Spring naar bijdragen

verkiezingen, hallo?


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat is geen theorie he, ieder oog kan het aanschouwen.

Als je uw volk vervangt wegens vergrijzing, is omvolking een perfecte benaming.

Wat bovendien een geweldige error was want de vergrijzing is wel gestopt, maar kost er van is hoger dan dat we zouden automatiseren.

Minder kinderen maken had ons niet tot uitsterven geleid, maar wel tot een andere economie.

Het is een complottheorie die in racistische extreem-rechtse hoek populair is. De vergrijzing gestopt ? Je hebt je feiten bijna de hele tijd niet op orde. De echte vergrijzing gaat de komende decennia nog komen. Gewoon eenvoudig beschikbare informatie.
 

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Misschien is het interessanter om bij een totalitaire samenleving eens verder te kijken dan overheden alleen. Zuid-Korea bijvoorbeeld is weliswaar een democratie, maar in de praktijk zijn er nog altij

WILLEN JULLIE MEER OF MINDER KABINET?

Wat ik benoem, en waar jij niet op in gaat, is we hier mensen opvangen, die stellen  hun land uit te zijn gevlucht omdat het daar voor hun niet veilig is. Dat vind ik een goede reden om je land te o

Zojuist zei HJW4:

Het is een complottheorie die in racistische extreem-rechtse hoek populair is. De vergrijzing gestopt ? Je hebt je feiten bijna de hele tijd niet op orde. De echte vergrijzing gaat de komende decennia nog komen. Gewoon eenvoudig beschikbare informatie.
 

Woont gij in een rijke blanke buurt? Ik woon hier in een ghetto en heb steeds minder plaats tot bewegen. Bovendien ben ik meer dan 2 jaar op zoek geweest naar een woonst wegens de stormlopen daarop.

Dat de vergrijzing in de statistiek minder zichtbaar is, zal je pas rond 2040 echt beginnen merken. Maar moest je dan focusseb op de autochtonen alleen, zou die nog steeds zichtbaar zijn.

Ik zie veel meer jongeren dan ouderen. Veel ouderen verplaatsen  zich niet eens meer via openbaar vervoer wegens de overpopulatie daarop.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Woont gij in een rijke blanke buurt? Ik woon hier in een ghetto en heb steeds minder plaats tot bewegen. Bovendien ben ik meer dan 2 jaar op zoek geweest naar een woonst wegens de stormlopen daarop.

Dat de vergrijzing in de statistiek minder zichtbaar is, zal je pas rond 2040 echt beginnen merken. Maar moest je dan focusseb op de autochtonen alleen, zou die nog steeds zichtbaar zijn.

Ik zie veel meer jongeren dan ouderen. Veel ouderen verplaatsen  zich niet eens meer via openbaar vervoer wegens de overpopulatie daarop.

Ik heb genoeg ervaringen met verschillende buurten. Woningnood is overal. Maar het zijn uiteraard die verrekte buitenlanders die “ onze” huizen inpikken. Het is niet erg inclusief denken. 
De vergrijzing zal de komende tijd hard toeslaan. Daar zijn veel mensen voor nodig omdat behapbaar te houden.

Dat jij meer jongeren dan ouderen ziet, zegt helemaal niets. Onderzoeksbureau’s geven de juiste informatie weer, niet jouw persoonlijke omgeving. Blijkbaar weet jij dat ouderen niet meer via OV reizen en ook de reden waarom. Heb je een bron waaruit dit allemaal blijkt ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei HJW4:

Ik heb genoeg ervaringen met verschillende buurten. Woningnood is overal. Maar het zijn uiteraard die verrekte buitenlanders die “ onze” huizen inpikken. Het is niet erg inclusief denken. 
De vergrijzing zal de komende tijd hard toeslaan. Daar zijn veel mensen voor nodig omdat behapbaar te houden.

Dat jij meer jongeren dan ouderen ziet, zegt helemaal niets. Onderzoeksbureau’s geven de juiste informatie weer, niet jouw persoonlijke omgeving. Blijkbaar weet jij dat ouderen niet meer via OV reizen en ook de reden waarom. Heb je een bron waaruit dit allemaal blijkt ?

Ik ben vrijwilliger en luister naar die klachten van mensen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben vrijwilliger en luister naar die klachten van mensen.

Opvallend, want je geeft eerder aan een erg teruggetrokken bestaan te leiden en met hooguit een man of 10 contact te hebben.

Maar goed, ook dat zal aan de buitenlanders liggen. Kortom:

- ze pikken onze huizen in

- ze overbevolken het OV

- ze overbelasten allerlei diensten

Etc etc.

Daarbij hussel je van alles door elkaar. 
Zullen we eerst de mensen van de kazernes eruit gooien ? Daar geef je namelijk maar geen antwoord op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei HJW4:

Opvallend, want je geeft eerder aan een erg teruggetrokken bestaan te leiden en met hooguit een man of 10 contact te hebben.

Maar goed, ook dat zal aan de buitenlanders liggen. Kortom:

- ze pikken onze huizen in

- ze overbevolken het OV

- ze overbelasten allerlei diensten

Etc etc.

Daarbij hussel je van alles door elkaar. 
Zullen we eerst de mensen van de kazernes eruit gooien ? Daar geef je namelijk maar geen antwoord op.

Mijn grootmoeder was opgenomen bij een rusthuis van de katholieken.

Mensen reizen echt niet meer graag met openbaar vervoer omdat het gewoon te vol zit.

Althans bepaalde regio's.

Als dat een realiteit is, ga ik die niet anders presenteren omdat jij moraalridder voor een vreemde wilt spelen. Ik heb meer gemeen met mijn eigen volk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn grootmoeder was opgenomen bij een rusthuis van de katholieken.

Mensen reizen echt niet meer graag met openbaar vervoer omdat het gewoon te vol zit.

Althans bepaalde regio's.

Als dat een realiteit is, ga ik die niet anders presenteren omdat jij moraalridder voor een vreemde wilt spelen. Ik heb meer gemeen met mijn eigen volk.

Wat je grootmoeder er mee te maken heeft is mij niet helder.

Je kent blijkbaar het gehele OV in alle regio’s. Knap voor iemand die teruggetrokken leeft.

En vervolgens ga je weer op de persoonlijke toer. Dat doe je vaak als het inhoudelijk niet klopt wat je zegt. Dat is een herkenbaar patroon. 
Ben ik moraalridder omdat ik geen racist ben. Je roept van alles, onderbouwt niets. Je refereert aan onderbuik gevoelens, gebruikt een complottheorie. 
En de buitenlanders hebben de schuld aan alles. En iemand die dat betwijfelt is een moraalridder. De persoonlijke aanval als het inhoudelijk niet werkt.

Maar ik stop ermee. Het is niet mogelijk op een fatsoenlijke wijze inhoudelijk in gesprek met je te komen. Helaas.

Heb het laatste woord, leef je nog een keer uit. Dat zul je ongetwijfeld doen, een herkenbaar patroon.

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei HJW4:

Wat je grootmoeder er mee te maken heeft is mij niet helder.

Je kent blijkbaar het gehele OV in alle regio’s. Knap voor iemand die teruggetrokken leeft.

En vervolgens ga je weer op de persoonlijke toer. Dat doe je vaak als het inhoudelijk niet klopt wat je zegt. Dat is een herkenbaar patroon. 
Ben ik moraalridder omdat ik geen racist ben. Je roept van alles, onderbouwt niets. Je refereert aan onderbuik gevoelens, gebruikt een complottheorie. 
En de buitenlanders hebben de schuld aan alles. En iemand die dat betwijfelt is een moraalridder. De persoonlijke aanval als het inhoudelijk niet werkt.

Maar ik stop ermee. Het is niet mogelijk op een fatsoenlijke wijze inhoudelijk in gesprek met je te komen. Helaas.

Heb het laatste woord, leef je nog een keer uit. Dat zul je ongetwijfeld doen, een herkenbaar patroon.

Mijn grootmoeder leefde nog in het land van mijn voorvaderen, en sloot haar deuren niet als ze het huis alleen achterliet.

In diezelfde buurt mogen mijn kinderen niet eens meer overdag op straat lopen.

Rara wat was de oorzaak en wat is het gevolg. Je vat hem wel.

We zijn allemaal racist, wie zegt van niet is hypocriet of kent zichzelf niet. https://www.universiteitvanvlaanderen.be/college/zijn-we-allemaal-racisten

Er is bovendien niets racistisch aan andere landen leefbaar maken en houden zodat migratie overbodig wordt.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn grootmoeder leefde nog in het land van mijn voorvaderen, en sloot haar deuren niet als ze het huis alleen achterliet.

In diezelfde buurt mogen mijn kinderen niet eens meer overdag op straat lopen.

Rara wat was de oorzaak en wat is het gevolg. Je vat hem wel.

We zijn allemaal racist, wie zegt van niet is hypocriet of kent zichzelf niet. https://www.universiteitvanvlaanderen.be/college/zijn-we-allemaal-racisten

Er is bovendien niets racistisch aan andere landen leefbaar maken en houden zodat migratie overbodig wordt.

 

De video zegt iets anders. Maar je haalt eruit wat jou uitkomt. Zoals gewoonlijk.

Je laatste zin is prima en is absoluut niet racistisch. Je eerdere opmerkingen wel dat je ze er gewoon allemaal uit moet gooien, en dat ze overal schuld aan zijn .

Andere landen leefbaar maken en houden……en dat doen we dus niet. We roven ze nog steeds leeg.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei HJW4:

De video zegt iets anders. Maar je haalt eruit wat jou uitkomt. Zoals gewoonlijk.

Je laatste zin is prima en is absoluut niet racistisch. Je eerdere opmerkingen wel dat je ze er gewoon allemaal uit moet gooien, en dat ze overal schuld aan zijn .

Andere landen leefbaar maken en houden……en dat doen we dus niet. We roven ze nog steeds leeg.

Leugenaar. Ff op 5 minuten alles samenvatten? Hoe lang duurt die film? ;)

Ik heb er een onderwerp over geopend, prove me wrong.

"We" roven juist niets leeg, politici deden dat en mensen verkozen ze keer op keer opnieuw. Het is niet enkel om landen leeg te roven vandaag.

Maarja toen ik wapenhandel, Epstein edm aanklaagde, was ik een complotdenker. Den tijd bewees echter dat het geen theorie maar feit was.

1 minuut geleden zei Noel2:

Het is echt niet zo dat er alleen criminele buitenlanders zijn. 

De oorzaak van criminaliteit is vaak armoede. 

Er zijn veel arme buitenlanders.

 

Niemand beweerde dat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Leugenaar. Ff op 5 minuten alles samenvatten? Hoe lang duurt die film? ;)

Ik heb er een onderwerp over geopend, prove me wrong.

"We" roven juist niets leeg, politici deden dat en mensen verkozen ze keer op keer opnieuw. Het is niet enkel om landen leeg te roven vandaag.

Ahh….het schelden begint weer. Het zijn telkens dezelfde patronen van je.

Dat iedereen wel eens bepaalde gedachten heeft, maakt iemand nog geen racist. De uitingen die jij doet zijn dat daarentegen wel degelijk.

Je hebt allerlei superioriteitsgedachten. Als je eigen dierbaren je een racist en homofoob noemen, dan is dat een sterk signaal. 
Ja, we roven de andere landen nog steeds leeg. Bedrijven voeren dat uit en politici faciliteren en jij/ik faciliteren dat dan weer.

Ik hoor je er niet over klagen, dus blijkbaar heb je er geen moeite mee. Ontwikkelingshulp heden ten dage is gericht om de markten daar open te breken voor Nederlandse bedrijven om zo ten koste van de lokale economie winsten te behalen. Die vervolgens niet geherinvesteerd worden in dat land, maar naar de hoofdkantoren en de aandeelhouders van die bedrijven gaan.
Dus ja, economisch leegroven is de basisgedachte.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei HJW4:

Ahh….het schelden begint weer. Het zijn telkens dezelfde patronen van je.

Dat iedereen wel eens bepaalde gedachten heeft, maakt iemand nog geen racist. De uitingen die jij doet zijn dat daarentegen wel degelijk.

Je hebt allerlei superioriteitsgedachten. Als je eigen dierbaren je een racist en homofoob noemen, dan is dat een sterk signaal. 
Ja, we roven de andere landen nog steeds leeg. Bedrijven voeren dat uit en politici faciliteren en jij/ik faciliteren dat dan weer.

Ik hoor je er niet over klagen, dus blijkbaar heb je er geen moeite mee. Ontwikkelingshulp heden ten dage is gericht om de markten daar open te breken voor Nederlandse bedrijven om zo ten koste van de lokale economie winsten te behalen. Die vervolgens niet geherinvesteerd worden in dat land, maar naar de hoofdkantoren en de aandeelhouders van die bedrijven gaan.
Dus ja, economisch leegroven is de basisgedachte.

Je bent ook een leugenaar.

Niemand kan een film van +15min op 5minuten uitkijken.

Nuance is niet aan u besteed en je vult in voor anderen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je bent ook een leugenaar.

Niemand kan een film van +15min op 5minuten uitkijken.

Nuance is niet aan u besteed en je vult in voor anderen.

Ik kan snel door video’s kijken, niet elke seconde kijken maar toch de boodschap eruit halen. Dus ja, dat gaat snel. 
Maar schelden zit wel grondig in je DNA.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei HJW4:

De video zegt iets anders. Maar je haalt eruit wat jou uitkomt. Zoals gewoonlijk.

Je laatste zin is prima en is absoluut niet racistisch. Je eerdere opmerkingen wel dat je ze er gewoon allemaal uit moet gooien, en dat ze overal schuld aan zijn .

Andere landen leefbaar maken en houden……en dat doen we dus niet. We roven ze nog steeds leeg.

De video zegt wel degelijk dat iedereen racistische motieven heeft en we daar tegen in kunnen gaan als samenleving.

Je bent een leugenaar. Dit forum heet Credible, hoort u hier wel thuis? Het gedrag dat je tussen mij een TTC aanklaagt is standaard protocol bij u. 😒

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

https://www.parool.nl/nederland/wilders-zal-opnieuw-een-concessie-moeten-doen-voor-zijn-rechtse-kabinet-oekrainesteun-is-breekpunt~bf82ee32/

 

Citaat

De leider zelf fluit nu een ander wijsje. In 2017 was Rusland nog een ‘bondgenoot’. Bij een bezoek aan het Russische parlement in 2018 – dus ná de aanslag op MH17 – droeg Wilders zelfs nog trots een vriendschapsspeldje. Dat leidde tot kritiek bij nabestaanden van de aanslag op de Malaysia Airlinesvlucht.

 

 

Citaat

Bij andere partijen aan de formatietafel valt de veranderde PVV-koers op. Daar zien ze tot hun tevredenheid dat Wilders begin dit jaar al de ‘moedige Oekraïners’ prees toen hij de Oekraïense ambassadeur op bezoek kreeg op zijn werkkamer in de Tweede Kamer. En dat buitenlandwoordvoerder De Roon steeds herhaalt dat Oekraïne zijn grondgebied moet terugkrijgen, valt ook in goede aarde bij andere partijen. Intussen halen politieke tegenstanders hard uit naar Wilders, ze noemen hem ‘vriend’ of ‘bewonderaar’ van Poetin.

Vermakelijk is het wel, zo langzamerhand wordt Wilders 'gesensibiliseerd' tot een normaal mens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

https://nos.nl/artikel/2516980-onderhandelingen-formatie-weer-verder-asieldiscussie-op-scherp

 

Citaat

Gisteren vertrok Wilders voortijdig bij de formatiegesprekken. Op vragen van de NOS zei hij dat hij boos was weggelopen omdat het "voor geen meter liep bij asiel." Op X voegde hij eraan toe klaar te zijn met alleen maar concessies doen. "Ze moeten nu leveren."

BBB-leider Caroline van der Plas erkent vandaag dat de partijen "het heel hard hebben gespeeld" gisteren. Zij snapt de houding van Wilders en denkt niet dat hij is weggelopen om ook echt weg te blijven.

Het gaat helemaal prima zo, de regering regeert en Calimero doet "maar zij zijn groot en ik is klein".   Eigenlijk is het een kwestie van de formatie zo lang mogelijk rekken.  

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid