Spring naar bijdragen

Desinformatie over het coronavirus en vaccinatie is ten strengste verboden op Credible


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Fundamenteel:

De wereld wilt het niet horen. Ze liggen zelfs niet wakker dat scholen verkommeren maar een groepje in een ivoren toren zich alles toe eigent. Mensen zijn zelfs geconditioneerd de wolf in schaapsklederen te beschermen en de klokkenluiders te stigmatiseren. Herinner maar hoe je zelf Bill Gates enige tijd terug prees voor pijnstillers die niet eens door hem zijn uitgevonden. 

De nwo wordt al decennia aangehaald, maar als het thema van klimaat naar corona verandert en men rechtvaardigt daarmee hun doel; is het wijs het spel daarvan te doorzien.

Op dat vlak weet je het allemaal heel goed, maar waar ik meer inzit interesseerd jou denk ik veel minder, terwijl door tv, radio, internet en muziek satan veel jeugd uit de kerken gekaapt heeft en satanisten die kinderen offeren hebben er flink de vinger in de pap.

10 uur geleden zei sjako:

Zeker weten @Gaitema. We moeten er wel rekening mee houden, maar we hebben als Christenen veel betere dingen te doen. Het is beter je energie daar aan te geven en de jeugd weer perspectief te geven. 

 Dat weet ik zeker , want nu draait in deze wereld wel heel veel om Corona. Alsof er niet wat anders bestaat! Corona is een religie geworden.

8 uur geleden zei antoon:

Het is inderdaad zeer ernstig als men Satan als meester verkiest

Maar waarom.zien ze dat dan niet? Ze denken dat het maar een grap en fun is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 761
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoe lees je de onderstaande tekst dan, want door Hem in ons midden, is Hij immers aanwezig. Joh. 14sv 11 Gelooft Mij, dat Ik in den Vader ben en de Vader in Mij is; en indien niet, zo geloof

Het laat zien hoe verschrikkelijk dit killervirus is. Ze had geen ernstige klachten, dus dat viel gelukkig mee, en, ze is ook volledig genezen, maar, het gaat even om het idee. ? ?

Het probleem is dat dit niet valt aan te tonen. Het valt niet eens aan te tonen dat de maatregelen enig effect hebben, behalve dan die verschrikkelijke gevolgen van de maatregelen.

11 uur geleden zei Gaitema:

maar waar ik meer inzit interesseerd jou denk ik veel minder, terwijl door tv, radio, internet en muziek satan veel jeugd uit de kerken gekaapt heeft en satanisten die kinderen offeren hebben er flink de vinger in de pap

Je ben op een ongezonde manier volkomen geobsedeerd  door satanisme. Hoe komt dat  zo ineens?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dit heet "de vraag ontwijken ".

Ik geloof getuigenissen die mij ter ore komen. Jullie met elkaar op het forum negeren het compleet. Van christenen tot atheïsten willen er niets van weten. Niemand, helemaal niemand heeft die moeite ook maar genomen om de link van de VPRO te beluisteren. Het spreekt bij mij boekdelen. Niet ik men extreem, maar jullie steken jullie koppen in het zand en willen de waarheid niet meer horen, met jullie verwende oren!

EEnik zie dit lakse gedrag overal. Iedereen oordeeld op basis van 0,5 procent informatie. Slecht geïnformeerd en zich niet willen laten informeren 

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Gaitema:

Ik geloof getuigenissen die mij ter ore komen. Jullie met elkaar op het forum negeren het compleet. Van christenen tot atheïsten willen er niets van weten. Niemand, helemaal niemand heeft die moeite ook maar genomen om de link van de VPRO te beluisteren. Het spreekt bij mij boekdelen. Niet ik men extreem, maar jullie steken jullie koppen in het zand en willen de waarheid niet meer horen, met jullie verwende oren!

EEnik zie dit lakse gedrag overal. Iedereen oordeeld op basis van 0,5 procent informatie. Slecht geïnformeerd en zich niet willen laten informeren 

Zelf ben ik me daar heel bewust van nochtans. Maar dat is een zwaar thema dat de ijdele duivel op je afroept. Hoe fundamenteel ik hier ook mag overkomen, de duivel is zeer aanwezig in mijn huishouden omdat beeldschermen en groepsdruk overnam. De tijden van simpel handje in handje lopen in het park is voorbij. Lol

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Zelf ben ik me daar heel bewust van nochtans. Maar dat is een zwaar thema dat de ijdele duivel op je afroept. Hoe fundamenteel ik hier ook mag overkomen, de duivel is zeer aanwezig in mijn huishouden omdat beeldschermen en groepsdruk overnam. De tijden van simpel handje in handje lopen in het park is voorbij. Lol

 

Leuk filmpje :)

Dank voor je bijdrage! Gelukkig ervaar ik de duivel niet sterk in mijn leven. Hij probeert wel grip op me te krijgen, maar Jezus is machtiger aan het werk, merk ik :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Gaitema:

Leuk filmpje :)

Dank voor je bijdrage! Gelukkig ervaar ik de duivel niet sterk in mijn leven. Hij probeert wel grip op me te krijgen, maar Jezus is machtiger aan het werk, merk ik :)

Ik zie de geest van de anti christ zeer hard en kan daarom geen mainstream meer kijken. Volgens sommigen drijf ik dat te ver, maar het gaat dan ook verder dan we durven toegeven. We weten wat de prijs voor de waarheid is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Op 15-2-2021 om 09:37 zei Fundamenteel:

Ik zie de geest van de anti christ zeer hard en kan daarom geen mainstream meer kijken. Volgens sommigen drijf ik dat te ver, maar het gaat dan ook verder dan we durven toegeven. We weten wat de prijs voor de waarheid is.

ach natuurlik. De antichrist zit alleen in de mainstream en niet in 9fornews.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

dus dan volg je helemaal geen nieuws meer? 

Mijn beste bron is mijn medemens. Maar dan wel in een publiek van circa 500 man waar een handjevol na jaren persoonlijke ervaring haar credibiliteit verwierf. Dat zijn mensen van alle standen uit de samenleving. Zelf vinden ze mij een extreme orthodoxe fundamentalist, persoonlijk neem ik dat als compliment.

Maar in het dagelijkse leven hou ik het simpel. Zoals je wel merkte nam ik online enige afstand omdat ik in real life gelukzalige projecten heb lopen. Ik mis online context en inlevingsvermogen maar ik zal daar even schuldig aan zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn beste bron is mijn medemens. Maar dan wel in een publiek van circa 500 man waar een handjevol na jaren persoonlijke ervaring haar credibiliteit verwierf. Dat zijn mensen van alle standen uit de samenleving. Zelf vinden ze mij een extreme orthodoxe fundamentalist, persoonlijk neem ik dat als compliment.

Maar in het dagelijkse leven hou ik het simpel. Zoals je wel merkte nam ik online enige afstand omdat ik in real life gelukzalige projecten heb lopen. Ik mis online context en inlevingsvermogen maar ik zal daar even schuldig aan zijn.

Tjonge, het zal niet eenvoudig zijn geweest toen je er achter kwam dat artsenvoorvrijheid ook door de geest van de antichrist werd geïnspireerd? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Tjonge, het zal niet eenvoudig zijn geweest toen je er achter kwam dat artsenvoorvrijheid ook door de geest van de antichrist werd geïnspireerd? 

Denk je dat het mij iets kan schelen dat ze een website beoordelen op 3 a 4 mankementjes omdat er 6 a 7 ongemakkelijkere zaken niet besproken mogen worden? 

Bekijk die rubriek vaccin op hun website zelf, onderzoek hoeveel op 100 artikels juiste informatie bevatten en hoeveel foute. Los van wat ze erbij quoteren of zelf schrijven, gewoon de gebundelde cijfers over de vaccinschade. Laat eens zien dat je moeite doet en openstaat voor discussie op de context.

Ik ben die bron niet en het kan me geen hol schelen wat anderen ervan denken. Maar ik leerde wel dat ze terechte kritiek uiten en terechte vragen stellen. Dit gaat over volksgezondheid en als men deze vaccins een voorlopige goedkeuring gaven; verneem ik dat liever eerlijk van de politiek dan wat zij “complotgekkies” noemen. Want de politiek verspreidt ook fake news door die informatie achter te houden en zo halve waarheden te verkopen in haar beleid. Maar daar is niemand zo kritisch tegen op een handjevol na.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou maar hopen op een gezonde rechter, met het hart op de juiste plaats.

En als het tot een veroordeling komt van de misleiders, wat er onder desinformatie over corona (ten strengste verboden) wordt verstaan.

https://www.ninefornews.nl/advocaten-slepen-who-voor-rechter-wegens-misleiding-van-de-wereld-over-corona-uitbraak/

De advocaat is van plan een collectieve rechtszaak aan te spannen in de VS.

“Eén: is er sprake van een coronapandemie of is er alleen sprake van een PCR-test-pandemie? Betekent een positieve PCR-test dat de persoon besmet is met Covid-19 of betekent het helemaal niets?” vroeg hij zich hardop af.

“Twee: zijn de coronamaatregelen – zoals de lockdowns, mondkapjes, afstandsregels en quarantainemaatregelen – er om de wereldbevolking te beschermen tegen corona of zijn ze er om mensen bang te maken zodat ze geen vragen stellen en farmaceutische bedrijven heel veel geld kunnen verdienen aan PCR-testen, antigeen- en antilichaamtesten en vaccins, en onze genetische vingerafdruk kunnen verzamelen?”

“Drie: is het waar dat de hoofdrolspelers in deze zogenaamde coronapandemie uitvoerig hebben gelobbyd bij de Duitse overheid, meer dan bij welke overheid dan ook?”

 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei thom:

Nou maar hopen op een gezonde rechter, met het hart op de juiste plaats.

En als het tot een veroordeling komt van de misleiders, wat er onder desinformatie over corona (ten strengste verboden) wordt verstaan.

https://www.ninefornews.nl/advocaten-slepen-who-voor-rechter-wegens-misleiding-van-de-wereld-over-corona-uitbraak/

De advocaat is van plan een collectieve rechtszaak aan te spannen in de VS.

“Eén: is er sprake van een coronapandemie of is er alleen sprake van een PCR-test-pandemie? Betekent een positieve PCR-test dat de persoon besmet is met Covid-19 of betekent het helemaal niets?” vroeg hij zich hardop af.

“Twee: zijn de coronamaatregelen – zoals de lockdowns, mondkapjes, afstandsregels en quarantainemaatregelen – er om de wereldbevolking te beschermen tegen corona of zijn ze er om mensen bang te maken zodat ze geen vragen stellen en farmaceutische bedrijven heel veel geld kunnen verdienen aan PCR-testen, antigeen- en antilichaamtesten en vaccins, en onze genetische vingerafdruk kunnen verzamelen?”

“Drie: is het waar dat de hoofdrolspelers in deze zogenaamde coronapandemie uitvoerig hebben gelobbyd bij de Duitse overheid, meer dan bij welke overheid dan ook?”

 

NFN, dan weet je één ding zeker: er komt geen rechtszaak.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Mullog:
20 uur geleden zei thom:

Nou maar hopen op een gezonde rechter, met het hart op de juiste plaats.

Persoonlijk zou ik graag zien dat de rechter gewoon zijn werk doet en toetst aan de wet. 

Precies. Als je in ieder geval maar iets anders schrijft dan dat ik beweer.

https://www.ninefornews.nl/niet-corona-maar-overheid-verwoestte-de-economie/

https://mail.niburu.co/37-artikelen/wereld/16051-komen-mark-rutte-en-hugo-de-jonge-toch-nog-voor-tribunaal

https://apokalypsnu.nl/2021/03/01/covid-is-een-internationaal-georkestreerde-financiele-fascistische-staatsgreep-cstv/

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei thom:

Precies. Als je in ieder geval maar iets anders schrijft dan dat ik beweer.

Nee hoor. Als jij schrijft "Nou maar hopen op een gezonde rechter, met het hart op de juiste plaats." dan lees ik daarin dat een rechter vanuit zijn emotie, of eerder, vanuit jouw emotie, een besluit moet nemen wat aanvaardbaar is, of beter, voor jou aanvaardbaar is. Wat ik wil duidelijk maken is dat een rechter toetst aan de wet en dan beoordeelt of dat wat er gedaan wordt is of was toegestaan en dan een besluit neemt. Viruswaarheid heeft tenslotte met hun rechtszaak afgedwongen dat de regelgeving over de avondklok door de democratische instituties van Nederland is geleid. Zo werkt een democratie. 

Ik hecht weinig waarde aan de bronnen die je geeft. Ze geven gewoon valse informatie. Bijvoorbeeld je 9fornews link

"Gouverneur van de Amerikaanse staat South Dakota Kristi Noem zei afgelopen zaterdag tijdens een bijeenkomst dat niet de pandemie, maar de lockdowns en andere coronabeperkingen verantwoordelijk zijn voor de crash van 2020.". Kristi Noem is republikeinse en vergeet in deze zin gemakshalve even te vermelden dat Trump, haar president, tot en met februari vorig jaar praktisch gezien corona ontkende en nauwelijks maatregelen nam met op dit moment meer dan 500.000 coronadoden in het land. Ik vind dit een flagrante manipulatie van de feiten. De maatregelen worden genomen vanwege de pandemie om dan te zeggen dat de pandemie niet aan de basis van die maatregelen ligt is gewoon volksverlakkerij, los van of je het met de maatregelen eens bent of niet.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei thom:

Het heeft geen zin.

Je staat ook al jaren in de negeer, net als Dbi.

Dat is niet vreemd. Het komt vaker voor dat mensen die ninefornews citeren moeite hebben om met feiten te worden geconfronteerd, en zaken niet kunnen onderbouwen. En dan negeren ze mensen die daar op wijzen.

 

Maar deze week wist je wel te melden dat een frikandel geen spruitje was, dus zelfs je bericht dat je mij negeert klopt niet,🥱.
Man, man.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Dat beloof ik:
4 uur geleden zei thom:

Het heeft geen zin.

Je staat ook al jaren in de negeer, net als Dbi.

Dat is niet vreemd. Het komt vaker voor dat mensen die ninefornews citeren moeite hebben om met feiten te worden geconfronteerd, en zaken niet kunnen onderbouwen. En dan negeren ze mensen die daar op wijzen.

 

Maar deze week wist je wel te melden dat een frikandel geen spruitje was, dus zelfs je bericht dat je mij negeert klopt niet,🥱.
Man, man.

Ik maak ze af en toe open, als het in mijn buurt komt. Voor de rest hoef ik het allemaal niet te lezen.

https://apokalypsnu.nl/2021/03/02/onzichtbare-straling-en-long-covid/

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:
Op 2-3-2021 om 17:53 zei thom:

Ik maak ze af en toe open, als het in mijn buurt komt. Voor de rest hoef ik het allemaal niet te lezen.

https://apokalypsnu.nl/2021/03/02/onzichtbare-straling-en-long-covid/

Plus ze sproeien al jaren nanodeeltjes over de gehele mensheid en aarde. Wat daar de impact van is...

Het is een optelsom van narigheid. Maar niet getreurd, het is het eindspel, en dat móet gespeeld worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Fundamenteel:

Plus ze sproeien al jaren nanodeeltjes over de gehele mensheid en aarde. Wat daar de impact van is...

Zoals je zelf vaak zegt: context, context. Welnu, geef die dan aan;  vertel welke nanodeeltjes je bedoelt en wie 'ze' zijn.
Zoals het er nu staat is het een nietszeggende opmerking van een snuivende Vlaming. Als je wilt dat het meer waarde heeft zul je die waarde er bij moeten zetten.

Nanodeeltjes komen uit zichzelf gewoon in de natuur voor. Het woordje nano zegt alleen iets over de afmeting en in het geheel niets over welke stof je precies bedoelt.

4 uur geleden zei thom:
6 uur geleden zei Fundamenteel:
Op 2-3-2021 om 17:53 zei thom:

Ik maak ze af en toe open, als het in mijn buurt komt. Voor de rest hoef ik het allemaal niet te lezen.

https://apokalypsnu.nl/2021/03/02/onzichtbare-straling-en-long-covid/

Plus ze sproeien al jaren nanodeeltjes over de gehele mensheid en aarde. Wat daar de impact van is...

Expand  

Het is een optelsom van narigheid. Maar niet getreurd, het is het eindspel, en dat móet gespeeld worden.

En in die dagen zullen er nanodeeltjes Covid 19 neerslaan en onzichtbare straling te zien zijn?
Dat staat nergens.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid