook zo'n piercing hebben?

Gaan je benen opeens heel makkelijk uit elkaar door een stukje lichaamsversiering? Don't think so.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het ook niet hoerig. Ligt er helemaal aan hoe je je verder kleed. Kijk, kleed jij je hoerig, dan zal het er ook hoerig uit zien. Zo niet, dan niet. ;) Maar dan gaat het niet eens om de piercing, maar om het totaalplaatje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vind het ook niet hoerig. Ligt er helemaal aan hoe je je verder kleed. Kijk, kleed jij je hoerig, dan zal het er ook hoerig uit zien. Zo niet, dan niet. ;) Maar dan gaat het niet eens om de piercing, maar om het totaalplaatje.

x2 :)

Ik wil echt steeds liever die lippiercing, kan niet wachten tot ik een baantje heb :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laatst poste ik hier over mijn problemen met mijn VCH-piercing, ik kan vertellen dat ik 'm eruit heb gehaald. Hij was (voor zover ik weet) niet ontstoken ofzo, maar het wondje ging gewoon niet dicht. Gisteravond wist ik het ineens zeker; hij ging eruit. En ik denk dat het een hele goede beslissing is. Het gaf me toch zelfs ook een fijn idee nu weer helemaal puur natuur te zijn. Misschien had God dit al een hele tijd in gedachten, maar negeerde ik dit de hele tijd. Ik ben in elk geval blij met mijn beslissing, nu hopen dat het gaatje mooi dichtgroeit zonder problemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Gast Anon_phpbb

Ik heb 1 helix piercing, 1 orbital piercing daaronder en dan nog 2 anti tragus piercings daaronder. De helix piercing was niet bepaald pijnlijk om te zetten, voelde er eigenlijk vrij weinig van. De orbital piercing was een ander verhaal. Eerst werden er 2 gaatjes apart gepierced met in elk een staafje. Dit deed al...vrij veel pijn. Na 3 maanden kon ik terugkomen om de uiteindelijke orbital erin te laten zetten die door beide gaatjes heengaat. De anti-tragus piercings...wat heb ik me een partij zitten schelden, haha, maar ze zijn het zo waard geweest ^^

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb sinds afgelopen vrijdag 2 helixen erbij in mijn andere oor :D *blij blij* Deed wel een stuk meer pijn dan mijn eerste helix, en het bloedde zo erg dat de pierster vroeg of ik gisteren gezopen had ofzo xD Echt compleet het tegenovergestelde van mijn eerste piercing, die ongeveer pijnloos en bloedloos was :P Maar ik kan er nu al op slapen en heb bijna geen korstjes meer en het is het supermooi! :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha! Ik las priester in plaats van pierster. :#

Wel fijn dat het zo snel geneest, Annz. Jij hebt ondertussen (samen met wat anderen) mijn lippiercing irl gezien. En daar heb ik vandaag een zwart bolletje voor binnen gekregen samen met twee paar nieuwe tunnels van 8mm. Misschien binnenkort toch nog naar de 10 (en dat terwijl ik eerst tot max. 6mm zou gaan).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, voor een setje plugs moet je het niet doen.

Ik heb nu echt het meest eenvoudige en goedkope wat er bestaat. En zelfs dat vind ik nog leuk.

https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... ryl-plug-0

(in het wit en rood)

Welke plugs vind jij dan mooi? Heb wel een aantal prachtige plugs gezien, maar die zijn stikduur.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nepplugs vind ik zo mogelijk nog lelijker. Het is vooral 2-6 mm waar ik de lelijke in vind zitten, terwijl ik daar toch echt doorheen moet voor ik die mooie kan. Alhoewel Gorilla Glass plugs ook nog wel leuk zijn, maar idd duur ja.

Deze https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... -paua-plug vind ik mooi en op deze https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... iet-plug-0 ben ik verliefd. Maar nu moet ik zeggen dat ik nu ook veel meer mooie plugs zie dan eerst, hebben ze hun assortiment vernieuwd ofzo?

@WS: dan combineer je het zetten van een piercing met een bezoekje aan ons ofzo :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid