Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

Zojuist zei TTC:

En liegen tegen de sterren op, het kan allemaal. 

Neen die eer laat ik aan u.

De logica is gewoon simpel boerenverstand. Ge moet dat allemaal niet overcompliceren. Vandaag koop ik weer BLZ om ze volgende week met meer dan 20% rendement te verkopen. Ik koop ze nu met dollars en geen BTC omdat BTC even te laag staat.

Al die toogklap is aan vrouwen besteed.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Neen die eer laat ik aan u. De logica is gewoon simpel boerenverstand. Ge moet dat allemaal niet overcompliceren. Vandaag koop ik weer BLZ om ze volgende week met meer dan 20% rendement te verkopen. Ik koop ze nu met dollars en geen BTC omdat BTC even te laag staat. Al die toogklap is aan vrouwen besteed.

Hier zijn ze weer, is het wel gedekt? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

BLZ en Bitcoin niet neen, USDT wel. Dat ze fluctueren is net de essentie om er aan te verdienen. Ge wilt net dat ze in negatief zakken als handelaar. Tenminste als je kan anticiperen voor de stijging.

Onwaarschijnlijk, totaal bevangen gaat het maar door, valt niets aan te verhelpen. 

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

BLZ en Bitcoin niet neen, USDT wel.

Het systeem van Bretton Woods voorzag in de invoering van een stelsel van vaste wisselkoersen. Bijzonder was dat alleen de dollar tegen een vaste hoeveelheid goud kon worden ingewisseld bij de Amerikaanse Centrale Bank. Voor alle andere valuta werd wel een vaste wisselkoers met de dollar bepaald, maar deze waren niet direct inwisselbaar tegen goud. Indirect betekende het systeem van Bretton Woods de herinvoering van de goudstandaard.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

Onwaarschijnlijk, totaal bevangen gaat het maar door, valt niets aan te verhelpen. 

De esseniet van handelen in crypto gaat gewoon aan uw logica voorbij? Je handelt iets dat gewaardeerd is op vraag en aanbod. Je kan anticiperen op het aanbod voor er veel vraag is. MetvaVerse coins doen het beter in de weekends en vakantiedagen bv, of wanneer er iets nieuw uitkomt zoals die nieuwe Oculus. (Marktkennis). Ik handel daar niet mee, maar is een voorbeeld. Hoe gij dat aanpakt is geheid om verlies te maken.... Het is wat het is.

Is deze tekst misleidende informatie? BLZ en Bitcoin niet neen, USDT wel. Dat ze fluctueren is net de essentie om er aan te verdienen. Ge wilt net dat ze in negatief zakken als handelaar. Tenminste als je kan anticiperen voor de stijging.

De verstrekte tekst lijkt informatie te bevatten over financiële handel, waarin wordt besproken hoe verschillende cryptocurrencies zoals BLZ, Bitcoin en USDT kunnen fluctueren en hoe handelaren proberen te profiteren van die schommelingen. Het lijkt geen expliciet misleidende informatie te bevatten, maar ik raad altijd aan om voorzichtig te zijn bij financiële beslissingen en te zorgen voor een goede bronverificatie voordat je actie onderneemt.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

De esseniet van handelen in crypto gaat gewoon aan uw logica voorbij? Je handelt iets dat gewaardeerd is op vraag en aanbod. Je kan anticiperen op het aanbod voor er veel vraag is. MetvaVerse coins doen het beter in de weekends en vakantiedagen bv, of wanneer er iets nieuw uitkomt zoals die nieuwe Oculus. (Marktkennis). Ik handel daar niet mee, maar is een voorbeeld. Hoe gij dat aanpakt is geheid om verlies te maken.... Het is wat het is.

Is deze tekst misleidende informatie? BLZ en Bitcoin niet neen, USDT wel. Dat ze fluctueren is net de essentie om er aan te verdienen. Ge wilt net dat ze in negatief zakken als handelaar. Tenminste als je kan anticiperen voor de stijging.

De verstrekte tekst lijkt informatie te bevatten over financiële handel, waarin wordt besproken hoe verschillende cryptocurrencies zoals BLZ, Bitcoin en USDT kunnen fluctueren en hoe handelaren proberen te profiteren van die schommelingen. Het lijkt geen expliciet misleidende informatie te bevatten, maar ik raad altijd aan om voorzichtig te zijn bij financiële beslissingen en te zorgen voor een goede bronverificatie voordat je actie onderneemt.

De truc die je gebruikt is om de essentie buitenspel te plaatsen om vervolgens het ene tegen het andere uit te spelen, zodoende creëer je een rook en misgordijn om je hebzucht achter te verschuilen, je enige doel is immers graaien en mensen in je valkuilen trachten te zuigen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

De truc die je gebruikt is om de essentie buitenspel te plaatsen om vervolgens het ene tegen het andere uit te spelen, zodoende creëer je een rook en misgordijn om je hebzucht achter te verschuilen, je enige doel is immers graaien en mensen in je valkuilen trachten te zuigen. 

Ik heb nog nooit iemand zo met poesjesvoeten rond de essentie weten dabben als u.

Talk is cheap.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik heb nog nooit iemand zo met poesjesvoeten rond de essentie weten dabben als u. Talk is cheap.

Toen de Amerikaanse overheid vanwege de Vietnamoorlog en het Great Society-beleidsprogramma besloot vele dollars bij te drukken, ontstond er echter zenuwachtigheid en twijfel over de dollar als standaard. Ook ontstond er een enorme dollartoevoer richting Amerika door de vele naoorlogse leningen verstrekt door de VS. Zo ontstond er een groot tekort op de Amerikaanse betalingsbalans en kwam de stabiliteit van de dollar in gevaar, het Triffindilemma.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Toen de Amerikaanse overheid vanwege de Vietnamoorlog en het Great Society-beleidsprogramma besloot vele dollars bij te drukken, ontstond er echter zenuwachtigheid en twijfel over de dollar als standaard. Ook ontstond er een enorme dollartoevoer richting Amerika door de vele naoorlogse leningen verstrekt door de VS. Zo ontstond er een groot tekort op de Amerikaanse betalingsbalans en kwam de stabiliteit van de dollar in gevaar, het Triffindilemma.

De spellen van het ene in het andere is in uw hoofd, net zoals de essentie en hoe ik ze zou moeten toepassen. Allemaal in uw hoofd.

Net zoals dollars en euro's niet de enige stable coins zijn. De flexibiliteit is enorm en geen concurrentie van u, maar iets waar ge zelf profijt uit kunt halen. Onderlinge concurrentie en oorlogen zijn potenties en gelegenheden. Ge moet daar geen greintje empathie bij voelen maar afvragen welk voordeel het te bieden heeft.

 Verbreed uw wormgat/tunnelvisie. Het is een zeer flexibel gebeuren allemaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

De spellen van het ene in het andere is in uw hoofd, net zoals de essentie en hoe ik ze zou moeten toepassen. Allemaal in uw hoofd. Net zoals dollars en euro's niet de enige stable coins zijn. De flexibiliteit is enorm en geen concurrentie van u, maar iets waar ge zelf profijt uit kunt halen. Onderlinge concurrentie en oorlogen zijn potenties en gelegenheden. Ge moet daar geen greintje empathie bij voelen maar afvragen welk voordeel het te bieden heeft.  Verbreed uw wormgat/tunnelvisie. Het is een zeer flexibel gebeuren allemaal.

Je hebt geen flauw idee waar het over gaat, je enige doel is mensen misleiden met incomplete informatie in functie van het eigen gewin. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Je hebt geen flauw idee waar het over gaat, je enige doel is mensen misleiden met incomplete informatie in functie van het eigen gewin. 

Lol heb je dat nu al eens objectief laten analyseren door chatgpt? Weet jij wel over wat je praat als ge over uw essentie bezig zijt en in relatie tot wat? Of gaat dat weer een copy paste tekst uit uw kladblok worden die zo cryptisch in elkaar zit dat de gewone leek er geen vragen over durft stellen? Want dan komen uw beledigingen boven.

De enige die misleidt en spelletjes speelt ben jij, omdat je jezelf nog gelooft is het daarbij gelijk zielig. Het is uit medelijden voor u dat ik je nog spaar, maar je zoekt de grens op.

Uw essentie en obstakels zijn de mijne niet en ik misleid niemand.  Het is werkelijk zo simpel als ge weet wat ge doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Lol heb je dat nu al eens objectief laten analyseren door chatgpt? Weet jij wel over wat je praat als ge over uw essentie bezig zijt en in relatie tot wat? Of gaat dat weer een copy paste tekst uit uw kladblok worden die zo cryptisch in elkaar zit dat de gewone leek er geen vragen over durft stellen? Want dan komen uw beledigingen boven. De enige die misleidt en spelletjes speelt ben jij, omdat je jezelf nog gelooft is het daarbij gelijk zielig. Het is uit medelijden voor u dat ik je nog spaar, maar je zoekt de grens op. Uw essentie en obstakels zijn de mijne niet en ik misleid niemand.  Het is werkelijk zo simpel als ge weet wat ge doet.

Echt akelig is dit, niet moeilijk dat mensen hier schrik van krijgen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Je moet stoppen met jezelf verantwoordelijk over anderen te voelen en eerst uzelf leren redden. Werp de vinger en spiegel op uzelf. Doe zelf eens iets nuttig in plaats van uw ocd in iedere draad uit te trollen/beelden.

Onwaarschijnlijk, de essentie wordt totaal buitenspel gezet en dan ga je trachten mensen in je vallen te lokken, akelig. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Weet ge zelf nog wel wat de essentie is? Lol Does anybody care?

En er nog van genieten ook, echt akelig is het. 

9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is werkelijk zo simpel als ge weet wat ge doet.

In de logica is een niet-monotone logica een logisch systeem waarin de logische gevolgtrekking niet monotoon is. In een niet-monotone logica kan het toevoegen van nieuwe kennis ervoor zorgen dat conclusies die men eerder kon trekken niet meer geldig zijn. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

En er nog van genieten ook, echt akelig is het. 

Ge moest eens weten hoe hard ik moest lachen toen ik chatgpt over uw posten liet gaan haha. Buikpijn van het lachen!

Als iemand herhaaldelijk over een onderwerp praat zonder enige nuance of variatie, kan dat duiden op een sterke overtuiging, gebrek aan interesse in andere perspectieven of zelfs opzettelijke eenzijdigheid. Chatgpt

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ge moest eens weten hoe hard ik moest lachen toen ik chatgpt over uw posten liet gaan haha. Buikpijn van het lachen! Als iemand herhaaldelijk over een onderwerp praat zonder enige nuance of variatie, kan dat duiden op een sterke overtuiging, gebrek aan interesse in andere perspectieven of zelfs opzettelijke eenzijdigheid. Chatgpt

Angstaanjagend, tegelijkertijd de boel belazeren onder het mom van expertise in monetaire zaken, haast onwaarschijnlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Angstaanjagend, tegelijkertijd de boel belazeren onder het mom van expertise in monetaire zaken, haast onwaarschijnlijk.

Dat is het hem net. Ik ben helemaal geen expert maar luister naar experten die er al jaren mee bezig zijn.

Ik heb op voorhand benoemd waarmee ik handelde en heb dat rendement effectief gerealiseerd en met screenshots gedeeld.

Als jij dat als misleiding wilt verkopen, leunt dat op uw credibiliteit en niet de mijne. Ik lig ni wakker van wat gij denkt te weten als ik opsta met een een + naast mijn inzet. Hoe klein die ook mag zijn... :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Dat is het hem net. Ik ben helemaal geen expert maar luister naar experten die er al jaren mee bezig zijn. Ik heb op voorhand benoemd waarmee ik handelde en heb dat rendement effectief gerealiseerd en met screenshots gedeeld. Als jij dat als misleiding wilt verkopen, leunt dat op uw credibiliteit en niet de mijne. Ik lig ni wakker van wat gij denkt te weten als ik opsta met een een + naast mijn inzet. Hoe klein die ook mag zijn... :D

Werkelijk angstaanjagend, het is niet meer dan dat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Daarom heb je mss een arts nodig die de chaos in uw hoofd kan ordenen zodat het onbekende minder gevreesd wordt? God gaf ons geen geest van angst.

Als interludium misschien niet onbelangrijk om ook kennis te willen nemen van enerzijds, waarin het probleem van synchronisatie wordt opgemerkt, het filosofenprobleem in de informatica, anderzijds de wet van de uitgesloten derden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Screenshot_20230825-075830_Pionex.jpg

De bezoedeling accentueren helpt aanzienlijk om het helder te maken, werkelijk angstaanjagend. 

16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Daarom heb je mss een arts nodig die de chaos in uw hoofd kan ordenen zodat het onbekende minder gevreesd wordt?

Dit kon het systeem niet meer aan en de Amerikanen zagen zich genoodzaakt de goudstandaard los te laten, die de Nixon-schok genoemd wordt. In 1973 gingen de deelnemende landen over op een stelsel van zwevende wisselkoersen, die ten opzichte van elkaar dagelijks van waarde konden veranderen. Dat betekende het einde van het systeem van Bretton Woods.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid