Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

* WonderfulStar heeft ook!

Alleen heb ik mijn ringetje een tijd geleden vervangen door een knopje.

En ik heb laatst geprobeerd mijn tepelpiercing terug te zetten (is er een tijd uit geweest) alleen toen ik het ringetje er in duwde (staafje wou er met geen mogelijkheid doorheen) en hij er heel ergens anders uit kwam dan de piercing oorspronkelijk was gezet heb ik het maar gelaten voor wat het was nosmile.gif Auw nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nah, het was meer dat ik het zat was.. En nu weer niet.. (Nee hoor, ik ben absoluut niet wispelturig) Maar ik laat het maar, zo vreselijk mis ik hem nou ook weer niet..
puh2.gif

Als je je vent nou gewoon overhaalt het je voor je verjaardag weer te geven ofzo, misschien mist hij hem wel vreselijk. widegrin.gif En je wilde hem er niet voor niets weer in doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nee, piercings op andere plaatsen
puh2.gif

Het een sluit het ander niet uit he. Zolang je ze maar niet laat schieten met een pistool! Krimp helemaal ineen als ik daaraan denk zeg, Haha.


Samengevoegd:

Quote:

Borstvoeding geven met een tepelpiercing?
nosmile.gif

Ja hoor, gaat prima. Gewoon een kunststof steriel sieraad en geen last voor kind en moeder.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit te twijfelen of ik een piercing ga laten zetten. Komende week dan hou ik op met mijn oor oprekken, want dan zal ik aan de 6 mm zitten. En ik ben echt bang dat als ik er dan niet mee op houd, dat ik dan over een jaar een gat van 1,5 cm heb.

En nog een tattoo zal nog wel even duren, dus wordt het tijd voor een piercing. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dat is ook weer zo. En dan komt de vraag of ik een tepelpiercing aandurf.
puh2.gif

Ja, die vraag kan ik me dan weer heel goed voorstellen, ik ben best wel een wuss, mijn neuspiercing vond ik al zo pijnlijk en da's toch een net iets minder gevoelig lichaamsdeel!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vond je dat pijnlijk? Schijnt een van de minst pijnlijke plekken te zijn, net zoals de navel.

Ja-haa, ik ben wuss, wrijf het er maar in. knipoog_dicht.gif Maar ik vond het wel serieus pijnlijker dan mijn wenkbrauw, voor zo ver ik me dat goed herinner want da's laaaang geleden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid