Spring naar bijdragen

Desinformatie over het coronavirus en vaccinatie is ten strengste verboden op Credible


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Als ik dat kon onderbouwen was er geen nuance "wellicht" he. Er is hoe dan ook oversterfte, oorzaak?!

Er zijn faillissementen en grote bedrijven zoals Amazon e.d. vulde dat gat op. Maar geen complot hoor.

Je noemt duizenden, wellicht miljoenen. Kun je dan de duizenden onderbouwen ? En als je "wellicht" niet kan onderbouwen, wat is het dan anders dan stemmingmakerij ?

De kleinen worden al heel lang opgegeten door de groten. Dat daar kwalijke zaken gebeuren is bekend. Dat is geen complot. De grote jongens drukken alle kleintje de markt uit en worden onbeheersbaar groot, dat kis geen complot, dat is hoe de westerse neo-liberale markt werkt. Allemaal omdat de consument zo weinig mogelijk wil betalen. Als je het zo bekijkt ben jij mede oorzaak van die "complotten".

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 761
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoe lees je de onderstaande tekst dan, want door Hem in ons midden, is Hij immers aanwezig. Joh. 14sv 11 Gelooft Mij, dat Ik in den Vader ben en de Vader in Mij is; en indien niet, zo geloof

Het laat zien hoe verschrikkelijk dit killervirus is. Ze had geen ernstige klachten, dus dat viel gelukkig mee, en, ze is ook volledig genezen, maar, het gaat even om het idee. ? ?

Het probleem is dat dit niet valt aan te tonen. Het valt niet eens aan te tonen dat de maatregelen enig effect hebben, behalve dan die verschrikkelijke gevolgen van de maatregelen.

1 minuut geleden zei HJW2:

Ik vraag om een onderbouwing, over komma's en details hebben we het nog helemaal niet gehad. Nu roep je vooral heel hard, zonder welke onderbouwing dan ook en scheld je Jan en alleman uit voor nazi's. Maar zodra een onderbouwing gevraagd wordt, val je stil.

Er zijn faillissementen gevallen door de pandemie. Een kapster die juist een zaak opende pleegde daarvoor zelfs zelfmoord. Geloof het of niet... Uw argument "er waren minder faillissementen" maakt haar faillissement niet ongedaan.

Ik zei "nazistyle" en dat is ook zo. Het is sedert de nazi geleden dat men sociaal darwinisme handhaafde om toe beleid en discriminatie te komen. Waarvoor censuur nazi style nodig was: stigmatiseren van je tegenstanders.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Flawless victory:

Met je eens. Verbijsterend ook hoe de massa het wef-lidmaatschap van regeringen kritiekloos voor zoete koek blijven slikken. Het volk krijgt wat het volk heeft gewild. Of waar het in is gestonken. Zo gaat het al duizenden jaren. Er is op aarde niets nieuws onder de zon. 

Laat je niet trollen @Fundamenteel. Ieder mens die daadwerkelijk de zaak onbevooroordeeld wenst te bestuderen heeft daar alle gelegenheid toe gehad. Lockdowns genoeg geweest om tot bezinning te komen.  Laat gaan.

Echt alle complottheorieën vinden bij jou wel een voedingsbodem. Ik zie veel vooroordelen bij jou, misschien een idee om die eens los te laten ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei HJW2:

Je noemt duizenden, wellicht miljoenen. Kun je dan de duizenden onderbouwen ? En als je "wellicht" niet kan onderbouwen, wat is het dan anders dan stemmingmakerij ?

De kleinen worden al heel lang opgegeten door de groten. Dat daar kwalijke zaken gebeuren is bekend. Dat is geen complot. De grote jongens drukken alle kleintje de markt uit en worden onbeheersbaar groot, dat kis geen complot, dat is hoe de westerse neo-liberale markt werkt. Allemaal omdat de consument zo weinig mogelijk wil betalen. Als je het zo bekijkt ben jij mede oorzaak van die "complotten".

Als 1 op 1 miljoen sterft aan vaccinatie en je hebt 1 miljard gevaccineerden, hoeveel doden zijn dat dan?

Het officiële dodentol dien je trouwens minstens te vervijfvoudigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Er zijn faillissementen gevallen door de pandemie. Een kapster die juist een zaak opende pleegde daarvoor zelfs zelfmoord. Geloof het of niet... Uw argument "er waren minder faillissementen" maakt haar faillissement niet ongedaan.

Ik heb nergens gesteld dat er GEEN faillissementen zijn geweest tijdens de corona pandemie. Wel dat er MINDER zijn geweest. En nee, dat maakt dat faillissement niet ongedaan, maar dat beweer ik ook nergens, Misschien hebben er wel minder zelfmoorden plaatsgevonden doordat er minder faillissementen waren.

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Waarvoor censuur nazi style nodig was: stigmatiseren van je tegenstanders.

En wat is het verschil met wat jij doet ? Jij stigmatiseert immers ook je tegenstanders.....dat is wel toegestaan en niks mee aan de hand ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Waarvoor censuur nazi style nodig was: stigmatiseren van je tegenstanders.

Matteüs 5

10 Zalig de vervolgden om der gerechtigheid wil, want hunner is het Koninkrijk der hemelen.

11 Zalig zijt gij, wanneer men u smaadt en vervolgt en liegende allerlei kwaad van u spreekt om Mijnentwil. 12 Verblijdt u en verheugt u, want uw loon is groot in de hemelen; want alzo hebben zij de profeten vóór u vervolgd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Als 1 op 1 miljoen sterft aan vaccinatie en je hebt 1 miljard gevaccineerden, hoeveel doden zijn dat dan?

Het officiële dodentol dien je trouwens minstens te vervijfvoudigen.

Kun je onderbouwen dat 1 op de 1 miljoen is gestorven door de vaccinatie ? 

Kun je onderbouwen dat je dat minstens dient te vervijfvoudigen ?

Als ik de rekensom trouwens maak kom ik op 1.000 doden. Vermenigvuldigd met 5 zijn dat er 5.000.

Dan is het "wellicht miljoenen" volkomen uit de lucht gegrepen.

 

Gooi ik er een ander sommetje tegenaan.

Als 1 op de 10.000 mensen is gered door het vaccin en je hebt 1 miljard gevaccineerden, hoeveel mensen zijn er dan gered ?

3 minuten geleden zei Flawless victory:

Matteüs 5

10 Zalig de vervolgden om der gerechtigheid wil, want hunner is het Koninkrijk der hemelen.

11 Zalig zijt gij, wanneer men u smaadt en vervolgt en liegende allerlei kwaad van u spreekt om Mijnentwil. 12 Verblijdt u en verheugt u, want uw loon is groot in de hemelen; want alzo hebben zij de profeten vóór u vervolgd.

Gij zult de naam van God niet ijdel gebruiken......

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei HJW2:

Ik heb nergens gesteld dat er GEEN faillissementen zijn geweest tijdens de corona pandemie. Wel dat er MINDER zijn geweest. En nee, dat maakt dat faillissement niet ongedaan, maar dat beweer ik ook nergens, Misschien hebben er wel minder zelfmoorden plaatsgevonden doordat er minder faillissementen waren.

En wat is het verschil met wat jij doet ? Jij stigmatiseert immers ook je tegenstanders.....dat is wel toegestaan en niks mee aan de hand ?

Ik stigmatiseer overheden die sociaal darwinisme toepassen om toe vaccinatie en een nwo te komen. Niemand rouwt om Hitler en diens collaborateurs. Ik zet deze vierde rijkers op gelijke hoogte met de derde rijkers van weleer. NEVER AGAIN

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als 1 op 1 miljoen sterft aan vaccinatie en je hebt 1 miljard gevaccineerden, hoeveel doden zijn dat dan?

Het officiële dodentol dien je trouwens minstens te vervijfvoudigen.


Dit forum beschikt over een negeerknop. Dat werkt erg fijn. Dan kun je een bericht van een troll openen als je er een keer zin in en tijd voor hebt, maar word je er niet door gehinderd als ze weer aan het trollen slaan. Handig!

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei HJW2:

Kun je onderbouwen dat 1 op de 1 miljoen is gestorven door de vaccinatie ? 

Kun je onderbouwen dat je dat minstens dient te vervijfvoudigen ?

Als ik de rekensom trouwens maak kom ik op 1.000 doden. Vermenigvuldigd met 5 zijn dat er 5.000.

Dan is het "wellicht miljoenen" volkomen uit de lucht gegrepen.

 

Gooi ik er een ander sommetje tegenaan.

Als 1 op de 10.000 mensen is gered door het vaccin en je hebt 1 miljard gevaccineerden, hoeveel mensen zijn er dan gered ?

Gij zult de naam van God niet ijdel gebruiken......

Tot midden april waren bijna 3.7 miljoen vaccins gegeven. Lareb ontving in die periode in totaal 257 meldingen van overlijden https://www.google.com/url?q=https://www.lareb.nl/news/overzicht-meldingen-overlijdens-na-coronavaccinatie&sa=U&ved=2ahUKEwjJxs3N7s78AhUFuaQKHWegCekQFnoECAoQAg&usg=AOvVaw2jpOC9TYwWES-LksKFxb1A

Dus 257 doden op 3,7 miljoen. Reken uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik stigmatiseer overheden die sociaal darwinisme toepassen om toe vaccinatie en een nwo te komen. Niemand rouwt om Hitler en diens collaborateurs. Ik zet deze vierde rijkers op gelijke hoogte met de derde rijkers van weleer. NEVER AGAIN

Overheden bestaan niet. Je stigmatiseert mensen die voor het land werken. Je stigmatiseert individuen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik stigmatiseer overheden die sociaal darwinisme toepassen om toe vaccinatie en een nwo te komen. Niemand rouwt om Hitler en diens collaborateurs. Ik zet deze vierde rijkers op gelijke hoogte met de derde rijkers van weleer. NEVER AGAIN


Die overheden weten niet wat ze doen. Bid voor hen. De krachten die zij zelf opriepen om hun systeem in werking te stellen zijn de krachten die hen zelf uiteindelijk zullen vernietigen.  Het beest haat de hoer maar dat weet de hoer nu nog niet.
 

 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Tot midden april waren bijna 3.7 miljoen vaccins gegeven. Lareb ontving in die periode in totaal 257 meldingen van overlijden https://www.google.com/url?q=https://www.lareb.nl/news/overzicht-meldingen-overlijdens-na-coronavaccinatie&sa=U&ved=2ahUKEwjJxs3N7s78AhUFuaQKHWegCekQFnoECAoQAg&usg=AOvVaw2jpOC9TYwWES-LksKFxb1A

Dus 257 doden op 3,7 miljoen. Reken uit.

Je vertelt het halve verhaal en daarmee ben je bewust de boel aan het misleiden.

Er zijn meldingen geweest van mensen die zijn overleden NA het krijgen van het vaccin, wat geheel is iets anders is dan ALS GEVOLG VAN het vaccin.

Tekst van de pagina:

Geen patroon van klachten die wijzen op ernstige bijwerkingen waaraan mensen overleden

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Hartfalen door niet te vaccineren? Kom op nou

Als je overlijdt na het vaccin dan ben je volgens jou doodgegaan DOOR het vaccin. Dat is onzin. Net zoals hartfalen niet komt door niet te vaccineren. Maar gewoon hartfalen zal niet tot oversterfte hebben geleid, mensen overleden altijd al aan hartfalen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Flawless victory:


Die overheden weten niet wat ze doen. Bid voor hen. De krachten die zij zelf opriepen om hun systeem in werking te stellen zijn de krachten die hen zelf uiteindelijk zullen vernietigen. 
 

 

Ze zijn van hun vader de duivel, die de vader van alle leugens is en een mensenmoordenaar is. Dat zij zich bekeren ja, maar ik zal er niet op hopen. It is written dat ze de mens willen onderwerpen aan het beestensysteem.

1 minuut geleden zei HJW2:

Je vertelt het halve verhaal en daarmee ben je bewust de boel aan het misleiden.

Er zijn meldingen geweest van mensen die zijn overleden NA het krijgen van het vaccin, wat geheel is iets anders is dan ALS GEVOLG VAN het vaccin.

Tekst van de pagina:

Geen patroon van klachten die wijzen op ernstige bijwerkingen waaraan mensen overleden

Als je overlijdt na het vaccin dan ben je volgens jou doodgegaan DOOR het vaccin. Dat is onzin. Net zoals hartfalen niet komt door niet te vaccineren. Maar gewoon hartfalen zal niet tot oversterfte hebben geleid, mensen overleden altijd al aan hartfalen.

Lobbyen, ken je dat?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Lol dat ze doodvallen. :) ik heb ze niet nodig en ze beperken mijn leven danig.

Niet bepaald christelijk om mensen dood te wensen. Is dat wat Jezus in jouw leven betekent ?

Los van deze opmerking: je stigmatiseert dus wel degelijk mensen. Daar waar je anderen daar keihard op afrekent, moet je lachen om je eigen stigmatiseringen. Heel christelijk....

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Lobbyen, ken je dat?

Uiteraard, maar dat heeft niets te maken met deze cijfers. Je komt immers zelf met deze pagina.......vertrouw je je eigen pagina's niet ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei HJW2:

Niet bepaald christelijk om mensen dood te wensen. Is dat wat Jezus in jouw leven betekent ?

Los van deze opmerking: je stigmatiseert dus wel degelijk mensen. Daar waar je anderen daar keihard op afrekent, moet je lachen om je eigen stigmatiseringen. Heel christelijk....

Uiteraard, maar dat heeft niets te maken met deze cijfers. Je komt immers zelf met deze pagina.......vertrouw je je eigen pagina's niet ?

Ik plaats deze vierde rijkers op dezelfde laagte als de derde rijkers. Was er 1 rechtschapen mens rouwig toen de Rus die fascisten overwon? Perspectief.

14 minuten geleden zei HJW2:

Uiteraard, maar dat heeft niets te maken met deze cijfers. Je komt immers zelf met deze pagina.......vertrouw je je eigen pagina's niet ?

Je mag er echt wel van uit gaan dat meer dan 3 te wijten was aan vaccinatie. Wat de fabrikanten ook toegeven he. Het staat in hun bijsluiter: kan de dood veroorzaken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik plaats deze vierde rijkers op dezelfde laagte als de derde rijkers. Was er 1 rechtschapen mens rouwig toen de Rus die fascisten overwon? Perspectief.

Het is pijnlijk te lezen dat een christen zijn medemens dood wenst, Jezus kwam niet voor de rechtvaardigen, maar voor de onrechtvaardigen. Je spreekt een hard oordeel uit. En daarmee ook over jezelf.

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je mag er echt wel van uit gaan dat meer dan 3 te wijten was aan vaccinatie. Wat de fabrikanten ook toegeven he. Het staat in hun bijsluiter: kan de dood veroorzaken.

Je gaat weer een heel andere kant op. Zodra de feiten je bijdragen tegenspreken, dan vlieg je weer een andere kant op. Je geeft een rekensom aan (257 op 3,7 mln) die in de pagina die jezelf aangeeft, niet blijkt te kloppen. En in plaats van dat in te zien, begin je weer met geheel niet onderbouwde algemeenheden te strooien.

Tot nu toe onderbouw je dus niets, kloppen de zaken die je aangeeft niet, wens je je medemens dood....het is niet fraai allemaal. Is dat de mens die Jezus je oproept om te zijn ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei HJW2:

Het is pijnlijk te lezen dat een christen zijn medemens dood wenst, Jezus kwam niet voor de rechtvaardigen, maar voor de onrechtvaardigen. Je spreekt een hard oordeel uit. En daarmee ook over jezelf.

Je gaat weer een heel andere kant op. Zodra de feiten je bijdragen tegenspreken, dan vlieg je weer een andere kant op. Je geeft een rekensom aan (257 op 3,7 mln) die in de pagina die jezelf aangeeft, niet blijkt te kloppen. En in plaats van dat in te zien, begin je weer met geheel niet onderbouwde algemeenheden te strooien.

Tot nu toe onderbouw je dus niets, kloppen de zaken die je aangeeft niet, wens je je medemens dood....het is niet fraai allemaal. Is dat de mens die Jezus je oproept om te zijn ?

Ontken jij maar lekker verder de vaccinatiedoden en wens degene daarvoor verantwoordelijk dan lekker levend. Ich habe es gewusst.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Flawless victory:

Polio is helemaal geen goed voorbeeld. Met dit soort propaganda waar de massa blind achteraan loopt wordt de hele wereld misleid. De covidprik is een experimentele gentherapie waaraan velen, waaronder jonge gezonde topsporters, zijn overleden.  De oversterfte golven na de prikken worden in de doofpot gestopt en de mensen monddood gemaakt.  Maar zoals ik al zei geloof ik dat God zal Oordelen wat desinformatie is geweest en wie dat werkelijk hebben verspreid en wat de overwegingen in hun hart zijn geweest en wat voor gevolgen het heeft gehad. Daarin heb ik rust en vrede gevonden.

Ik persoonlijk vind rust en vrede in de gedachte dat ik veilig (als gehele mens) ben bij mijn Heer.

Daarnaast ben ik overtuigd, dat in de wereld die God voor ogen heeft, absoluut niets meer plaatsvindt wat door de zonde bevlekt is. De wil van God voor mijn leven - en het leven van iedereen die op Hem zijn vertrouwen stelt - is het goede, het welgevallige en het volkomene.

Ik geloof dat het oordeel van God al in Christus is uitgesproken en dat al het boze (dus alles dat met de zonde is bevlekt) aan zichzelf ten onder zal gaan. 

3 uur geleden zei Flawless victory:

Wie wil kan hier nog petities ondertekenen bij Stichting Civitas Christiana, maar het is denk ik rijkelijk (te) laat, want vandaag dient onder andere dit onderwerp in de senaat:

Om die reden zal ik dus niet meedoen aan petities. Puur omdat mijn God zijn plan al aan het realiseren is. Ik wil niet de indruk wekken, dat ik meer vertrouwen in mensen stel of dat Hij iets van de mens nodig heeft om Zijn plan tot een goed einde te brengen.

3 uur geleden zei Flawless victory:

Ook dient vandaag deze zaak in de eerste kamer...

Ik vind het goed (lees: wel best).

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ontken jij maar lekker verder de vaccinatiedoden en wens degene daarvoor verantwoordelijk dan lekker levend. Ich habe es gewusst.

Ik ontken nergens vaccinatie doden. Er zijn mensen aan overleden. Waarschijnlijk alleen niet die hoeveelheden die jij, zonder onderbouwing, noemt.

Ja, ik wens iedereen levend. Zoals jij het nu formuleert lijkt het wel iets vreselijks dat je je medemens niet dood wenst.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei HJW2:

Ik ontken nergens vaccinatie doden. Er zijn mensen aan overleden. Waarschijnlijk alleen niet die hoeveelheden die jij, zonder onderbouwing, noemt.

Ja, ik wens iedereen levend. Zoals jij het nu formuleert lijkt het wel iets vreselijks dat je je medemens niet dood wenst.

Politiekers zijn demonen in het vlees ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid