Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

Op 27-8-2023 om 09:14 zei Fundamenteel:

Ja ge kunt daar nog tien keer teksten in Bijbel formaat over delen.

Valutaoorlogje, de Russische roebel is gekelderd ten opzichte van de dollar en de verontrustende waardedaling van de Russische munt heeft geleid tot een aantal extreme maatregelen van overheidsfunctionarissen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei TTC:

Waarom doe je dit niet gewoon met enkel munten uit de cryptowereld? 

Doe ik toch? Ik lig hier geen muntjes in een schuif te verzamelen neen lol.

1 uur geleden zei TTC:

Valutaoorlogje, de Russische roebel is gekelderd ten opzichte van de dollar en de verontrustende waardedaling van de Russische munt heeft geleid tot een aantal extreme maatregelen van overheidsfunctionarissen.

Maar het is de Afrikaanse die ons de nek zal omdoen. Onze kleinkinderen zullen weten hoe goed hun voorouders werkelijk waren met hun selectieve verontwaardigheden. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Doe ik toch? Ik lig hier geen muntjes in een schuif te verzamelen neen lol.

Het is muntjes verschuiven in een virtuele ruimte, spelen met zweefkoersen. 

10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar het is de Afrikaanse die ons de nek zal omdoen. Onze kleinkinderen zullen weten hoe goed hun voorouders werkelijk waren met hun selectieve verontwaardigheden.

Je zei het eerder al, het ware misschien beter dat we eerst die systemen grondig bestuderen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Het is muntjes verschuiven in een virtuele ruimte, spelen met zweefkoersen. 

Je zei het eerder al, het ware misschien beter dat we eerst die systemen grondig bestuderen. 

Wel we weten wat er met degene gebeurde die al eens een gouden dinar voor Afrika opperde.

Dat systeem grondig bestuderen verklaart de stand van de wereld en haar migratie. De programmeurs van dit systeem willen ons dan zeggen wat goed en slecht is.

Ik weet niet of ik die mop hier of op politics las.

"Zit een Rus op het vliegtuig met een Amerikaan. Ze geraken in gesprek en de Amerikaan vraagt eindelijk: "wat komt u eigenlijk in Amerika doen?" De Rus antwoordt: "Ik kom jullie superieure propagandatechnieken bestuderen." Waarop de Amerikaan antwoorrdt: "welke propagandatechnieken?"

"Precies wat ik bedoel!" Bevestigde de Rus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Wel we weten wat er met degene gebeurde die al eens een gouden dinar voor Afrika opperde. Dat systeem grondig bestuderen verklaart de stand van de wereld en haar migratie. De programmeurs van dit systeem willen ons dan zeggen wat goed en slecht is. Ik weet niet of ik die mop hier of op politics las. "Zit een Rus op het vliegtuig met een Amerikaan. Ze geraken in gesprek en de Amerikaan vraagt eindelijk: "wat komt u eigenlijk in Amerika doen?" De Rus antwoordt: "Ik kom jullie superieure propagandatechnieken bestuderen." Waarop de Amerikaan antwoorrdt: "welke propagandatechnieken?""Precies wat ik bedoel!" Bevestigde de Rus.

Houden het amper voor mogelijk, wat niet gezien wordt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Fundamenteel:

Natuurlijk, laten we een vereenvoudigd voorbeeld nemen van een cryptovaluta die tussen $0,09 en $0,15 schommelt en wordt verhandeld tussen 25995 en 26900. Laten we aannemen dat de prijsveranderingen afhankelijk zijn van de huidige prijs volgens de volgende overgangskansen:  - P(Prijs verhoogt|Prijs verhoogt) = 0.6 (60% kans op een prijsstijging na een prijsstijging) - P(Prijs blijft gelijk|Prijs verhoogt) = 0.2 (20% kans op een gelijkblijvende prijs na een prijsstijging) - P(Prijs daalt|Prijs verhoogt) = 0.2 (20% kans op een prijsdaling na een prijsstijging)  - P(Prijs verhoogt|Prijs blijft gelijk) = 0.4 (40% kans op een prijsstijging na een gelijkblijvende prijs) - P(Prijs blijft gelijk|Prijs blijft gelijk) = 0.3 (30% kans op een gelijkblijvende prijs na een gelijkblijvende prijs) - P(Prijs daalt|Prijs blijft gelijk) = 0.3 (30% kans op een prijsdaling na een gelijkblijvende prijs)  - P(Prijs verhoogt|Prijs daalt) = 0.3 (30% kans op een prijsstijging na een prijsdaling) - P(Prijs blijft gelijk|Prijs daalt) = 0.4 (40% kans op een gelijkblijvende prijs na een prijsdaling) - P(Prijs daalt|Prijs daalt) = 0.3 (30% kans op een prijsdaling na een prijsdaling)  Stel dat de huidige prijs $0,12 is. We kunnen nu de verwachte prijzen voor de komende periodes berekenen met behulp van deze Markovketen.  Periode 1: Prijs blijft gelijk (gegeven) Periode 2: P(Prijs) = P(Prijs verhoogt) * P(Prijs blijft gelijk) + P(Prijs blijft gelijk) * P(Prijs blijft gelijk) + P(Prijs daalt) * P(Prijs daalt) = 0.4 * 0.3 + 0.3 * 0.3 + 0.3 * 0.3 = 0.33 (33% kans op een gelijkblijvende prijs) Periode 3: P(Prijs) = 0.33 * 0.4 + 0.33 * 0.3 + 0.33 * 0.4 = 0.35 (35% kans op een gelijkblijvende prijs)  En zo verder. 

Misschien dat we na veel omleidingen toch weer terug tot dat simpele komen, in een wereld die zo complex is dat we het paradoxaal genoeg amper opmerken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Misschien dat we na veel omleidingen toch weer terug tot dat simpele komen, in een wereld die zo complex is dat we het paradoxaal genoeg amper opmerken.

1,86% rendement al. Ik had gisteren lager kunnen kopen, maar dat weet je nooit op voorhand he. Als hem naar 0,15 gaat, of dichtbij, ga ik toch eens overwegen alle wallets die cirkeltjes te laten renderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

1,86% rendement al. Ik had gisteren lager kunnen kopen, maar dat weet je nooit op voorhand he. Als hem naar 0,15 gaat, of dichtbij, ga ik toch eens overwegen alle wallets die cirkeltjes te laten renderen.

We houden het amper voor mogelijk, maar toch gebeurt het. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei TTC:

We houden het amper voor mogelijk, maar toch gebeurt het. 

En ge moet weten, toen ik met BLZ begon, wist ik niet eens wie dat was!!! Mijn research volgde pas later... lol! Echt waar.

Ik was aan het prutsen met bots en op een magisch moment, tadaa positief rendement. Waaruit ik veel meer kon halen als ik een beter begrip van de zaak had.

Het is een tweestrijdige zaak... Ge haalt er veel uit, maar door alles er terug in te steken kan het snel fout gaan. En het is inderdaad nog een ethische kwestie ook. Dat kalf erbij is voor mij dan weer "angstaanjagend."

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

En ge moet weten, toen ik met BLZ begon, wist ik niet eens wie dat was!!! Mijn research volgde pas later... lol! Echt waar. Ik was aan het prutsen met bots en op een magisch moment, tadaa positief rendement. Waaruit ik veel meer kon halen als ik een beter begrip van de zaak had. Het is een tweestrijdige zaak... Ge haalt er veel uit, maar door alles er terug in te steken kan het snel fout gaan. En het is inderdaad nog een ethische kwestie ook. Dat kalf erbij is voor mij dan weer "angstaanjagend."

We hebben het alweer gemerkt bij de vertaling van die markovketen, gelukkig dat we er niet door bevangen raken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

We hebben het alweer gemerkt bij de vertaling van die markovketen, gelukkig dat we er niet door bevangen raken. 

Jamaar voorlopig is dat valide strategie, is dat niet altijd. Voorlopig is er een voorspelling mogelijk en zijn er veel die elkaar beïnvloeden en kunnen vergroten. Maar dat is niet alle dagen zo.

Als garnaal is het wijs om de bewegingen van walvissen op de blockchains op te volgen, anders zijt ge niets met een Markov keten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jamaar voorlopig is dat valide strategie, is dat niet altijd. Voorlopig is er een voorspelling mogelijk en zijn er veel die elkaar beïnvloeden en kunnen vergroten. Maar dat is niet alle dagen zo. Als garnaal is het wijs om de bewegingen van walvissen op de blockchains op te volgen, anders zijt ge niets met een Markov keten.

We houden het niet voor mogelijk, maar toch gebeurt het. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei TTC:

We houden het niet voor mogelijk, maar toch gebeurt het. 

Ja opgeslokt worden door walvissen en weer overvloeien in de zee met een fontein uit hun spuitgat.

Tijd voor bijbelstudie:

Een storm brak uit en Jona werd overboord gegooid en door een grote vis (niet specifiek een walvis genoemd) ingeslikt. Tijdens zijn verblijf in de vis besefte Jona zijn fouten en bad om vergiffenis. Na drie dagen en nachten werd hij uitgespuugd en besloot hij alsnog naar Nineve te gaan om Gods boodschap over te brengen. Het verhaal van Jona wordt vaak geïnterpreteerd als een les over het belang van gehoorzaamheid, berouw en Gods genade.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ja opgeslokt worden door walvissen en weer overvloeien in de zee uit een fontein uit hun spuitgat.

Bekend fenomeen is dat binnen groeispiralen partities kunnen ontstaan die in stand gehouden worden door systemen waarin een loopje genomen wordt fundamentele beginselen, zodat zelfs a-logische redeneringen en bijhorende systeemconfiguraties voor normaal genomen worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Bekend fenomeen is dat binnen groeispiralen partities kunnen ontstaan die in stand gehouden worden door systemen waarin een loopje genomen wordt fundamentele beginselen, zodat zelfs a-logische redeneringen en bijhorende systeemconfiguraties voor normaal genomen worden. 

3,34% rendement, 12h 's middags. Opgestaan met 2% minder.

Welke andere logica is van doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Wie bezit ze wel? Nuja kennis bezitten is 1, ze toepassen is 2. De enige wijsheid is weten dat je niets weet  - Socrates

In de logica is een niet-monotone logica een logisch systeem waarin de logische gevolgtrekking niet monotoon is. In een niet-monotone logica kan het toevoegen van nieuwe kennis ervoor zorgen dat conclusies die men eerder kon trekken niet meer geldig zijn. Formeel gezegd kan het toevoegen van kennis leiden tot een verkleining van de verzameling proposities die men kan afleiden uit de beschikbare kennis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei TTC:

In de logica is een niet-monotone logica een logisch systeem waarin de logische gevolgtrekking niet monotoon is. In een niet-monotone logica kan het toevoegen van nieuwe kennis ervoor zorgen dat conclusies die men eerder kon trekken niet meer geldig zijn. Formeel gezegd kan het toevoegen van kennis leiden tot een verkleining van de verzameling proposities die men kan afleiden uit de beschikbare kennis.

9,3%

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid