Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Quote:

[...]

Je oor en een kraan... Hoe komen die bij elkaar in de buurt?
puh2.gif

Nou dat kan als volgt gebeuren:

Men neme een kraan en een oorpiercing met een plat achterkantje. Poets je tanden (2min puh2.gif) en buig met je hoofd richting de kraan om je tandpasta uit te spugen. Tijdens het weer omhoog gaan met je hoofd haakte de platte achterkant van de piercing vast aan de kraan. Wat als gevolg had dat de voorkant van de piercing zichzelf in mij oor drukte.

Maar goed, ik moet er wel bij vertellen dat ik wel vaker dit soort dingen voor elkaar krijg engel.gifbloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Die piercings van de vorige bladzijde op die arm zijn volgens mij surface piercings. (wat je ook wel bij mensen in hun nek of (bij vrouwen) tussen hun borsten aantreft. Dat groeit alleen onwijs snel uit en je houdt er lelijke littekens aan over volgens mij.

maar je hebt nu weer een nieuwe soort piercings, van die knopjes en die worden dan als het ware onder je huid geplaatst. Dus je ziet dan net als in die arm een knopje zitten, en verder niet. Je kan het erook weer heel makkelijk uithalen en volgens mij blijf je dus ook bijna geen litteken zien als je dat eruit haalt omdat het met een heel klein sneetje geplaatst wordt!

Het is denk ik alleen wel erg duur omdat het nog zo nieuw is puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

En als die ontsteekt? Gatver! Ik hoef zo geen piercing hoor. Ik vind een navelpiercing al eng om te zetten, heb m er ook na drie weken weer uitgehaald. Ik vond hem niet mooi. En mijn vriend vond hem ook niet staan (Ik heb me niet over laten halen hoor). Maar ik heb het stiekem gedaan, zodat hij het niet wist. Zoiets doe ik nooit meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb afgelopen woensdag een tongpiercing laten zetten!! hihi En ik ben er heel blij mee, ik wilde 'm al zo lang, en nu heb ik m dan toch eindelijk laten zetten. Jeej!

Het zetten deed maar een secondje pijn. Mar nu is mijn tong nog steeds op gezwollen. Heel vervelend, maar daar kom ik ook nog wel overheen (hoop ik toch echt hihi).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vrij veel piercings gehad:

oorbellen in de lel, bovenin het oor, tragus, gestretchte oorlellen

dubbele lippiercing, tongpiercing, antieyebrow en slaappiercing

Op mijn oren na zijn alle piercings er uit. Ik heb er nooit last van gehad met infecties ofzo, maar op een gegeven moment was ik ze gewoon beu. Dat is het fijne van piercings: als je ze niet meer wil haal je ze er uit en groeit het weer mooi dicht.

Groetjes,

Duha

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb vrij veel piercings gehad:

oorbellen in de lel, bovenin het oor, tragus, gestretchte oorlellen

dubbele lippiercing, tongpiercing, antieyebrow en slaappiercing

Op mijn oren na zijn alle piercings er uit. Ik heb er nooit last van gehad met infecties ofzo, maar op een gegeven moment was ik ze gewoon beu. Dat is het fijne van piercings: als je ze niet meer wil haal je ze er uit en groeit het weer mooi dicht.

Groetjes,

Duha

groeien ook die gestretchte oorlellen weer dicht met van die "buisjes"?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb vrij veel piercings gehad:

oorbellen in de lel, bovenin het oor, tragus, gestretchte oorlellen

dubbele lippiercing, tongpiercing, antieyebrow en slaappiercing

Op mijn oren na zijn alle piercings er uit. Ik heb er nooit last van gehad met infecties ofzo, maar op een gegeven moment was ik ze gewoon beu. Dat is het fijne van piercings: als je ze niet meer wil haal je ze er uit en groeit het weer mooi dicht.

Groetjes,

Duha

* Corientje123 vindt een slaappiercing eng klinken... bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Een slaappiercing klinkt enger dan dat het is. Het is een heel oppervlakkige piercing bij je slaap. Natuurlijk moet je deze, zoals alle piercings, laten zetten door een ervaren piercer. Als je te diep prikt bij je slaap zou dit wel gevaarlijk kunnen zijn.

Gestretchte oorlellen groeien volgens mij nooit meer helemaal dicht, maar ze worden wel kleiner als je er geen sieraad in draagt. Ik heb zelf een gat gehad van 20 mm (2 cm) en die is teruggegaan naar 5 mm. Inmiddels is die wel weer groter, maar daar heb ik zelf voor gekozen. Of en hoe snel het gaatje weer dichtgroeit verschilt ook per persoon.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Quote:

Gestretchte oorlellen groeien volgens mij nooit meer helemaal dicht, maar ze worden wel kleiner als je er geen sieraad in draagt.
Ik heb zelf een gat gehad van 20 mm (2 cm) en die is teruggegaan naar 5 mm. Inmiddels is die wel weer groter, maar daar heb ik zelf voor gekozen. Of en hoe snel het gaatje weer dichtgroeit verschilt ook per persoon.

Ligt eraan hoe groot je ze hebt opgerekt. Aols je ze tot bijvoorbeeld 7 mm oprekt, dan worden ze gewoon weer kleiner, zo klein als een gewoon gaatje.

Maar volgens mij groeien trouwens alle oorbellen, waarvan de gaatjes goed genezen zijn, nooit helemaal dicht. Ik heb zelf al jaren gaatjes. En ook vaak zat een paar maanden en jaren geen oorbel erin gehad en ze zijn altijd open gebleven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid