Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wat een joekel Annzie, loop je daar niet scheef van?

ik blijf het eng vinden, zelfs om te zien hoe een ander gepierced wordt.

Hoewel ik wel een keer in de studio bij een toenmalige vriend van me een klant eigenlijk wel een beetje heb zitten pesten, ze werd ineens een beetje bang, kwam voor een tongpiercing ik zei alleen tegen de piercer: "Tom, niet zoals gisteren he, dat je dwars door een wang heen steekt he..."

Meisje trok een beetje wit weg... maargoed, ik zou het nooit doen, maar dat komt meer doordat ik doodsbang ben voor alles wat met naalden te maken heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat een joekel Annzie, loop je daar niet scheef van?

Hehe, dat zegt mijn zusje ook de hele tijdpuh2.gif Dan pakt ze mijn hoofd beet en zegt 'je staat verkeerd' en dan draait ze mijn hoofd scheefpuh2.gif

Maar mijn hoofd rechthouden heb ik geen moeite mee als ik dat ding draag, ik moet alleen niet gaan headbangen en hem van 's ochtends 7 tot 's avonds 9 inhouden lukt ook niet maar wel al van 's ochtends 10 tot 's avonds 9smile.gif

Quote:
ik blijf het eng vinden, zelfs om te zien hoe een ander gepierced wordt.

Hoewel ik wel een keer in de studio bij een toenmalige vriend van me een klant eigenlijk wel een beetje heb zitten pesten, ze werd ineens een beetje bang, kwam voor een tongpiercing ik zei alleen tegen de piercer: "Tom, niet zoals gisteren he, dat je dwars door een wang heen steekt he..."

Meisje trok een beetje wit weg... maargoed, ik zou het nooit doen, maar dat komt meer doordat ik doodsbang ben voor alles wat met naalden te maken heeft.

Das ook wel gemeen hoor, zo'n grapjepuh2.gif En ik vind het ook eng om te zien hoor, ben blij dat er geen spiegel tegenover die stoel stond toen ze mij ging piercenpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik heb 'mijn' piercer eens een mailtje gestuurd met de vraag om extra info over de risico's van een lippiercing, met name dat teruggetrokken tandvlees gedoe, en wat als je daar ook zonder piercing al wat last van hebt. Ben benieuwd naar het antwoordsmile.gif


Samengevoegd:

En antwoord terug. In principe raadt ze het me af, maar er kunnen mogelijkheden zijn dat het wel kan, maar dan moet ze me even zien. Kan ze ook zien hoe erg het bij mij nu al is enzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:

Eergisteren mijn rechteroor opgerekt van 4 naar 6 mm. Vandaag een nieuwe tunnel erin gedaan. Nu is mijn oor nog meer opgerekt, omdat de randjes van de tunnel breder zijn. Het bloedt en prikt.. Fijne hobby.
smile.gif

Als het bloedt moet je een maat terug, dan heb je het veel te snel gedaan en dan krijg je littekenweefsel als je het zo laat zitten. En dat is niet rekbaar. Dus terug naar 4, 1 of twee maanden laten genezen en dan langzaam naar 5, en dan langzaam naar 6.

Ik ben nog niet eens begonnen en ik weet al hoe het moet.. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zijn zoveel mensen daar die het aandikken. Ik heb er gisteren ook op zitten neuzen en met de meeste dingen ben ik het echt neit eens.

Je zou je tunnel ook te veel moeten verzorgen en allemaal speciale dingen ervoor moeten gebruiken. Dat is echt onzin. Je moet je niet te bang late maken.

Je voelt zelf hoe snel je verder kan. En bij mij scheelt het dat ik het al weet van mij andere oor. Vaseline en Sterilon zijn mijn beste vriendjes. En de magnetrol en water. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Magnetrol?puh2.gif Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt wat het eerste dat in mij opkomt is magnetron maar ik kan me niet voorstellen dat je dat gebruikt om je oorgaatjes op te rekken xD

Oh en speciale dingen ga ik ook niet doen hoor, gewoon het goedkoopstepuh2.gif Ipv jojoba olie ga ik gewoon olijfolie gebruiken ofzo, das ook goed voor je huidpuh2.gif Maar sterilon vind ik sowieso vervelend, dat gebruik ik alleen maar om mijn piercing/oorbellen mee schoon te maken want mijn verse oorgaatjes raakten er allemaal door geïrriteerd. Ben blij dat ik met mijn piercing niet eens sterilon mocht gebruikenpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ja, ik bedoel de magnetron.
widegrin.gif
Piercings uitkoken. Zijn ze lekker schoon.
smile.gif

Olijfolie? Dat stinkt zo. >_< Was het gewoon met milde zeep. Neutral is erg zacht en erg fijn.
smile.gif

Ik vind olijfolie lekker ruiken ^^ Moet je wel die iets duurdere hebben, niet die super goedkope..

Oh, en magnetron voor uitkoken, kan ook nog japuh2.gif Uitkoken doe ik gewoon in een pannetje met water, nooit gedacht dat dat ook in de magnetron kanpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb 2 piercings laten zetten, beiden met chirurgisch staan maar zelfs dáár kan ik niet goed tegen. Bleef geel/witte korstjes krijgen. Nouja niet echt korstjes maar van dat gekke spul, die klonten XD (Oké, dit begint goor te klinken, maar iemand begrijpt vast wel wat ik bedoel puh2.gif)

Ging pas over toen ik er zilver in zette. Kan ook alleen maar zilver in mijn oren hebben. Nouja, goud misschien ook maar dat heb ik nooit geprobeerd puh2.gif

Zouden er plaatsen zijn waar je je met zilver kunt laten piercen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb 2 piercings laten zetten, beiden met chirurgisch staan maar zelfs dáár kan ik niet goed tegen. Bleef geel/witte korstjes krijgen. Nouja niet echt korstjes maar van dat gekke spul, die klonten XD (Oké, dit begint goor te klinken, maar iemand begrijpt vast wel wat ik bedoel
puh2.gif
)

Wondvocht heet datsmile.gif

Quote:
Ging pas over toen ik er zilver in zette. Kan ook alleen maar zilver in mijn oren hebben. Nouja, goud misschien ook maar dat heb ik nooit geprobeerd
puh2.gif

Zouden er plaatsen zijn waar je je met zilver kunt laten piercen?

Met zilver piercen schijnt niet zo goed te zijn, omdat dat verkleurd (dacht ik?) maar als je allergisch/overgevoelig bent voor chirurgisch staal, moet je je laten piercen met titanium. Daar schijnen veel mensen dan wel weer tegen te kunnen. Titanium is ook vrij standaard voor piercings tegenwoordig schijnt.

Maar de enige manier waarop je zeker kunt weten dat je ergens gepierced kunt worden met een materiaal waar je tegen kunt, is door de shop te bellen. En als je ook overgevoelig blijkt te zijn voor titanium, kun je er bij de shop ws wel een ander materiaal in laten zetten.


Samengevoegd:

Trouwens, chirurgisch staal zit ook vaak nikkel in, dus kan ook best zijn dat je allergisch/overgevoelig bent voor nikkelsmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Wondvocht heet dat
smile.gif

[...]

Met zilver piercen schijnt niet zo goed te zijn, omdat dat verkleurd (dacht ik?) maar als je allergisch/overgevoelig bent voor chirurgisch staal, moet je je laten piercen met titanium. Daar schijnen veel mensen dan wel weer tegen te kunnen. Titanium is ook vrij standaard voor piercings tegenwoordig schijnt.

Maar de enige manier waarop je zeker kunt weten dat je ergens gepierced kunt worden met een materiaal waar je tegen kunt, is door de shop te bellen. En als je ook overgevoelig blijkt te zijn voor titanium, kun je er bij de shop ws wel een ander materiaal in laten zetten.


Samengevoegd:

Trouwens, chirurgisch staal zit ook vaak nikkel in, dus kan ook best zijn dat je allergisch/overgevoelig bent voor nikkel
smile.gif

In Chirurgisch Roestvast Staal (316LVM) zit inderdaad nikkel. Niet "vaak", maar gewoon altijd. knipoog_dicht.gif

Je kan je ook met PTFE(PolyTetraFluorEtheen) laten piercen, dat is flexibel kunststof dus minder stress voor de wond en allergievrij.

Zijn wel meer kunststoffen die dergelijke eigenschappen hebben die ook onder merknamen worden aangeboden. Het wordt op lengte geknipt en vervolgens kan er gewoon een knopje aan weerszijden ingedraaid worden.

Vraag er even naar bij de piercer zou ik zeggen als je allergisch zou zijn voor elementen van de andere materialen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid