Aviator 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Hai beide, Wat tof! Gefeliciteerd! Nou, nog een reden om te weinig tijd voor credible te hebben, als je ook je tijd wilt besteden aan de liefde in je leven @ Robert: De feedback die ik gaf, heeft wellicht hiermee te maken (babbelen we nog wel eens over)... Carnaval, pfff al mijn collega's willen vrij om dat te vieren, dus werk ik. Echt een brabants feest he, die brabanders weten wat van feesten, als je een feest geeft betaal je je gelijk een ongeluk... Maar goed, ik dwaal af. Ik ben echt ontzettend blij voor jullie, werd ook erg stil van de getuigenis van Robert over zijn keuze voor de rkk met de dingen die nu op zijn pad zijn gekomen, Gods wegen zijn zo bijzonder! Gelukkig heb ik dat zelf ook ervaren. Gods zegen, wijsheid en liefde toegewenst! Liefs Diaan Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Oh, had ik hier net iets gepost over gezamenlijk carnaval vieren met crediblers, indien Robert zou willen ... wilde ik op mezelf antwoorden, edit ik de post en is bijna alle tekst weg, DUH! :-/ Anyway, Ahme ... euhm, Robert en ik gaan toch met z'n tweetjes, lekker romantisch verkleed als moslims, dus helaasch pindakaasch Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 klinkt veelbelovend, uiteraard willen we wel een leuk foto verslag nog meer leuke romantische verhalen hier? Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Ik weet nog wel een credible-stelletje Maar laten we afwachten tot ze zelf ooit de moed krijgen om hun verhaal in dit topic te posten Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:16:00 schreef NienkeJ het volgende: Ik weet nog wel een credible-stelletje Maar laten we afwachten tot ze zelf ooit de moed krijgen om hun verhaal in dit topic te posten Op wie doel jij @ Joelle: mijn verhaal is romantisch maar lekker voor ons (oke die is flauw ) Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:12:50 schreef wateengedoe2 het volgende: [...] Mmm .... er begint iets te kriebelen bij weg 2 .... Zou het .... wat zijn om .... als 4 feb (Misbezoek Amersfoort) succesvol is, een volgende meeting met carnaval (zo. 18 feb) in Hoogland* af te spreken Maar dat moet Robert dan ook wel goed vinden, wie weet wil hij lekker romantisch met z'n tweetjes gaan (we zijn er inmiddels aan uit, dat we waarschijnlijk als Ahmed en Fatima gaan ) * juist ten noorden van Amersfoort, met - voor zover ik weet - de grootste carnavalsoptocht boven de rivieren Dank voor het aanbod, maar ik denk dat ik dan ook gezellig bij mijn vriendin wil blijven Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 heel flauw Diaan! Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Zeg, jullie willen toch niet zeggen ... Dat Joëlle en Diana verkering hebben, hè Samengevoegde post 12-1-2007 22:23:00: Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:20:28 schreef Thorgrem het volgende: [...] Dank voor het aanbod, maar ik denk dat ik dan ook gezellig bij mijn vriendin wil blijven OK, is prima! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 hehe, neej hoor Ik ben zelfs in 't geheel vrij gezellig Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 We kunnen wel een groot koppen users aan elkaar topic maken. Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 gezllig hoor! * ThijsK is ook heel gezellig Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:22:37 schreef wateengedoe2 het volgende: Zeg, jullie willen toch niet zeggen ... Dat Joëlle en Diana verkering hebben, hè Joelle is zeker een lieve meid, alleen is mijn aanstaande wel net iets liever haha (ga ik nu niet hartstikke off topic ) Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Geweldig dit! Robert en Edith ik ben gewoon helemaal blij door jullie verhaal! Wat een geweldige God hebben we toch. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:25:47 schreef Thorgrem het volgende: We kunnen wel een groot koppen users aan elkaar topic maken. Daar was dat andere forum toch voor? Realfriends oid? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Weer een dating-topic Thorgrem? Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:25:47 schreef Thorgrem het volgende: We kunnen wel een groot koppen users aan elkaar topic maken. dat is er al... (het date topic ofzoiets) Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Robert en WEG2, Gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:26:20 schreef Tom het volgende: Geweldig dit! Robert en Edith ik ben gewoon helemaal blij door jullie verhaal! Wat een geweldige God hebben we toch. Tom (en dit is serieus) kun jij jouw verhaal hier ook niet plaatsen? Het is immers geen dagelijkse kost dat iemand verkering met de Heer krijgt, zoals jij dat hebt Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Nee een nieuw topic, waar users gaan stemmen wie van de vrijgezelle users met elkaar uitgaan. Wij maken dus de koppels. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:26:13 schreef Diana het volgende: [...] Joelle is zeker een lieve meid, alleen is mijn aanstaande wel net iets liever haha Ik ben het daar weer niet geheel mee eens, maar dat moge duidelijk zijn Quote: (ga ik nu niet hartstikke off topic ) Ja, BOT Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:28:39 schreef Mystique het volgende: Robert en WEG2, Gefeliciteerd! Gratias (en Tom natuurlijk ook) P.S. Tom, zou je mijn mail van div. dagen geleden ff willen beantwoorden Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Dat heb ik zojuist gedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:29:17 schreef Thorgrem het volgende: Nee een nieuw topic, waar users gaan stemmen wie van de vrijgezelle users met elkaar uitgaan. Wij maken dus de koppels. zo moest ik een keer draaien op een brugger-avond en de junior mentoren hadden briefjes gemaakt met de namen van de bruggers en die moesten dan met elkaar gaan dansen alleen de grap was dat de bruggers ook een briefje gemaakt met de naam van mijn naam erop en de 2 juniormentoren en dus stond ik even later met een klasgenote te dansen (was 16) tussen allemaal bruggers Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:29:17 schreef wateengedoe2 het volgende: Tom (en dit is serieus) kun jij jouw verhaal hier ook niet plaatsen? Het is immers geen dagelijkse kost dat iemand verkering met de Heer krijgt, zoals jij dat hebt Da's het hhogst haalbare in dit leven idd. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:29:17 schreef Thorgrem het volgende: Nee een nieuw topic, waar users gaan stemmen wie van de vrijgezelle users met elkaar uitgaan. Wij maken dus de koppels. Dan moeten we 'r een donatie topic van maken; wie 't hoogst bied mag met 'n vrijgezelle crewmember naar keuze uit? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten