Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

@ Annzie: Haha, dank je smile.gif (ben er nog niet helemaal achter hoe alles werkt)

@ Minifan: Had ik ook als ik ze net nieuw had, dat ik er extreem veel aan zat, maar het went. (al vind ik het nog steeds leuk met me piercings te spelen af en toeknipoog_dicht.gif )

Foto komt vast nog wel een keer.. maar dit is me eerste avond hier, dus dat vind ik een beetje vroeg om een foto te plaatsen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Dat heb ik inmiddels dan maar gedaan.
smile.gif

Enneuh, roze haar? Fotooooo!
widegrin.gif

En van die neus van jou ook! Fotooooo! widegrin.gif

Persoonlijk vind ik ringetjes in de neus niet mooi. Mijn huisgenoot had dat vorig jaar en ik vond het echt net zo'n koeienring. Maar 't was ook de eerste ring etc. Maar zo'n klein knopje in de neusvleugel vind ik altijd wel mooi. smile.gif

Maar goed, ik heb 't niet zo op de meeste piercings. Heb zelfs 2 gaatjes per oor en wil eigenlijk nog eentje bovenin, maar ben bang voor ontstekingen en zo eentje gaat natuurlijk wel door je kraakbeen. Ik heb bij twee mensen in m'n omgeving gezien dat 't ging ontsteken en er vergroeiing optrad. Dus liever niet... puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn lief heeft geen koeienring hoor, gewoon één door haar linker neusvleugel.

Ik heb persoonlijk niet zoveel met piercings an sich. Ben meer van de tattoo's. (Al heb ik er zelf geen, want ik zou niet weten waar ik qua inkt de rest van mijn leven mee zou willen rond lopen. widegrin.gif )

Maar ik vind het niet lelijk bij mijn lief staan. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maar ik vind het niet lelijk bij mijn lief staan.
smile.gif

En waag het eens om wat anders te zeggen! widegrin.gif

Joëlle, ik heb er nog geen foto van geloof ik, zal eens aan vriendje vragen er een te maken volgend weekend. Ik vind ringetjes trouwens mooier dan stekertjes, maar ik denk er wel over om me ook zo'n eenvoudig stekertje aan te schaffen dat ik af en toe eens kan dragen in plaats van het ringetje, bij bepaalde gelegenheden kan ik me voorstellen dat ik een zo onopvallend mogelijke neuspiercing wel prettig vind.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...

Quote:

Als ik een piercing heb ga ik er zoveel aan pulken dat op een gegeven moment mijn huid uitscheurt.
widegrin.gif

Haha, ja, ik denk dat ik er ook zo een ben. Aangezien ik nu mijn tweede paar gaatjes heb gekregen en daar steeds aan het draaien aan ben.

Ik zou wel een neuspiercing willen, maar 't wordt mij ten zeerste afgeraden, krijg plotseling bloedneuzen. Dus met zo'n ding er in wordt het niet veel beter not_happy.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Vier gewone gaatjes in m'n ene oor & drie in m'n andere.

Lip piercing in het midden van m'n lip.

Twee neus piercings achter elkaar in dezelfde neusvleugel.

Ik vind piercings even als tatoeages vaak mooi mits niet overdone en passend. Van tatoeages vind ik trouwens wel dat ze ergens voor moeten staan en niet loze plaatjes zonder idee of verhaal overal en nergens. Bij piercings heb ik zo iets als je ze niet meer mooi vind trek je ze er uit en dan hou je iets over wat lijkt op een grote meeeter of een grote porie oid, daar kan ik wel mee leven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik komende maand mijn loon heb gehad, ga ik er een in mijn oor laten zetten. Bovenin mijn oorsmile.gif Dan ga ik toch naar school en dan kan ik hem gewoon in latensmile.gif

Ik vind het wel een beetje eng, dat welpuh2.gif

Ik zit trouwens ook te twijfelen of ik een kleine tattoo zou nemen, voor mijn broertje.. Dan wel op mijn voet ofzo. Iig op een onopvallende plek die niet echt raar gaat lubberen of rekken mocht ineens heel erg aankomen. En die niet gaat hangen als ik oud wordt. Dan is je voet toch de enige optie denk ikpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat heb ik ook het meest gehoord, mijn mijn toenmalige beste vriendin (we waren 13 ofzo) had toen daar een piercing laten schieten, en heeft er een gigantisch bloemkooloor aan overgehouden, dus ik doe toch wel voorzichtig. Laten piercen en niet laten schieten, en ook niet bij Ome Ted om de hoek zegmaar. Ik zoek wel een goede nette piercingshop uitsmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, een Ome Ted om de hoek raad in inderdaad ook af. Ik heb ze wel allemaal laten schieten. Geen last gehad van een bloemkooloor. Wel eens een beetje ontstoken geweest maar daar had ik verder weinig last van.

Maar piercen is inderdaad beter, ik wist dat toen nog helemaal niet, ik heb ze al zo lang, toen speelde dat verhaal nog niet zo.

Maar succes! ^^

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Wat vind je van piercings?

ach, bij sommigen staat het wel mooi...

Quote:
Heb je er zelf één of meer?

nee

Quote:
Zou je er zelf één willen en wat voor één?

zolang men om piercings te zetten je lichaam moet doorboren met een naald of iets soortgelijks, dan niet nee, ik ben namelijk doodsbang voor naalden, geen idee waarom... spuiten krijg je er bij mij ook niet in, dan al helemaal geen naalden die 10x dikker zijn...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid