Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hello Feebs... Idd. Bijvoorbeeld David wilde een vrouw, je kent het verhaal vast wel ? Tsja, maar God was daar toch niet zo content mee, althans, als ik lees wat daarover in de Bijbel staat !

Wat die tempel betrof, ik ga ervan uit dat je begrijpt dat het beeldspraak is, om aan te geven hoe mooi en goed... het menselijk lichaam is !

Flipper

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Overigens staat het er niet zo, er staat geschreven:
Of weet gij niet, dat ulieder lichaam een tempel is van den Heiligen Geest, Die in u is, Dien gij van God hebt, en dat gij uws zelfs niet zijt?

Net ietsje anders..

Ja, in de context van seksuele reinheid t.o.v. heidenen enzo volgens mij, helegaar niet over piercings, tatoeages en insijden in de huid e.d.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

In het topic over tattoo's wordt wel af en toe wat gezegd over piercings, maar het is daar toch een beetje offtopic..

Wat vind je van piercings? Heb je er zelf één of meer? Zou je er zelf één willen en wat voor één?

shoot!
smile.gif

Ik vind sommige wel sexy ^^

Maar ik zit idd met werk enzo -_-

link

Zoiets bloos.gif

Of snakebites widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb twee gaatjes links en twee gaatjes rechts in mijn oren en ik heb een neuspiercing gehad, maar die ging helaas ontsteken, dus die heb ik uitgedaan. het gaatje van een neuspiercing is binnen 4 uur dicht en lidtekens hou je niet over aan neuspiercings.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hmmm.., de reacties lezende... zijn er toch wel méér mensen die moeite met Piercing(s) hebben, hetzij wellicht op àndere gronden...

Flipper

meer dan alleen jij = niet per definiet de meerderheid. Zelfs de meerderheid heeft niet altijd gelijk.... (Barnabas? knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, Mr. Emilio... legioenen reflectanten zijn het altijd volledig en voor de volle 100% eens met deze Dolfijn hoor... kan ik je veel voorbeelden van geven... ! Of ik het er zelf mee eens ben dat zij het allemaal zo ontzettend vaak met mij eens zijn... tsja, dat is een ander verhaal...

Flipper

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Waarom zó nieuwgierig ? Ik behoef hier van geen een te weten wie zij/hij is... Stel je voor dat je écht weet wie iemand is ? Moet je nog bij haar/hem op de ZeeWierThee ook nog ?!

Flipper

Je moest eens weten hoeveel bier ik heb gehapt met mensen die ik via een forum ken, zelfs een paar bands aan overgehouden big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vanwaar toch die adoratie voor iets dat niet nodig is ?

Flipper

ado·ra·tie (de ~ (v.), ~s)

1 aanbidding, verering

ik denk dat adoratie wat vergezocht is in dit topic flipper.

Mensen vinden piercings leuk, mooi, gaaf.

Misschien willen ze een piercing om erbij te horen, omdat iedereen het heeft. Of om zo een identiteit te kweken.

Ik persoonlijk heb een piercing omdat ik het mooi vind.

Het is niet iets wat ik zomaar even heb laten doen, maar 2 jaar over na heb gedacht voordat ik het heb laten zetten.

Quote:

Ex 32:2 2 Aäron antwoordde: ?Neem dan uw vrouwen, zonen en dochters hun gouden oorringen af en breng die bij mij.?

Zelfs in het oude testament had met al oorringen.

Taam

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid