Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

(ik heb niet alles gelezen)

Ik denk echt niet dat het erg is om te doen wat jezelf leuk vindt! je laat toch geen piercing zetten om God te kwetsen ofzo!? als je sober wil leven, dan moet je dat zeker doen, maar of het nodig is betwijfel ik!

Ik ben het met je eens dat piercings niet erg zijn, maar je onderbouwing vind ik niet echt kloppen. Dus als je iets niet doet met de intentie om God te kwetsen is het niet fout? Dan kan je dus eigenlijk al je zonden gaan goedpraten omdat je het toch niet deed om God te kwetsen?


Samengevoegd:

Quote:

keb een tepelpiercing, en wil een tongpiercing wat ik nei durf XD

Ik heb een tongpiercing, is niks engs aan... smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 806
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Ik ben het met je eens dat piercings niet erg zijn, maar je onderbouwing vind ik niet echt kloppen. Dus als je iets niet doet met de intentie om God te kwetsen is het niet fout? Dan kan je dus eigenlijk al je zonden gaan goedpraten omdat je het toch niet deed om God te kwetsen?

zoals jij het omschrijft klopt mijn uitspraak idd niet helemaal, ik was waarschijnlijk niet echt duidelijk widegrin.gif. kwetsen is niet echt het juiste woord. hoe ik het zie; als je iets doet en je vraagt je af of God het erg zal vinden en je denkt van niet, dan is het in mijn ogen idd niet fout. mocht God het wel "fout" vinden, dan heeft het nog steeds niets te maken met zonden goedpraten, want je weet dan immers niet dat het een zonde is!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Zelf houd ik niet van piercings en tattoo's,alleen oorbellen vind ik wel erg mooi(heb ze zelf ook).

Hetgeen wat ik me afvraag na deze topic gelezen te hebben is wel:

Mogen we onszelf mooier vinden met piercings,make-up ect.?

Niet dat ik mijn indentiteit of tevreden zijn met mijn uiterlijk hier vanaf laat hangen,maar met een beetje make-up ect. vind ik mezelf toch wel mooier...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze link heb ik gevonden link er staat heel goed onderbouwd beschreven wat we ongeveer in de bijbel kunnen vinden over piercings smile.gif

Kan me erg goed vinden in de uitleg dat persoonlijke versiering ok is zolang je die versiering maar niet nodig hebt om jezelf waardevol te vinden

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, maar nu geef jij antwoord voor TamarM. Ik wil van TamarM weten wat ze ermee bedoeld…

Puur natuur kan ook betekenen vrouwen met okselhaar en andere plekken die het daglicht niet kunnen verdragen – met haar.

Dus, wat bedoel je?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik ging er bij puur natuur vanuit: zonder piercings.

vandaar mijn
dat vindt jij
omdat het een mening is en geen vaststaand feit.

flower.gif

Ik heb niet gezegd dat ik vrouwen met een piercing minder aantrekkelijk vind… Mijn reactie komt voort uit de make-up maakt me mooier post. De schoonheid van een vrouw zit hem niet in de make-up, maar in wat zij uitstraalt. En dan zeg ik: puur natuur vind ik mooier.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Deze link heb ik gevonden
er staat heel goed onderbouwd beschreven wat we ongeveer in de bijbel kunnen vinden over piercings
smile.gif

Kan me erg goed vinden in de uitleg dat persoonlijke versiering ok is zolang je die versiering maar niet nodig hebt om jezelf waardevol te vinden

het grappige aan al die links vind ik dat een groot deel daarvan het heeft over piercings als eigendoms-teken ofzo. Op zich heb ik niets tegen piercings...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat hoeft natuurlijk ook niet altijd zo te zijn.. Er zijn heel veel vrouwen (waaronder ik) die zich opmaken zonder dat je er als een make up pop uit ziet, maar toch een sprekendere blik hebt.

Maargoed, het gaat over piercings
puh2.gif

Ja, dat begrijp ik, maar toch vind ik zonder mooier, wat ik ook tegen mijn wederhelft zeg. Die overigens ook niet te werk gaat als Dali, maar het lichtjes aanbrengt. (ook tijdens het boodschappen doen wat ik nog steeds vreemd vind.)

Ik heb een piercing – brace – al een jaar of 8. Heet zo een ding eigenlijk brace onder je lip?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid