Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

11 uur geleden zei Fundamenteel:

Angstaanjagend al dat geld dat zomaar voor te rapen ligt. De haters die het durven oprapen maken alles kapot!

Het woord 'serendipiteit' werd geïntroduceerd in het Engels door Horace Walpole in de 18e eeuw, in een brief waarin hij het had over een verhaal dat hij had gelezen, het Perzische sprookje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei TTC:

Niets van dat, je zal dan eerst aan de lezer willen meegeven wat je niet zegt, simpel. 

Ik denk dat het alleen in uw hoofd afspeelt?

Ik heb zelfs foto's gedeeld en op voorhand bekend gemaakt waarmee ik handelde. Alleen maar om te tonen hoe makkelijk ze het maakte. Gisteren en eergisteren waren topdagen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik denk dat het alleen in uw hoofd afspeelt? Ik heb zelfs foto's gedeeld en op voorhand bekend gemaakt waarmee ik handelde. Alleen maar om te tonen hoe makkelijk ze het maakte. Gisteren en eergisteren waren topdagen!

Als je zo meteen gaat beweren dat je niet weet wat je niet zegt, wordt het alsmaar erger. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Wordt het geen tijd om eens te gaan praten met iemand? Ik heb een goei adres. Die mens weet na 1 gesprek wat hem met u kan aanvangen. Interesse? Die vraagt 90 euro per sessie wel.

Je zou het bijna diefstal kunnen noemen, leg het anders eens voor. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Niets laat vermoeden dat hierover boeken geschreven zijn, werkelijk niets. 

Ge hebt ook apps, nieuwsbrieven, online cursussen, ... De informatie is talrijk aanwezig. Zo had ik 101 boeken gelezen over de beurs. Dat valt allemaal in het water eens ge erop komt. Tuurlijk die basis helpt u op pad, maar geeft u geen marktkennis of inzicht hoe de bal gaat rollen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ge hebt ook apps, nieuwsbrieven, online cursussen, ... De informatie is talrijk aanwezig. Zo had ik 101 boeken gelezen over de beurs. Dat valt allemaal in het water eens ge erop komt. Tuurlijk die basis helpt u op pad, maar geeft u geen marktkennis of inzicht hoe de bal gaat rollen.

Ja, dat is eigen aan niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, dat is de logica zelve. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Ja, dat is eigen aan niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, dat is de logica zelve. 

De informatie is niet incompleet, ze is gewoon te talrijk voor iedereen/meesten om tot een volledig inzicht te komen. Zoals ik reeds zei, voor 1 strategie hebt ge zelf geen marktkennis nodig. Ik wist niet eens wie BLZ was toen ik er voor het eerst op rendeerde. Wel had ik meer dan 12h de prijs opgevolgd en geanalyseerd op een tijdlijn.  Dat bleek voldoende om er op te verdienen. En dan zal er heel veel zijn dat ik niet in rekening hield, maar dat had geen invloed op hoe die cijfers bewegen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

De informatie is niet incompleet, ze is gewoon te talrijk voor iedereen/meesten om tot een volledig inzicht te komen. Zoals ik reeds zei, voor 1 strategie hebt ge zelf geen marktkennis nodig. Ik wist niet eens wie BLZ was toen ik er voor het eerst op rendeerde. Wel had ik meer dan 12h de prijs opgevolgd en geanalyseerd op een tijdlijn.  Dat bleek voldoende om er op te verdienen. En dan zal er heel veel zijn dat ik niet in rekening hield, maar dat had geen invloed op hoe die cijfers bewegen.

Binnen dat specifieke segment kan dat zo lijken, wellicht daarom dat je ook niet alles zegt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Ge hebt ook apps, nieuwsbrieven, online cursussen, ... De informatie is talrijk aanwezig. Zo had ik 101 boeken gelezen over de beurs. Dat valt allemaal in het water eens ge erop komt. Tuurlijk die basis helpt u op pad, maar geeft u geen marktkennis of inzicht hoe de bal gaat rollen.

Het is alsof je op of in een wolk leeft en ons af en toe laat proeven van de vruchten, aparte beleving lijkt me dat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei TTC:

Het is alsof je op of in een wolk leeft en ons af en toe laat proeven van de vruchten, aparte beleving lijkt me dat. 

Neen ik laat niet proeven. Ik toon de trap naar de wolk zonder te misleiden of verwarren.

Maar zeg daar wel bij: het wolkje kan als een bel poppen en u hard tegen de grond smijten. Ieder zijn eigen tolerantie daarin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen ik laat niet proeven. Ik toon de trap naar de wolk zonder te misleiden of verwarren. Maar zeg daar wel bij: het wolkje kan als een bel poppen en u hard tegen de grond smijten. Ieder zijn eigen tolerantie daarin.

Ja, we houden het amper voor mogelijk, zoveel is inmiddels wel duidelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid