Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nee Mystique, ik plaats bewust geen link. Dat omdat ik het liefst zo anoniem mogelijk blijf. Dat ik Annia dat antwoord geef is omdat ik met haar via mail wel eens contact heb. Dat is gewoon toevallig zo, niet omdat ik de rest van het forum buitensluit. Ik wilde alleen even mededelen dat ik de piercing heb laten zetten die ik graag wilde hebben, verder niet smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaaaaa.

Ik heb een navelpiercing big-smile.gif Dag voor kerst laten zetten.

Ben er heel erg blij mee. Ik wilde het ook al lang.

Ik heb verder niks tegen piercings. Een gezicht dat helemaal vol zit vind ik niet zo heel mooi. Maar het maakt mij ook verder niks uit als iemand in de bediening een piercing zou hebben ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Als je meent mooier, aantrekkelijker, beter af te zijn met ergens (waar dan ook maar) een piercing te zetten... ? twijfel je er dan soms aan of God je wel goed genoeg gemaakt heeft, is het twijfel naar Hem toe of Hij het wel goed gedaan heeft ? Verbeter jij God's werk dan wel eens eventjes door je lichaam nu eens écht helemaal af te maken, puntjes op de I te zetten door een piercing ? Zo zou ik nog wel meer vragen kunnen stellen... Een antwoord vergelijkbaar met als: "Nou, ik vind het gewoon mooi, of zo'n piercing wilde ik altijd al graag, of dat past juist heel goed bij mij... voldoet eigenlijk... niet !". Maar goed, 't zijn alleen maar enige vragen die bij mij opkwamen toen ik dit hier op een Christelijk Forum las !

Flipper

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan mag je ook geen mooie kleding kopen, maar moet je in een jutezak lopen, geen hulpmiddelen als brillen gebruiken, en al helemaal geen beugel. Oorbellen uit... en weet je wat, laten we meteen naakt rondlopen!

Grootste gedeelte wat je om en aan je lijf hebt hangen kan je op die redenatie wel verwijderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dan mag je ook geen mooie kleding kopen, maar moet je in een jutezak lopen, geen hulpmiddelen als brillen gebruiken, en al helemaal geen beugel. Oorbellen uit... en weet je wat, laten we meteen naakt rondlopen!

Grootste gedeelte wat je om en aan je lijf hebt hangen kan je op die redenatie wel verwijderen.

vergeet makeup, knipbeurtjes ed. niet knipoog_dicht.gifflower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als je meent mooier, aantrekkelijker, beter af te zijn met ergens (waar dan ook maar) een piercing te zetten... ? twijfel je er dan soms aan of God je wel goed genoeg gemaakt heeft, is het twijfel naar Hem toe of Hij het wel goed gedaan heeft ? Verbeter jij God's werk dan wel eens eventjes door je lichaam nu eens écht helemaal af te maken, puntjes op de I te zetten door een piercing ? Zo zou ik nog wel meer vragen kunnen stellen... Een antwoord vergelijkbaar met als: "Nou, ik vind het gewoon mooi, of zo'n piercing wilde ik altijd al graag, of dat past juist heel goed bij mij... voldoet eigenlijk... niet !". Maar goed, 't zijn alleen maar enige vragen die bij mij opkwamen toen ik dit hier op een Christelijk Forum las !

Flipper

Geweldig!

Ach, Jezus zelf liet toe dat hij een lekker luchtje over zijn voeten uitgestort kreeg. Maar goed, dat is alleen maar een puntje die bij mij opkwam toen ik dat in de bijbel las...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als je meent mooier, aantrekkelijker, beter af te zijn met ergens (waar dan ook maar) een piercing te zetten... ?

Is dit een vraag?

Quote:
twijfel je er dan soms aan of God je wel goed genoeg gemaakt heeft, is het twijfel naar Hem toe of Hij het wel goed gedaan heeft ?

Nee smile.gif

Quote:
Verbeter jij God's werk dan wel eens eventjes door je lichaam nu eens écht helemaal af te maken, puntjes op de I te zetten door een piercing ?

Nee smile.gif

Quote:
Zo zou ik nog wel meer vragen kunnen stellen... Een antwoord vergelijkbaar met als: "Nou, ik vind het gewoon mooi, of zo'n piercing wilde ik altijd al graag, of dat past juist heel goed bij mij... voldoet eigenlijk... niet !". Maar goed, 't zijn alleen maar enige vragen die bij mij opkwamen toen ik dit hier op een Christelijk Forum las !

Flipper

Waaraan moet een antwoord wel voldoen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als je meent mooier, aantrekkelijker, beter af te zijn met ergens (waar dan ook maar) een piercing te zetten... ? twijfel je er dan soms aan of God je wel goed genoeg gemaakt heeft, is het twijfel naar Hem toe of Hij het wel goed gedaan heeft ? Verbeter jij God's werk dan wel eens eventjes door je lichaam nu eens écht helemaal af te maken, puntjes op de I te zetten door een piercing ? Zo zou ik nog wel meer vragen kunnen stellen... Een antwoord vergelijkbaar met als: "Nou, ik vind het gewoon mooi, of zo'n piercing wilde ik altijd al graag, of dat past juist heel goed bij mij... voldoet eigenlijk... niet !". Maar goed, 't zijn alleen maar enige vragen die bij mij opkwamen toen ik dit hier op een Christelijk Forum las !

Flipper

dat zeg ik alleen als ik een dagje geen zin in make-up heb XD (dat ik mooi ben dankzij hem) toch make-up is handig bij jeugt puisjes....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je je kleedt doe je toch ook aan wat je mooi vind, waarom zou dit met een piercing anders zijn en gods schepping beschamen?

Persoonlijk vind ik piercings niet mooi, en zou ik ze daarom ook niet laten zetten. Maar als je het mooi vind, waarom niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid