Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Nou ja, ik kan natuurlijk legio andere voorbeelden noemen natuurlijk. Dit is er maar eentje... uit duizenden hoor ! Kortom: piercings ??? Neen, bedànkt ! Wég ermee !

Flipper

Vast ook van die dingen die je dagelijks meemaakt puh2.gif.

Leuk om te weten dat jij er niet van houdt, vooral niet nemen!

Ik blijf m'n piercing leuk vinden! Ookal issie blijkbaar levensgevaarlijk. puh2.gif Ik kan er truukjes mee engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

eén van mijn favoriete onderwerpen smile.gif

ik heb zelf 10 piercings (genoeg mensen vinden mij te jong, met mijn 15 jaar maar het is en blijft legaal, gelukkig big-smile.gif)

Ben er erg blij mee, en vind er eerlijk gezegd niks verkeerds aan.

Snap het heel goed als mensen dat wel vinden hoor.

Maar ik vind het een verijking van me zelf(Nu niet gaan zeggen dat ik al perfect ben, want dat weet ik xp.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Zeeuwen(mannen) hebben al eeuwen mooie oorringen aan,dus een ring hier en daar is niet zo vreemd,bot in neus en veer in kont het kan allemaal,de smaak en de stijl is een andere zaak,plus de waan van de dag,vandaag lelijk morgen weer mooi;tel uit je winst. idea8.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

eén van mijn favoriete onderwerpen
smile.gif

ik heb zelf 10 piercings (genoeg mensen vinden mij te jong, met mijn 15 jaar maar het is en blijft legaal, gelukkig
big-smile.gif
)

Ben er erg blij mee, en vind er eerlijk gezegd niks verkeerds aan.

Snap het heel goed als mensen dat wel vinden hoor.

Maar ik vind het een verijking van me zelf(Nu niet gaan zeggen dat ik al perfect ben, want dat weet ik xp.)

Mag ik vragen waar je al die piercings hebt dan? widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

eén van mijn favoriete onderwerpen
smile.gif

ik heb zelf 10 piercings (genoeg mensen vinden mij te jong, met mijn 15 jaar maar het is en blijft legaal, gelukkig
big-smile.gif
)

Ben er erg blij mee, en vind er eerlijk gezegd niks verkeerds aan.

Snap het heel goed als mensen dat wel vinden hoor.

Maar ik vind het een verijking van me zelf(Nu niet gaan zeggen dat ik al perfect ben, want dat weet ik xp.)

zijn je ouders overal mee naar toe geweest dan?

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja, anders zou mn moeder niet meegaan (en geen toestemming geven natuurlijk)

Met mijn vader heb ik niet zo veel te maken knipoog_dicht.gif

eerst deed mn moeder wel moeilijk, toen ik navelpiercing wou en met mn labret ook nog.

Maar toen ze zag dat ik het echt wou vond ze het wel okay.

Ik betrek haar er ook in knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

ja ze zijn overal mee heen geweest
smile.gif

ik zal even mn lijstje opnoemen xD

4x Helix

1x tragus

1x neus

1x navel

1x labret

1x septum

1x microdermal tussen m'n borsten
smile.gif

Ik heb eens gelezen dat zo'n laatste piercing meestal gaat uitscheuren en dat je dan een litteken krijgt. Verder vind ik het zelf ook een beetje ordi, maar goed.. jou lichaam.. Ik snap alleen niet waarom je moeder er toestemming voor geeft, als je 15 bent kun je zoveel 'heel graag willen' , maar het is niet altijd goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik heb eens gelezen dat zo'n laatste piercing meestal gaat uitscheuren en dat je dan een litteken krijgt. Verder vind ik het zelf ook een beetje ordi, maar goed.. jou lichaam.. Ik snap alleen niet waarom je moeder er toestemming voor geeft, als je 15 bent kun je zoveel 'heel graag willen' , maar het is niet altijd goed.

nee, bij een microdermal juist niet.

Je bedoelt (aan wat ik hoor) een Surface piercing.

en over dat het ordi is en dat het 'niet goed is'.

Ze kunnen er altijd weer uit (en dat beseft mijn moeder ook knipoog_dicht.gif )

Maar zoals ik volgens mij eerder ook al zei is dat ik echt wel goed kan na denken over zulke dingen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Och, als puber gingen wij ook gezellig met het hele gezinnetje naar de piercingstudio hoor. Ik kreeg er eentje voor m'n vijftiende verjaardag, broerlief voor z'n dertiende verjaardag, en mama ging mee om ons handje vast te houden want we waren wel stoer, maar nu ook niet zó stoer. Niet alle ouders vinden dat een probleem, dat betekent niet dat het onverantwoordelijke ouders zijn die zomaar alles goed vinden ofzo, voor als iemand dat zou denken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid