Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dus komen die extra doden door corona, want die andere factoren waren er altijd al. Het 'iets' is dus corona. 

Misschien door ontbering omdat de zorg haar mensen daar blijkbaar liet uitdrogen? Als ze dat dan opnemen als "corona gerelateerd" en overlijdens niet meer testen is dat zeer vaag en op brede context gebouwd.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

En hoeveel van die bezoekers stierven?

In Zeeland zijn volgens de covidmap op google 736 besmettingen geweest maar 0 doden.

De HG deed haar werk goed of wel is de statistiek fout.

https://news.google.com/covid19/map?hl=nl&mid=/m/02j71&gl=BE&ceid=BE:nl

Aldus laten we de remedie niet erger maken dan de kwaal zoals reeds gebeurde. De lockdown veroorzaakte veel meer schade dan het virus. Daar moet verantwoording voor afgelegd worden.

De schadeclaim om de economische schade te herstellen halen ze maar bij China. Anders doen ze het op uw nageslacht hun rug.

Er is maar 1 Heer en Meester, maar 1. En Hij laat ons creationisten zeer goed zien in wat voor samenzwering we beland zijn. Je kiest of wel voor God of wel de wereld, naar mijn mening is daarin geen compromis.

God weet wie die rotzooi in de lucht gegooid hebben, maar als ik een longaandoening zou hebben of zwak en oud in een verzorgingshuis, dan volg ik vooral graag de aanbevelingen van Maurice de Hond op. De waarheid ligt vaak in het midden en niet in onverantwoorde uitersten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Gaitema:

God weet wie die rotzooi in de lucht gegooid hebben, maar als ik een longaandoening zou hebben of zwak en oud in een verzorgingshuis, dan volg ik vooral graag de aanbevelingen van Maurice de Hond op. De waarheid ligt vaak in het midden en niet in onverantwoorde uitersten. 

Ik ben het daarin wel met je eens. Maar in Zeeland genazen ze allemaal natuurlijk van covid volgens de statistiek (die ze dagelijks updaten).

Aldus beste Gaitema, we komen hier wel door zonder vaccin of overroepen maatregelen.

Maar dan moeten we enkele individuen ook uit hun ambt stampen zodat de collaboratie met die fascisten stopt. Hiter kan een puntje aan deze tijd zuigen en dat zeg ik niet overroepen.

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik ben het daarin wel met je eens. Maar in Zeeland genazen ze allemaal natuurlijk van covid volgens de statistiek (die ze dagelijks updaten).

Aldus beste Gaitema, we komen hier wel door zonder vaccin of overroepen maatregelen.

Maar dan moeten we enkele individuen ook uit hun ambt stampen zodat de collaboratie met die fascisten stopt. Hiter kan een puntje aan deze tijd zuigen en dat zeg ik niet overroepen.

 

Ja, die adders in de politiek zijn echt een plaag. Maar onze hoop is op Koning Jezus. Zijn rijk zal snel komen, want deze wereld komt ten val.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Gaitema:

Ja, die adders in de politiek zijn echt een plaag. Maar onze hoop is op Koning Jezus. Zijn rijk zal snel komen, want deze wereld komt ten val.

Jezus is de enige die mij mag genezen. :) Die wetenschap van die slangen komt hier niet meer in. Je moet maar 1% gif mengen met wat lekkers om een rat te doden. Alzo zijn wij nu de ratten van Hamel, aka Pan. Pan's-demic. Zotte docu van Trey Smith, moeten we als creationisten allemaal bekend mee zijn.

Opdat geen slang ons nog zal misleiden.

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik koop al geen cosmetica dat getest is op dieren. Moet je eens zien hoe ze hun vaccins testen. Waarom daar denk je? Black lives never mattered to them.

Pittig detail maar off topic: er is een resolutie ingediend om de democratische partij in Amerika af te schaffen wegens racisme en politieke slavernij in het verleden.

Die tijd toch....

 

edit: ik weet niet wat er met youtube is maar films verdwijnen sneller dan ze gepost worden. De testen in Nigeria zijn van reeds lopende.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Gisteren deze film gedeeld in het NWO topic waar trollemans het teniet liet gaan. Doch vind ik belangrijk dat iedereen hiermee bekend wordt en dat we als creationisten vanuit alle hoeken deze globalistische kabal ontmaskeren.

Ik geloof de kerk meer dan mijn tv.

 

Tsja, maar om nu direct de kerk van Hagee te geloven.

Uiteraard heeft zijn site een grote 'donate'  knop, waarmee hij een nieuw huis kan kopen.
Grapje!! Haha.

Serieus dan.
Hij gebruikt het geld natuurlijk om zijn 4 huizen te onderhouden.

Maar goed, als je dan man wil volgen, je met het zelf weten.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar het in Jip en Janneke taal ongeveer op neer komt is dat je huid fungeert als een antenne, dat de microgolven van de 5G straling worden geabsorbeerd door je lichaamscellen, maar ook dat de vorm van de straling overeenkomt met de basisvormen van je DNA. Vanwege de gebruikte golflengte worden er dan bepaalde nieuwe structuren gevormd in de cellen die zich dan in feite tonen als virus-achtige structuren zoals het coronavirus.

https://niburu.co/het-complot/15357-wetenschappelijk-onderzoek-toont-aan-dat-5g-coronavirus-kan-veroorzaken 
 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei thom:

Waar het in Jip en Janneke taal ongeveer op neer komt is dat je huid fungeert als een antenne, dat de microgolven van de 5G straling worden geabsorbeerd door je lichaamscellen, maar ook dat de vorm van de straling overeenkomt met de basisvormen van je DNA. Vanwege de gebruikte golflengte worden er dan bepaalde nieuwe structuren gevormd in de cellen die zich dan in feite tonen als virus-achtige structuren zoals het coronavirus.

https://niburu.co/het-complot/15357-wetenschappelijk-onderzoek-toont-aan-dat-5g-coronavirus-kan-veroorzaken 
 

Bold. Zeer gewaagd dit te delen.

Persoonlijk weet ik dat niet zeker. Bewijs is relatief. Wel ben ik ervan overtuigd dat positief testen op corona nog niet betekent dat men positief test op covid19. 

Erger: dat ze er nu alles aan doen onze immuniteit te verzwakken om meer doden te veroorzaken. Ik krijg ook weinig antwoord of inkijk in de verdeling van coronadoden. Het wordt allemaal op 1 hoopje gegooid.

Hoe dan ook, ik zet alles in op de kerk en niet op de staat. De christelijke kerk heeft het goed voor met de wereld. We horen beter naar de roeping van God dan te hopen op verlossing van een staat die plooide voor de Kabaal.

 

Edxg5epWsAA6kFl.jpg.ddc0f86d5dda797e88077800ba2c6ead.jpg

Sorry voor de dt fouten, niet mijn plaatje lol

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei thom:

Waar het in Jip en Janneke taal ongeveer op neer komt is dat je huid fungeert als een antenne, dat de microgolven van de 5G straling worden geabsorbeerd door je lichaamscellen, maar ook dat de vorm van de straling overeenkomt met de basisvormen van je DNA. Vanwege de gebruikte golflengte worden er dan bepaalde nieuwe structuren gevormd in de cellen die zich dan in feite tonen als virus-achtige structuren zoals het coronavirus.

https://niburu.co/het-complot/15357-wetenschappelijk-onderzoek-toont-aan-dat-5g-coronavirus-kan-veroorzaken 
 

5G straling bevat te weinig energie om elektronen van atomen los te slaan en dat betekent dus dat het geen ioniserende werking heeft. Dat betekent dan weer dat er door 5G geen nieuwe structuren kunnen ontstaan omdat er nu eenmaal voldoende energie nodig is om een structuur te veranderen. Dus wat hier gezegd wordt klopt gewoon niet. 

Het zekere effect dat de 5G straling heeft (wat overigens ook voor 2G, 3G en 4G geldt) is dat het lichaam warmer zou kunnen worden voorzover het het lichaam binnen kan dringen (wat uitermate beperkt is). We hebben het dan over minimale opwarming die een menselijk lichaam makkelijk op natuurlijke wijze kan verwerken (als je temperatuurverschillen van -15 tot pakweg 35 graden celcius aankan dan heb je met een paar tienden van een graad op maximaal 5 cm binnen je lichaam ook geen probleem, lijkt mij).

Verder zijn de frequenties van 5G voor een deel al in gebruik en ik heb nog nooit iemand hierom horen klagen. Er is niks tegen verder onderzoek en laten ze dat vooral blijven doen maar als iedereen zijn YouTube filmpjes op zijn mobiel wil blijven bekijken dan gaan we hier niet aan ontkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Mullog:

5G straling bevat te weinig energie om elektronen van atomen los te slaan en dat betekent dus dat het geen ioniserende werking heeft. Dat betekent dan weer dat er door 5G geen nieuwe structuren kunnen ontstaan omdat er nu eenmaal voldoende energie nodig is om een structuur te veranderen. Dus wat hier gezegd wordt klopt gewoon niet. 

Het zekere effect dat de 5G straling heeft (wat overigens ook voor 2G, 3G en 4G geldt) is dat het lichaam warmer zou kunnen worden voorzover het het lichaam binnen kan dringen (wat uitermate beperkt is). We hebben het dan over minimale opwarming die een menselijk lichaam makkelijk op natuurlijke wijze kan verwerken (als je temperatuurverschillen van -15 tot pakweg 35 graden celcius aankan dan heb je met een paar tienden van een graad op maximaal 5 cm binnen je lichaam ook geen probleem, lijkt mij).

Verder zijn de frequenties van 5G voor een deel al in gebruik en ik heb nog nooit iemand hierom horen klagen. Er is niks tegen verder onderzoek en laten ze dat vooral blijven doen maar als iedereen zijn YouTube filmpjes op zijn mobiel wil blijven bekijken dan gaan we hier niet aan ontkomen.

5G is niet zodat wij allemaal filmkes kunnen blijven kijken maar voor “the internet of things” omdat ze AI op het web gaan aansluiten dus. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Mullog:

Ja, en dat we dan ook nog filmkes kunnen blijven kijken ?

Ik betwijfel dat. Volgens mij is 4G meer dan genoeg en eigenlijk al teveel. Ik download hier via 4G bijna aan 500 mb per seconde, als het intussen niet meer is. EDIT “dat is normaal max 10 mb per seconde? Maar ik trek grote bestanden snel binnen)

Het is het hele agenda daarna Mullog, met wat gaat die AI interacten? De barcode wordt vervangen door RFID. Ik vind niet dat de staat meer controle dient te krijgen dan een nazi van weleer. Het omgekeerde moet waar zijn. Wij moeten hen controleren en niet andersom.

Vergeet trouwens niet dat die tech niet westers maar grotendeels Chinees is he. Weg met china uit Europa ja, niet meer China binnenhalen.

24 minuten geleden zei thom:

Het is hier in dit topic al een paar keer langsgekomen.

Wat een wereld ontstaat er om ons heen.. 

Heb je die film gezien? Dress rehearsel for the nwo?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

Verder zijn de frequenties van 5G voor een deel al in gebruik en ik heb nog nooit iemand hierom horen klagen.

Nee, dat mag ook niet. Dat wordt gecensureerd. Dat is nou net het item..

Ze noemen het corona-virus, wat het niet is, maar lichaam-eigen deeltjes. 

Maar genoeg gesproken hierover; dát dringt niet door.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Heb je die film gezien? Dress rehearsel for the nwo?

Een stukje. Het is veel van wat al bekend is, en al besproken hier toch?

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid