Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Och, als puber gingen wij ook gezellig met het hele gezinnetje naar de piercingstudio hoor. Ik kreeg er eentje voor m'n vijftiende verjaardag, broerlief voor z'n dertiende verjaardag, en mama ging mee om ons handje vast te houden want we waren wel stoer, maar nu ook niet zó stoer. Niet alle ouders vinden dat een probleem, dat betekent niet dat het onverantwoordelijke ouders zijn die zomaar alles goed vinden ofzo, voor als iemand dat zou denken.

da's echt leuk, smile.gif sowiezo als ouders er begrip voor hebben.

helaas denken meerdere mensen dat mijn moeder onverantwoordelijk is.

Daar kan ik me wel eens aan storen, (net als al die blikken die ik krijg, hier in mn verschrikkelijk bekrompen dorpje puh2.gif)

Maar dan zegt mams; je hebt er zelf voor gekozen. yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik heb eens gelezen dat zo'n laatste piercing meestal gaat uitscheuren en dat je dan een litteken krijgt. Verder vind ik het zelf ook een beetje ordi, maar goed.. jou lichaam.. Ik snap alleen niet waarom je moeder er toestemming voor geeft, als je 15 bent kun je zoveel 'heel graag willen' , maar het is niet altijd goed.

Een beperkt voorstellingsvermogen van jouw kant kun je de moeder van bunny niet aanrekenen. Ik kan me wel wat ergere opvoedkundige missers voorstellen dan een mischien wat te vroeg geplaatste piercing.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik vind piercings net zo mooi als een barbiepopje dr lippenstiftje vind.

Het laat je karakter zien, het laat zien wie je bent.

Ik heb er 1 in me neus, binnenkoort komt er een conch, en wil graag een horizontale navelpiercing, maar dat kost allemaal geld, en zoveel geld heb ik niet als studentje hahaha

Esz

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

joh, je kunt complete boekenkasten vullen met dingen die jij niet snapt. bemoei je nou maar gewoon met je eigen zaken, in plaats van haar moeder te bekritiseren.

Quote:

[...]

Een beperkt voorstellingsvermogen van jouw kant kun je de moeder van bunny niet aanrekenen. Ik kan me wel wat ergere opvoedkundige missers voorstellen dan een mischien wat te vroeg geplaatste piercing.

Jongens... doe es ff aardig tegen elkaar.. flower.gif

Maarre... wat een piercings allemaal zeg!

Ben wel benieuwd hoe piercings je karakter kunnen weergeven. Aangezien zoveel mensen dezelfde piercings hebben. Ik heb bijvoorbeeld dezelfde piercing als 2 van m'n zussen. We zijn alle 3 heel anders.

Piercings zeggen wel iets, ze geven zeker een bepaald beeld af, maar je kunt er niet uit lezen hoe iemand is vind ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt er geen karakterlezingen aan gaan houden ofzo, hoewel het ongetwijfeld lollig zou zijn. Maar het draagt wel bij tot het totaalbeeld dat je uitstraalt, en ook al kun je daar geen hele persoonlijkheid aan ophangen, het geeft wel een zeker beeld. Misschien meer naar jezelf toe (idzv, als ik in de spiegel kijk ben ik echt tevreden en voel ik dat ik mezelf ben) dan dat anderen daar zo veel mee kunnen aanvangen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Je kunt er geen karakterlezingen aan gaan houden ofzo, hoewel het ongetwijfeld lollig zou zijn. Maar het draagt wel bij tot het totaalbeeld dat je uitstraalt, en ook al kun je daar geen hele persoonlijkheid aan ophangen, het geeft wel een zeker beeld. Misschien meer naar jezelf toe (idzv, als ik in de spiegel kijk ben ik echt tevreden en voel ik dat ik mezelf ben) dan dat anderen daar zo veel mee kunnen aanvangen.

Ik moet er niet aan denken zelf maar een piercing of tattoe kan heel mooi staan. Mijn vriend zit helemaal onder de tattoes btw. Nu ja, hij heeft een paar grote op zijn rug en schouders

@ feebs: sorry had mijn bitchmodus aan laten staan

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Een beperkt voorstellingsvermogen van jouw kant kun je de moeder van bunny niet aanrekenen. Ik kan me wel wat ergere opvoedkundige missers voorstellen dan een mischien wat te vroeg geplaatste piercing.

Ja ik ook wel hoor. Het is ook echt geen ramp ofzo, ik snap het alleen niet.. en ik had het over die laatste piercing, even voor de duidelijkheid. Dan zend je een verkeerd signaal uit vind ik en daar zou ik mijn kind van 15 tegen beschermen en geen toestemming geven. Verbieden is nog een ander geval, maar dat je echt gewoon ja zegt tegen zoiets... dat begrijp ik gewoon niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar kan ik anders wel inkomen, dat je als ouder niet wil dat je tienerdochter een piercing heeft op een plaats waarvan je toch wel hoopt dat die bedekt blijft. Maar zoiets heeft ook wel veel te maken met vertrouwen en het evenwicht tussen loslaten en vasthouden, en natuurlijk ook met hoe volwassen of onvolwassen de tienerdochter in kwestie is. En daar gaan verschillende ouders logischerwijs verschillend mee om, zonder dat dat hen betere of slechtere ouders maakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Daar kan ik anders wel inkomen, dat je als ouder niet wil dat je tienerdochter een piercing heeft op een plaats waarvan je toch wel hoopt dat die bedekt blijft. Maar zoiets heeft ook wel veel te maken met vertrouwen en het evenwicht tussen loslaten en vasthouden, en natuurlijk ook met hoe volwassen of onvolwassen de tienerdochter in kwestie is. En daar gaan verschillende ouders logischerwijs verschillend mee om, zonder dat dat hen betere of slechtere ouders maakt.

Lekker hypocriet....

dus een 7 jarige mag wel een oorbel, maae geen Prins Albért???

knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Daar kan ik anders wel inkomen, dat je als ouder niet wil dat je tienerdochter een piercing heeft op een plaats waarvan je toch wel hoopt dat die bedekt blijft.

zal ik eerst even laten zien waar 'ie zit?

Want hoe ik het zei komt het mischien een beetje verkeerd over knipoog_dicht.gif

mdbo1.png

Hoop niet dat dit een 'aanstootgevende foto' is knipoog_dicht.gif

iets boven mn decollete had ik beter kunnen zeggen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ow, ok ja, ik had begrepen dat hij echt net tussen je borsten zat.

Dit vind ik mooi, ik kan me voorstellen dat mensen zo'n decolleté niet gepast vinden voor een vijftienjarige maar daar heb ik zelf alleszins nooit een probleem mee gehad.

(Mijn leerkrachten daarentegen... ik neem aan dat er op jouw school minder strenge kledingsregels zijn. puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Ik heb de gaafste: ik heb een eskimo big-smile.gif

27.jpg

Veel denken dat het net zoiets als een ringetje is, maar die worden net achter de lip gezet, deze zit dus echt dwars door mijn onderlip heen.

Nu nog bedenken waar de volgende komt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid