joon 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 4 dagen elkaar ontmoet en dan samenwonen? Of lees ik het mis?^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Jin 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 4 dagen elkaar ontmoet en dan samenwonen? Of lees ik het mis?^^ Neehoor, dat lees je goed. En dat is over enkele weken 19 jaar terug. En nog altijd bij elkaar. Beide atheïst overigens. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Wow, dat is al best snel. Link naar bericht Deel via andere websites
Jin 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Die 19 jaar zijn voorbij gevlogen ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Het leukste moment... Ahum Mijn vriendje zei tegen mij. ´Wil jij verkering met mij?´ Dus ik was blij (natuurlijk), en zei vol blijdschap dat ik dat wel wilde. ´Mooi, dan weet ik wat je antwoord zal zijn als ik het je ga vragen´... Maar een kwartier later vroeg hij het nog een keer, maar toen wel serieus. Dat kwartier duurde laaaang... Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 :# Geniaal! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Dat kan ik goed geloven, Fee! Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Hehe, ja, het was achteraf gezien wel leuk. En ach, dat kwartier was lang, maar de bijna vijf jaar die er nu op volgen maken veel goed ^^. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Ik postte soms eens op zijn facebook, zo stomme dingen. Ebbeloe vond er niks leukers op, om toen te vermelden: anders moeten jullie trouwen. Ik vroeg hem: wat doet Ebbeloe nu? Ik speelde dat ik er boos om was, maar diep vanbinnen was ik blij en was benieuwd naar zijn reactie. Hij leek boos en geirriteerd te reageren. Ik zag mijn hoop verdwijnen, no way dat die me graag had. (later bleek dat hij die reactie ook speelde). Ghehe Ik weet ook nog wel hoe boos jullie mij allebei aanspraken op de chat.. Toen ik niet veel later een bericht kreeg dat jullie samen waren wist ik niet of het nu echt zo was of om mij te sarren.. Link naar bericht Deel via andere websites
lisanne1994 0 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 uhm niet ? XD Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 via kennissen van een lotgenotenforum bij elkaar in een gezamenlijk msn gesprek gegooid. aantal maanden via msn/webcam en later telefoon elkaar leren kennen, vriendschappelijke basis. begin/half november ontmoet, begin/half december samen gaan wonen das aankomend december 4 jaar geleden. inmiddels samen verhuisd van dwarrels/bink kippenhok naar een burgerlijke eengezinswoning. Link naar bericht Deel via andere websites
Mirjam&Hans 0 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Haha, dit is echt leuk om te lezen Wij hebben dan nog niet officieel verkering, maar het komt op hetzelfde neer, he Hans? We hebben elkaar leren kennen in Israel, vorig jaar met een jeugdreis van de kerk. Hebben daar een hele leuke week gehad, veel bijzondere dingen gezien, veel goede gesprekken gehad en zijn goede vrienden geworden. Die vriendschap is gebleven, het afgelopen jaar hebben we veel serieus gepraat, maar ook gelachen, elkaar ontmoeten in de kerk en op soos. Vorige week zijn we erachter gekomen dat het voor ons allebei toch wel iets meer is dan vriendschap, allebei smoorverliefd dus ;)Helemaal in de wolken, en dan te bedenken dat het allemaal begonnen is in het Heilige Land. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Wij hebben dan nog niet officieel verkering, maar het komt op hetzelfde neer, he Hans? Jullie maken samen een account aan, weten van elkaar dat jullie smoor zijn, en toch nog niet officieel? Haast jullie eens dat dat wel officieel wordt Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 wanneer is het "officieel"? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Haha, dit is echt leuk om te lezen Wij hebben dan nog niet officieel verkering, maar het komt op hetzelfde neer, he Hans? Oh dit komt wat schizofreen over. Wanneer is het Hans, en wanneer Mirjam? Of zijn jullie al zo'n twee-eenheid? We hebben elkaar leren kennen in Israel, vorig jaar met een jeugdreis van de kerk. Hebben daar een hele leuke week gehad, veel bijzondere dingen gezien, veel goede gesprekken gehad en zijn goede vrienden geworden. Die vriendschap is gebleven, het afgelopen jaar hebben we veel serieus gepraat, maar ook gelachen, elkaar ontmoeten in de kerk en op soos. Vorige week zijn we erachter gekomen dat het voor ons allebei toch wel iets meer is dan vriendschap, allebei smoorverliefd dus ;)Helemaal in de wolken, en dan te bedenken dat het allemaal begonnen is in het Heilige Land. Mooi. wanneer is het "officieel"? Als je het openbaar bekendmaakt aan de goegemeente (bijv. door je fb-status aan te passen). Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 haha, ok /me voelt zich heeeeeeel oud Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 goegemeente????? Is dat Vlaams ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 goegemeente????? Is dat Vlaams ofzo? nee, Nederlands. Wat oud, maar gewoon Nederlands. Zeg maar, van mijn generatie Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 goegemeente????? Is dat Vlaams ofzo? nee, want ik ken het niet Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 goegemeente????? Is dat Vlaams ofzo? nee, Nederlands. Wat oud, maar gewoon Nederlands. Zeg maar, van mijn generatie Oh, dan ben je nog een jonkie, netzoals ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Mirjam&Hans 0 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Oh dit komt wat schizofreen over. Wanneer is het Hans, en wanneer Mirjam? Of zijn jullie al zo'n twee-eenheid? Haha het gaat vrij vlot hier;) Het klopt helemaal. We hebben al hele plannen enzo, samen bijbellezen, bidden, vanalles. Mirjam typte vorig stukje. Nu typt Hans. Ik zal proberen zoveel mogelijk mijn naam onder de stukjes te zetten:) Fijn dat je het mooi vind! En voor de anderen die vinden dat het snel officieel moet worden: dat komt echt wel goed;). Het voelt alleen zo fijn/gezond/rein aan dat we geen haast hoeven te maken. Het zal allemaal goedkomen. God is er bij en we willen samen voor Hem leven. Groet, Hans. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Misschien kunnen jullie nog een gebruikersnaam aanmaken: Mirjam&Hans en Hans&Mirjam Link naar bericht Deel via andere websites
Mirjam&Hans 0 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Liever niet, ik vind het wel fijn zo, en Mirjam ook. Ik overleg met haar wel dat we de namen er onder zullen zetten. Groet, Hans. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Waarom doet me dit aan 1 april denken? Oh ja het is 1 april! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 goegemeente????? Is dat Vlaams ofzo? nee, Nederlands. Wat oud, maar gewoon Nederlands. Zeg maar, van mijn generatie Een gemeente van goede mensen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten