Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2023 7 minuten geleden zei Flawless victory: Ik hoop dat je blijft. Je berichten vind ik leerzaam en een ankerpunt op dit forum, waar het momenteel een verkeer van jewelste is aan filosofische hoogvliegers en laagvliegers. Zonder enkele ankerpunten binnen het discours wordt het mij te duizelingwekkend aan de ene kant en te platvloers (atheïstisch) aan de andere kant. Bovendien is hij geniaal grappig. Verlies de humor niet Hetairos. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen Bassie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hetairos 420 Geplaatst 19 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2023 1 uur geleden zei Flawless victory: Ik hoop dat je blijft. Je berichten vind ik leerzaam en een ankerpunt op dit forum, waar het momenteel een verkeer van jewelste is aan filosofische hoogvliegers en laagvliegers. Zonder enkele ankerpunten binnen het discours wordt het mij te duizelingwekkend aan de ene kant en te platvloers (atheïstisch) aan de andere kant. Dank voor je bemoedigende woorden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noppert1998 52 Geplaatst 19 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2023 7 uur geleden zei Hetairos: Nee, jouw conclusie is niet correct. Ik kom hier op de forum slechts voor één ding en dat is voor het voeren van een goede en dus, respectvolle, dialoog. Of iemand het met me eens is of niet, is voor mij totaal niet belangrijk. Punt is dat in een dialoog altijd het karakter van de gesprekspartner zichtbaar wordt. Het is het karakter dat me aanspreekt of niet. Dus je vind dat ik niet respectvol met jouw mening om ga? Is dat het? Misschien je tenen inkorten? Mensen die claimen DE waarheid te hebben, die vind ik niet respectvol. Die hebben namelijk geen idee dat hun mening slechts een van de velen is.. Of mensen die claimen dat Jezus of God het precies met hen eens is.. 7 uur geleden zei Hetairos: Ik vrees dat jij dat niet kan beoordelen. Ik vrees van wel, en wel met grote vreze.. Mensen die vol zijn van eigen gelijk zullen nooit open staan voor andere zienswijzen. En dat lees ik precies bij jouw commentaren (zoals op die van mij als op andere mensen alhier).. 7 uur geleden zei Hetairos: Met dit soort statements kan ik niets. Ik wel, wil je een koekje? 7 uur geleden zei Hetairos: De beste negeerlijst is nog gewoon helemaal niet meer inloggen en alle verwijzingen naar dit forum verwijderen. Dat zou mooi zijn. Als alle mensen die toch al vol zijn van eigen gelijk dat zouden doen.. Discussieren doe je door open te staan voor anderen en de mening van anderen. Niet door al vol te zijn van de HG, en daarmee allen die hier komen diskwalificeren als niet ter zake doende. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ricky Tjin 234 Geplaatst 22 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2023 3 uur geleden zei Flawless victory: Het is lekker makkelijk om een quote van iemand, in dit geval DBI, aan te halen en daar een vraag aan te koppelen, er een negatieve verwachting aan het adres van de forumdeelnemers te koppelen, en je daarna terug te trekken om vervolgens iedereen die erop reageerde onderuit te halen. Het was ook lekker makkelijk van Hopper om het krantenartikel uit Trouw aan te halen over Kaag slaat alarm over rechts-extremisme: ‘Negeren werkt niet meer’, als aanleiding om de vinger naar complotdenkers te wijzen en ze vervolgens te beschimpen. De Dagelijkse Standaard 🔗 Ronald Plasterk ziet D66 als bedreiging voor de democratie in Nederland. Gelukkig zijn er ook mensen zoals Ronald Plasterk die eerlijk durven te zijn. Fundamenteel en Piebe reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 22 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2023 Op 19-1-2023 om 13:49 zei Hetairos: Dank voor je bemoedigende woorden. Gewoon blijven en degenen die je irriteren zet je op negeren. Probleem opgelost. 1 uur geleden zei Ricky Tjin: Het was ook lekker makkelijk van Hopper om het krantenartikel uit Trouw aan te halen over Kaag slaat alarm over rechts-extremisme: ‘Negeren werkt niet meer’, als aanleiding om de vinger naar complotdenkers te wijzen en ze vervolgens te beschimpen. De Dagelijkse Standaard 🔗 Ronald Plasterk ziet D66 als bedreiging voor de democratie in Nederland. Gelukkig zijn er ook mensen zoals Ronald Plasterk die eerlijk durven te zijn. Ze zijn er nog maar worden steeds schaarser en ouder lijkt het wel. De huidige generatie heeft liever een mooie leugen dan een lelijke waarheid. Ricky Tjin reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 22 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2023 Een extreemrechtse bron aanhalen (DDS) om aan te tonen dat D66 een bedreiging voor de democratie is. Dat is als aan Poetin vragen wie de schuld is van de oorlog in Oekraïne. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noppert1998 52 Geplaatst 25 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2023 Op 22-1-2023 om 20:43 zei Piebe: Gewoon blijven en degenen die je irriteren zet je op negeren. Probleem opgelost. Ze zijn er nog maar worden steeds schaarser en ouder lijkt het wel. De huidige generatie heeft liever een mooie leugen dan een lelijke waarheid. Wat is er precies mis met D66? Ik lees het vaak dat ze D666 worden genoemd. Bijna altijd door rechtse gekkies die liever willen dat de man nog aan de macht blijft. En de Johan Derksen van deze wereld.. Lijkt me juist een compliment voor D66.. Dat een aimabele man als Plasterk dan beweert dat D66 een gevaar is doet me de wenkbrauwen fronsen. Zal wel verkeerd geciteerd zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tomega 311 Geplaatst 25 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2023 (bewerkt) 25 januari 2023 bewerkt door Tomega Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noppert1998 52 Geplaatst 25 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2023 Zojuist zei Tomega: https://www.telegraaf.nl/watuzegt/197917120/veruit-de-grootste-bedreiging-voor-vrijheid-van-denken-en-vrijheid-van-meningsuiting-is-d66 Dan is die Plasterk in deze een Hansworst... Beetje voor het rechtse karretje gespannen. Ook weer iemand die niet snapt dat vrijheid van denken en meningsuiting niet zonder einde is. Of zonder consequentie is. En iemand die niet geleerd heeft van WOII en hoe ene A Hitler op een democratische manier aan de macht gekomen de democratie om zeep heeft geholpen. Dat is het probleem met de democratie, kwaadwillende figuren en partijen kunnen het kapot maken zonder dat je met ogen geknipperd hebt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tomega 311 Geplaatst 25 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2023 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Noppert1998: Dan is die Plasterk in deze een Hansworst... Beetje voor het rechtse karretje gespannen. Ook weer iemand die niet snapt dat vrijheid van denken en meningsuiting niet zonder einde is. Of zonder consequentie is. En iemand die niet geleerd heeft van WOII en hoe ene A Hitler op een democratische manier aan de macht gekomen de democratie om zeep heeft geholpen. Dat is het probleem met de democratie, kwaadwillende figuren en partijen kunnen het kapot maken zonder dat je met ogen geknipperd hebt. griezelig, als niet met de ogen wordt geknipperd. 25 januari 2023 bewerkt door Tomega Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Madeliefske 4 Geplaatst 19 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2023 (bewerkt) Op 9-11-2020 om 15:36 zei sjako: Maar alleen actuele informatie uit gezaghebbende bronnen is te vertrouwen. Zo hé, die klinkt gevaccineerd. Jij stond zeker ook volledig achter het ontslaan van ongevaccineerde mensen. 19 juni 2023 bewerkt door Madeliefske Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 22 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2023 (bewerkt) Een terugblik en samenvatting ... Three healthy adolescents presented with myocarditis confirmed on cardiac magnetic resonance imaging after receiving Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine. All patients were hemodynamically stable and had good short-term outcomes. Long-term outcomes are yet to be determined. Larger studies are needed to determine whether an association between Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine and myocarditis exists. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9802621/ 22 augustus 2023 bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten