Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Bij mijn broer was het pas erg.

Mijn broer heeft een tijdje een wenkbrauwpiercing gehad.

Toen hij hem net had laten zetten zei mijn opa een paar

maanden niets meer tegen hem.

Wordt leuk als ik er een(/meerderepuh2.gif) neem. Ach, ik ben

in ieder geval goed voorbereid op zijn reactie widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Nou, het is net alsof je een nieuwe jas koopt. als er dan een gat in zit, issie veel minder waard, dan wil je m eigenlijk ook niet...

Ik zou het eerder zo bekijken: een mooie jas is prima, maar als die mooie jas ook nog eens versierd wordt door er een pracht van een broche op te steken kan je er zo 20 euro meer voor vragen! widegrin.gif

Ik denk dat het uiteindelijk allemaal afhangt van smaak, ik heb nog geen enkel sluitend objectief argument voor of tegen piercings gehoord.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn man had toen ik hem leerde kennen ook een wenkbrauwpiercing en het stond hem zó goed! Helaas nu niet meer, en ik probeer hem nog steeds over te halen om een nieuwe te laten zetten smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Je bent al 100% ! Vreemd, dat je die toestand terug wilt brengen naar minder... ???

Flipper

daarom zou je ook nooit naar de kapper mogen en moet je voor altijd je baard laten staan enzo...

want anders ben je niet meer 100%...

Link naar bericht
Deel via andere websites

heb zelf een neusknopje, dus lekker onschuldig..smile.gif tis wel een wiet knopje.. maar ach dat zie je niet heel erg goed opzich van ver ofzo..

En ik heb 2 tattoo's .. op mijn linkerarm sterrenbeeld kreeft.. en op mijn rechter arm spiraal tribal..

Beiden zo'n 5 cm groot ongeveer..

Deed totaal geen zeer..smile.gif sterker nog vond dat gevoel wel ja hoe zal ik het zeggen.. wel oke zeg maar..

Maar hou het wel bij 2 tattoos.. misschien later als ik ouder ben en kids zou hebben, misschien de voorletter of naam als tattoo.. maar dat zien we dan wel weer..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
Gast Anon_phpbb

ik had een neuspiercing, maar heb die uitgedaan, toen ik een labret liet zetten (piercing onder de lippen, in het midden) want ik wou niet te veel gedoe in mijn gezicht...ik draag dan ook een bril, dus teveel is teveel. en ik heb 2 gaatjes in elk oor.

de neuspiercing deed het meeste pijn, maar dan spreken we over '1 seconde pijn'

de labret had ik niet eens gevoeld smile.gif

groetjes

eli

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

de labret had ik niet eens gevoeld
smile.gif

Niet...?? dood.gif

Ik kon wel door de grond zakken, en zo kleinzerig ben ik niet.. gelukkig duurde het niet lang, alleen echt het moment dat de naald er doorheen ging en heb ik er verder geen last van gehad!

Quote:

Piercing eruit dan is het gaatje dicht binnen een paar weken. Dus geen blijvende open gesperde gaten en scheuren.

Het ligt eraan wat voor piercing het is.

Bij bijvoorbeeld een navelpiercing 'hangt' er echt een piercing in. Zeker 1 met allemaal tierelantijntjes is redelijk zwaar en zo wordt je gaatje best wel groot.

Dat blijf je vaak wel zien, ookal issie eruit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil al een poosje een tattoo. Maar mijn twijfels zijn dat je een stof ín je huid spuit die eigenlijk giftig is. Ook is het erg definitief. En mijn ouders willen het niet.

Ik vind zoiets mooi:

benen005ko6.jpg

Ik mag geen piercings van mijn ouders, en ach, ik vind dat ook niet zo belangrijk smile.gif Iedereen moet dragen wat hij/zij mooi vind. Ik vind dat als het met zorg gebeurd/gezet word, je niet echt jezelf mishandeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid