Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik vermoed van wel. Fiatgeld verdwijnt in die wereld om hopelijk in veelvoud terug te komen. Het kan alle kanten opgaan. De flexibiliteit in de andere wereld schept het potentie. En dan is het goed om een "wappie" te zijn. :D

Wappie ben je voor de volle honderd percent, het verandert niets aan de bron. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Wappie ben je voor de volle honderd percent, het verandert niets aan de bron. 

Zolang ge niet casht... Vanaf ge casht gaan de kosten enorm de hoogte in. Je kan ook bepaalde kosten minimaliseren. Maar als je bv in 2030 een aanzienlijk rendement hebt, kan je wel eens overwegen te cashen en een effectieve balans opmaken. Indien je trade aan bv maandlonen per week/maand, zal die balans er ook anders uitzien dan iemand die kleine kruimeltjes raapt. Die wereld heeft zoveel deuren en zijwegen: don't overcomplicate it.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Zolang ge niet casht... Vanaf ge casht gaan de kosten enorm de hoogte in. Je kan ook bepaalde kosten minimaliseren. Maar als je bv in 2030 een aanzienlijk rendement hebt, kan je wel eens overwegen te cashen en een effectieve balans opmaken. Indien je trade aan bv maandlonen per week/maand, zal die balans er ook anders uitzien dan iemand die kleine kruimeltjes raapt. Die wereld heeft zoveel deuren en zijwegen: don't overcomplicate it.

Zeg dat wel, een oefening herwaardering binnen onze wereld volstaat om dat helder te maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei TTC:

(a+b)/a=f

Voor wie dacht dat Harry Potter niet bestaat, heb je een cryptogeest nodig. 

Vind een set van waarden voor xx, yy en zz die voldoet aan de volgende voorwaarden:     

x+y+z=10x+y+z=10    

x2+y2+z2=50x2+y2+z2=50    

xy+xz+yz=24xy+xz+yz=24

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Vind een set van waarden voor xx, yy en zz die voldoet aan de volgende voorwaarden:     

x+y+z=10x+y+z=10    

x2+y2+z2=50x2+y2+z2=50    

xy+xz+yz=24xy+xz+yz=24

Ga je hier nu ook beginnen over chromosomen misschien? Verder valt het niet op, enkel voor wie het wel opvalt natuurlijk. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Ik weet het niet.

Ik ook niet... ge zou van zulke formules zot kunnen worden bij de minste benadering. En dat is wat gij doet om een balans op het onbekende te maken. Alleen het moment zelf bepaalt dat, wanneer de totaalsom met alles eraan verbonden gemaakt wordt.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik ook niet... ge zou van zulke formules zot kunnen worden bij de minste benadering. En dat is wat gij doet om een balans op het onbekende te maken. Alleen het moment zelf bepaald dat, wanneer de totaalsom met alles eraan verbonden gemaakt wordt.

Je bent onderweg weer beginnen ijlen, is je dat ook opgevallen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Voor een herwaardering hebben we geen hogere wiskunde nodig, de basisfuncties optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen volstaan.

Doe eens voor :)

4 minuten geleden zei TTC:

Voor een herwaardering hebben we geen hogere wiskunde nodig, de basisfuncties optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen volstaan.

Stel je voor dat je in januari 2023 begon met een initiële investering van $10,000 in een bepaalde cryptocurrency. Gedurende het jaar heb je regelmatig gehandeld en winst gemaakt door te kopen en verkopen tegen gunstige prijzen. Aan het einde van het jaar, in december 2023, bekijk je je transactiegeschiedenis en bereken je de totale waarde van je cryptobeleggingen.  Je berekent je totale investeringen: $10,000 + winst uit transacties.  Je berekent je totale opbrengsten: het bedrag dat je hebt ontvangen bij het verkopen van je cryptobeleggingen.  Je berekent je totale kosten: het bedrag dat je hebt uitgegeven bij het kopen van cryptobeleggingen en eventuele transactiekosten.  Je berekent je netto winst: totale opbrengsten - totale kosten.  Zonder schulden en met pure winst zou je netto winst het bedrag zijn dat je daadwerkelijk hebt verdiend door te handelen in cryptocurrencies gedurende het jaar.  Dit is een eenvoudig voorbeeld dat de basisfuncties van optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen gebruikt om een hypothetische herwaarderingssituatie te illustreren. Houd er rekening mee dat in werkelijke situaties de berekening mogelijk ingewikkelder kan zijn, afhankelijk van de specifieke omstandigheden en transacties.

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei Fundamenteel:
  • Ik vermoed van wel. (cfr. dat het geld van de reguliere markt komt)
  • Fiatgeld verdwijnt in die wereld om hopelijk in veelvoud terug te komen.
  • Het kan alle kanten opgaan.
  • De flexibiliteit in de andere wereld schept het potentie.

Het interessante hierbij is dat we niets hoeven te verzinnen, kunnen bijvoorbeeld denken aan de elementen van Foucault.

  • element van verzamelde kennis
  • element van systeemovermacht
  • element van de omgekeerde effectiviteit
  • element van utopische gespletenheid

Binnen deze elementen die simultaan beschouwd kunnen/mogen worden, kunnen zich anomalieën laten opmerken. 

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Doe eens voor.

We laten dat graag aan de cryptogeest, zodat het voor anderen helder mag worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Het interessante hierbij is dat we niets hoeven te verzinnen, kunnen bijvoorbeeld denken aan de elementen van Foucault.

  • element van verzamelde kennis
  • element van systeemovermacht
  • element van de omgekeerde effectiviteit
  • element van utopische gespletenheid

Binnen deze elementen die simultaan beschouwd kunnen/mogen worden, kunnen zich anomalieën laten opmerken. 

We laten dat graag aan de cryptogeest, zodat het voor anderen helder mag worden. 

De balans die voor mij telt:

(En het is nog maar 13h en ik beweeg nu veel trager) De transactiekosten zijn daar al af he.

Toogklap en praktijk.

Screenshot_20230826-125832_Pionex.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

De balans die voor mij telt:

(En het is nog maar 13h en ik beweeg nu veel trager) De transactiekosten zijn daar al af he.

Toogklap en praktijk.

Angstaanjagend, niet zozeer om wat je zegt dan wel misschien om wat je verduistert. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Angstaanjagend, niet zozeer om wat je zegt dan wel misschien om wat je verduistert. 

Ik verduister niets. Ik heb 1 weg getoond op een pad van eindeloze mogelijkheden waarvan gij de pure eenvoud wilt overcompliceren. Zolang ik niet cash en rendeer is dat voor mij helder zonder enige verduistering.

Ja je moet zorgzaam zijn en er spelen meer variabelen die AI, jij en ik kunnen uitdokteren, maar de doorsnee mens weet wel waarmee die bezig is en kan zijn eigen balans opmaken zonder dwingelanden van een ander, he?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei GaitJ:

Volgens mij gaan de heren voor het Guiness Book of Records.......

Herdefiniëren we ‘inconsistent’ als ‘alle tegenspraken bevattend’, dan zit ‘paraconsistent’ als een fonkelnieuwe logische categorie tussen de uitersten ‘inconsistentie’ en ‘consistentie’ in. Een ‘dolle’ theorie blijft inconsistent, maar een niet-consistente theorie hoeft dol noch inconsistent te wezen, want zij kan nu ook paraconsistent zijn. 

Zojuist zei Fundamenteel:

Ik verduister niets. Ik heb 1 weg getoond op een pad van eindeloze mogelijkheden waarvan gij de pure eenvoud wilt overcompliceren. Zolang ik niet cash en rendeer is dat voor mij helder zonder enige verduistering. Ja je moet zorgzaam zijn en er spelen meer variabelen die AI, jij en ik kunnen uitdokteren, maar de doorsnee mens weet wel waarmee die bezig is en kan zijn eigen balans opmaken zonder dwingelanden van een ander, he?

Van de gulden middenweg kunnen we maar moeilijk zeggen dat het altijd een andere weg is, maar misleiden staat je vrij. 

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik verduister niets.

Nog even en je gaat ons trachten duidelijk maken dat de Russen heel dat cryptowereldje bedacht hebben wellicht? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid