Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

Hierbij nog een artikel over virussen, een betere uitleg;

Conclusie

Er is geen andere verklaring mogelijk voor hoe het lichaam zichzelf in stand houdt. Het is het enige logische antwoord. De waarheid is door de wetenschap bijna 200 jaar verborgen gehouden. Die werd lang geleden in de 19de eeuw ontdekt werd door briljante wetenschappers als dr. Antoine Béchamp, dr. Günther Enderlein en later dr. Gaston Naessens. Dr. Béchamp stelde in zijn experimenten vast (rond 1860) dat virussen in het lichaam levende niet-levende organismen zijn die celafval afbreken en dat ze in het lichaam ontstaan en niet van buiten komen.

Virussen zijn niet meer dan eiwitstructuren die cellen reinigen. Hetzelfde is waar bij tumoren. Bij kanker wordt een gelijksoortige tactiek ingezet om zichzelf te reinigen door dode cellen tijdelijk samen te brengen in een tumor. Het lichaam is op dat moment niet in staat om de tumor effectief te verwijderen. De gereguleerde ophoping van zieke lichaamscellen dient om de tumor op een later tijdstip te ontbinden en af te breken en de cellen te helen. Het lichaam is wonderbaarlijk en vindt manieren om te helen wat de omstandigheden ook zijn.

Het is triest dat de mainstream-wetenschap zoveel mensen heeft misleid in hun denken over hun eigen lichaam en hoe het lichaam functioneert door enkel angst en paniek te creeren. Terwijl deze wetenschap ondertussen grote sommen geld opstrijkt voor grote farmareuzen en meer macht voor de politieke elite. Dergelijke angst vormt wantrouwen in onze lichamen, in de samenleving en de natuur zelf doordat het lijkt alsof we machteloos staan tegenover ziekten. En dat het buiten onze controle valt en dat enkel het medische systeem ons kan redden.

Hoe kunnen machthebbers profiteren van een dergelijke chaos? Overdenk die gedachte. Deze verwarring heeft geleid tot de 'coronavirus uitbraak' en de resulterende angst en chaos die deze door de WHO en multimiljardairs geplande pandemie in de wereld is aangericht.

Dit 'virus' is duidelijk gebruikt om wereldwijd politiestaatwetgeving en -maatregelen in te stellen als opmaat voor de uitrol van de Agenda 2030 van de Verenigde Naties. En deze 'noodtoestand' zal voortduren als de meerderheid blijft geloven in niet bestaande virussen die besmettingen zouden veroorzaken. In werkelijkheid is er sprake van een enorme groeiende epidemie van welvaartsziekten als gevolg van massale vervuiling en verzuring van de menselijke omgeving.
https://niburu.co/lezersbrieven/15326-waarom-het-coronavirus-niet-besmettelijk-is  

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

8 uur geleden zei thom:

Hierbij nog een artikel over virussen, een betere uitleg;

Conclusie

Er is geen andere verklaring mogelijk voor hoe het lichaam zichzelf in stand houdt. Het is het enige logische antwoord. De waarheid is door de wetenschap bijna 200 jaar verborgen gehouden. Die werd lang geleden in de 19de eeuw ontdekt werd door briljante wetenschappers als dr. Antoine Béchamp, dr. Günther Enderlein en later dr. Gaston Naessens. Dr. Béchamp stelde in zijn experimenten vast (rond 1860) dat virussen in het lichaam levende niet-levende organismen zijn die celafval afbreken en dat ze in het lichaam ontstaan en niet van buiten komen.

Virussen zijn niet meer dan eiwitstructuren die cellen reinigen. Hetzelfde is waar bij tumoren. Bij kanker wordt een gelijksoortige tactiek ingezet om zichzelf te reinigen door dode cellen tijdelijk samen te brengen in een tumor. Het lichaam is op dat moment niet in staat om de tumor effectief te verwijderen. De gereguleerde ophoping van zieke lichaamscellen dient om de tumor op een later tijdstip te ontbinden en af te breken en de cellen te helen. Het lichaam is wonderbaarlijk en vindt manieren om te helen wat de omstandigheden ook zijn.

Het is triest dat de mainstream-wetenschap zoveel mensen heeft misleid in hun denken over hun eigen lichaam en hoe het lichaam functioneert door enkel angst en paniek te creeren. Terwijl deze wetenschap ondertussen grote sommen geld opstrijkt voor grote farmareuzen en meer macht voor de politieke elite. Dergelijke angst vormt wantrouwen in onze lichamen, in de samenleving en de natuur zelf doordat het lijkt alsof we machteloos staan tegenover ziekten. En dat het buiten onze controle valt en dat enkel het medische systeem ons kan redden.

Hoe kunnen machthebbers profiteren van een dergelijke chaos? Overdenk die gedachte. Deze verwarring heeft geleid tot de 'coronavirus uitbraak' en de resulterende angst en chaos die deze door de WHO en multimiljardairs geplande pandemie in de wereld is aangericht.

Dit 'virus' is duidelijk gebruikt om wereldwijd politiestaatwetgeving en -maatregelen in te stellen als opmaat voor de uitrol van de Agenda 2030 van de Verenigde Naties. En deze 'noodtoestand' zal voortduren als de meerderheid blijft geloven in niet bestaande virussen die besmettingen zouden veroorzaken. In werkelijkheid is er sprake van een enorme groeiende epidemie van welvaartsziekten als gevolg van massale vervuiling en verzuring van de menselijke omgeving.
https://niburu.co/lezersbrieven/15326-waarom-het-coronavirus-niet-besmettelijk-is  

Intussen is het mondmasker hier verplicht in de winkel. Iedere winkel, zelfs de gazettenwinkel.

Ik vraag mij vandaag ook af waar het vertrouwen in onze natuur is? Waarom moet alles artificieel gemaakt worden, gepatenteerd en dan via monopolie gedistribueerd worden?

Om mijn vitamine D na te kijken moet ik dat expliciet vragen. Als ik 1 winter mijn kuur mis ben ik super depressief. Nu neem ik dat voornamelijk via voeding binnen, maar ik kom nooit aan de gewenste hoeveelheid.

Een gezonde geest in een gezond lichaam. Kijken we even naar het aanbod? Een gezonde geest wordt sedert de kleuterschool al naar onnatuurlijke gewoontes gevormd in een onnatuurlijke omgeving. Ook ons onderwijs is in handen van het beest.

Ik heb dat moeten loslaten of ik schrijf hoofdstukken teksten aangetekend waar ik recht van antwoord eis. Zo wou ik de lange termijn onderzoeken zien van de reeds gedwongen vaccinaties. Voor de goede vrede en kroost toch maar zo gelaten. Dat wordt wel via gebed bestreden nu lol.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-7-2020 om 09:13 zei thom:

Schouwen Funda, van wat zich ontvouwt in de wereld, en werken inderdaad aan het zich laten ontplooien van het Leven.

Edit: eerst foute film gedeeld. Luister goed naar deze man mensen. Luister goed naar "the back up plan".

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-5-2020 om 16:39 zei Thinkfree:

Mijn vermoeden is dat men nu de teugels laten zakken om vervolgensde angst compleet te maken bij een 2de coronagolf, het duitse rvim verwijst hier al naar, complete chaos. meschien daaracteraan nog een 3de voor complete vrijheids beroving, we gaan het zien.

(Dit is mijn mening)

Die tweede golf lijkt er wel aan te komen 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-7-2020 om 22:09 zei thom:

Virussen zijn niet meer dan eiwitstructuren die cellen reinigen. Hetzelfde is waar bij tumoren. Bij kanker wordt een gelijksoortige tactiek ingezet om zichzelf te reinigen door dode cellen tijdelijk samen te brengen in een tumor.

Dit klopt! Kanker brengt alle zieke cellen samen in een tumor. Het genezingsproces is dan dat alle gezonde cellen daarna dood gaan zodat alleen het kankergezwel overblijft ?.

Man, man, werkelijk, waar zit je verstand? Zo ongeveer iedereen moet in zijn familie of kenniskring wel iemand hebben meegemaakt die kanker heeft gehad. Ga daar eens mee praten, als deze persoon tenminste nog leeft, over hoe dat is, met die kanker. 

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Mullog:
Op 15-7-2020 om 22:09 zei thom:

Virussen zijn niet meer dan eiwitstructuren die cellen reinigen. Hetzelfde is waar bij tumoren. Bij kanker wordt een gelijksoortige tactiek ingezet om zichzelf te reinigen door dode cellen tijdelijk samen te brengen in een tumor.

Dit klopt! Kanker brengt alle zieke cellen samen in een tumor. Het genezingsproces is dan dat alle gezonde cellen daarna dood gaan zodat alleen het kankergezwel overblijft ?.

Man, man, werkelijk, waar zit je verstand? 

Mullog, heb jij je verdiept in de vorming van kankercellen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei thom:

En waar mijn verstand zit, als het in een conclusie van een ander staat.

Je kopieert een stuk tekst met de vermelding dat het een goede uitleg is. Waar je verstand zit weet ik niet maar niet op een plek die in staat is de onzin van een ander te herkennen.

47 minuten geleden zei Fundamenteel:

Via Google zeker? Lol

Nee, via, Biology, a global approach van Urry Campbell e.a.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei thom:

En waar mijn verstand zit, als het in een conclusie van een ander staat.

Weet je wat mij het bangste in heel deze affaire maakt? Verhuizen....

10 uur geleden zei Gaitema:

Ik volg het nieuws niet zo, maar hier stijgt het ook al weer.

Door de lock down verzwakte onze immuniteit. Er is zo minder transmissie van bacto en virussen en dan word je als een steriel plantje dat nergens meer tegenkan.

Kinderen die te steriel worden opgevoed hebben later ook minder weerstand. Hoor die Ghanese president in laatste film dat ik hier postte.

Het is allemaal gepland. Plandemic.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, verhuizen. Ik heb die neiging ook gehad en je komt erachter wat dat betreft; vluchten kan niet meer, ik zou niet weten hoe, of waar naar toe..
Wat mij dan weer in deze tijd duidelijker wordt, is de uitdrukking; ''where your hart is, there's your home''. Mijn vrouw en ik zeggen dat steeds vaker tegen elkaar.

Wat jij al eerder zei van ''al zetten ze een 5G op mijn dak, ik maak mij er niet meer druk om''. Die wisseling van gevoelens, de dreiging die onontkoombaar lijkt van de Matrix die zijn vorm steeds duidelijker toont; het is de omwending van de tijd, van een tijdperk, van de ''beschaving'', het gaat de mensheid aan in zijn situatie.

Het is een bijzondere tijd noem ik het maar. Het ego schreeuwt om veiligheid en behoud voor lijf en leden, en tegelijk en steeds meer is daar de berusting van de innerlijke ontwikkeling vanuit het geloof. Het geloof van Hem, het fundamenteel van het Licht wat toeneemt, zowel innerlijk als in de tijd.

Ik vroeg aan Wesley, waar is Hij dan? over Jezus.

Het fenomeen Jezus wordt niet begrepen, net als de Christus. Het innerlijke leven wat roept en klopt op de deur wordt niet begrepen, Hij is de Ark die wacht op de horigen om in te stappen. Het is alles een innerlijk proces, wat zich uiterlijk manifesteert; naarmate het Licht toeneemt, wordt het kwade meer aanwezig, om ook te willen redden wat er te redden valt, voor zichzelf in zijn situatie van het verderf, het tijdelijke, het vergankelijke, deze wereld van de kennis van goed en kwaad.
 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-7-2020 om 07:55 zei thom:

Tja, verhuizen. Ik heb die neiging ook gehad en je komt erachter wat dat betreft; vluchten kan niet meer, ik zou niet weten hoe, of waar naar toe..
Wat mij dan weer in deze tijd duidelijker wordt, is de uitdrukking; ''where your hart is, there's your home''. Mijn vrouw en ik zeggen dat steeds vaker tegen elkaar.

Wat jij al eerder zei van ''al zetten ze een 5G op mijn dak, ik maak mij er niet meer druk om''. Die wisseling van gevoelens, de dreiging die onontkoombaar lijkt van de Matrix die zijn vorm steeds duidelijker toont; het is de omwending van de tijd, van een tijdperk, van de ''beschaving'', het gaat de mensheid aan in zijn situatie.

Het is een bijzondere tijd noem ik het maar. Het ego schreeuwt om veiligheid en behoud voor lijf en leden, en tegelijk en steeds meer is daar de berusting van de innerlijke ontwikkeling vanuit het geloof. Het geloof van Hem, het fundamenteel van het Licht wat toeneemt, zowel innerlijk als in de tijd.

Ik vroeg aan Wesley, waar is Hij dan? over Jezus.

Het fenomeen Jezus wordt niet begrepen, net als de Christus. Het innerlijke leven wat roept en klopt op de deur wordt niet begrepen, Hij is de Ark die wacht op de horigen om in te stappen. Het is alles een innerlijk proces, wat zich uiterlijk manifesteert; naarmate het Licht toeneemt, wordt het kwade meer aanwezig, om ook te willen redden wat er te redden valt, voor zichzelf in zijn situatie van het verderf, het tijdelijke, het vergankelijke, deze wereld van de kennis van goed en kwaad.
 

Even gedacht hoe hierop te reageren zonder dat ik open doelen zou etaleren of in negativiteit zou afzwakken. Want ons denken bepaalt veel van onze fysieke toestand. Daar kan ik voorbeelden uit de praktijk over aanhalen, niet op 2 handen te tellen. We vormen ons naar een evenbeeld van een samenleving waarvan het bestuur ons steeds vroeger dood wilt, steeds langer laat werken en voorliegt dat de levensverwachting stijgt terwijl ze alle zorgen ontmantelen die voorouders voor ons bereikt hebben. 

Prioriteit is dat onze ouderen waardig oud kunnen worden EN sterven, en dat onze kinderen gevormd worden in de waarheid en niet in de waan van de politieke schaapjes die een elite volgen met sinistere plannen over de mensheid.

Neen dat ontkom je niet met een verhuis. Maar een locatie is wel alles bepalend op je gemoedstoestand etc. We doen onze kinderen ook niet naar een school waar 90 procent “kansloze jongeren” hun tijd verslijten omdat ze louter leerplichtig zijn, he? 
Wel, zo woon je best niet in een dichtbevolkte regio wanneer de pleuris echt uitbreekt. Als ik al geen wc papier meer kon vinden met een virus waarvan meer dan 95 procent van de bevolking natuurlijk aan geneest, wat als ze aanvoer van nieuwe stock pas echt stil valt? 

Niet enkel de Matrix verwoorde onze toestand, de nieuwe Batman trilogy verwoorde perfect het agenda van wat komen gaat. Zie die Bane en zijn mondmasker of the Joker en hoe makkelijk de massa tot anarchie te manipuleren is. Het is reeds geschreven en voorgedaan. We ontkomen niet, het enige dat ik nog kan meenemen in de dood is mijn “sanity”. Het weinige dat rest haha

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even gedacht hoe hierop te reageren zonder dat ik open doelen zou etaleren of in negativiteit zou afzwakken. Want ons denken bepaalt veel van onze fysieke toestand. Daar kan ik voorbeelden uit de praktijk over aanhalen, niet op 2 handen te tellen.

Verstandige opmerking, en die open doelen etaleren is het continu laveren op dit forum tussen informatie-overdracht en tegelijk het ontwijken van 'biergooiers'. :-)
 

We vormen ons naar een evenbeeld van een samenleving waarvan het bestuur ons steeds vroeger dood wilt, steeds langer laat werken en voorliegt dat de levensverwachting stijgt terwijl ze alle zorgen ontmantelen die voorouders voor ons bereikt hebben. 

Dit lijkt negatief, maar is de realiteit, de zuil van de zorg zakt in; een Aquarius-symboliek van het inzakken van alle zuilen waarop men houvast vond in de afgelopen tijd.(..)

Prioriteit is dat onze ouderen waardig oud kunnen worden EN sterven, en dat onze kinderen gevormd worden in de waarheid en niet in de waan van de politieke schaapjes die een elite volgen met sinistere plannen over de mensheid.Neen dat ontkom je niet met een verhuis. 
Maar een locatie is wel alles bepalend op je gemoedstoestand etc. We doen onze kinderen ook niet naar een school waar 90 procent “kansloze jongeren” hun tijd verslijten omdat ze louter leerplichtig zijn, he? 
Wel, zo woon je best niet in een dichtbevolkte regio wanneer de pleuris echt uitbreekt. Als ik al geen wc papier meer kon vinden met een virus waarvan meer dan 95 procent van de bevolking natuurlijk aan geneest, wat als ze aanvoer van nieuwe stock pas echt stil valt? 

Ik begrijp je situatie en je verhuisplan, lijkt mij een gezond besluit.

Niet enkel de Matrix verwoorde onze toestand, de nieuwe Batman trilogy verwoorde perfect het agenda van wat komen gaat. Zie die Bane en zijn mondmasker of the Joker en hoe makkelijk de massa tot anarchie te manipuleren is. Het is reeds geschreven en voorgedaan. We ontkomen niet, het enige dat ik nog kan meenemen in de dood is mijn “sanity”. Het weinige dat rest haha

Het is een bijzondere tijd schreef ik al, en wat ons rest is dat we gaan zien; ''Bid om inzicht'' las ik ergens in een wijs boekje, omdat het daarom gaat; wie zijn we eigenlijk, wat doen we hier, en waar komen we vandaan, en waar gaan we naartoe.
 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-7-2020 om 07:27 zei Fundamenteel:

Weet je wat mij het bangste in heel deze affaire maakt? Verhuizen....

Door de lock down verzwakte onze immuniteit. Er is zo minder transmissie van bacto en virussen en dan word je als een steriel plantje dat nergens meer tegenkan.

Kinderen die te steriel worden opgevoed hebben later ook minder weerstand. Hoor die Ghanese president in laatste film dat ik hier postte.

Het is allemaal gepland. Plandemic.

Het is mij eerlijk gezegd niet duidelijk wat het alternatief moet zijn. Brazilië en de VS laat grote drama's zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Gaitema:

Het is mij eerlijk gezegd niet duidelijk wat het alternatief moet zijn. Brazilië en de VS laat grote drama's zien.

Ik ga alles omgekeerd doen wat de lobbyhoeren in de wetenschap me nu aanbevelen.

Geen vaccin, geen mondmasker, geen lockdown. Ik ben helaas wel verplicht mijn masker reeds aan te doen of ik kan geen boodschappen meer doen.

Het is de toorn van de vader der leugens die toeneemt. Coronavirussen zijn niet nieuw en covid19 is gewoon een cover up en "psy op" angst aan te jagen en naar gedwongen vaccinatie te werken. De angst voor besmetting zal privacy openhandig afgeven waarna we sociaal krediet krijgen van die hoeren in de politiek die ons uitverkopen aan fascistische communismes zoals China.

Mark my words.... die Ghanese president kon het niet beter voorkauwen. "The world does not belong to these wicked guys."

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik ga alles omgekeerd doen wat de lobbyhoeren in de wetenschap me nu aanbevelen.

Geen vaccin, geen mondmasker, geen lockdown. Ik ben helaas wel verplicht mijn masker reeds aan te doen of ik kan geen boodschappen meer doen.

Het is de toorn van de vader der leugens die toeneemt. Coronavirussen zijn niet nieuw en covid19 is gewoon een cover up en "psy op" angst aan te jagen en naar gedwongen vaccinatie te werken. De angst voor besmetting zal privacy openhandig afgeven waarna we sociaal krediet krijgen van die hoeren in de politiek die ons uitverkopen aan fascistische communismes zoals China.

Mark my words.... die Ghanese president kon het niet beter voorkauwen. "The world does not belong to these wicked guys."

Voorbeeld van VS en Brazilië volgen dus, maar dan heb je veel ellende. Corona bestaat werkelijk. Ik heb twee vrienden die het hadden, waarvan nog één schade ervan over hield. Namelijk weinig energie, sterk verminderde reuk en smaakvermogen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Gaitema:

Voorbeeld van VS en Brazilië volgen dus, maar dan heb je veel ellende. Corona bestaat werkelijk. Ik heb twee vrienden die het hadden, waarvan nog één schade ervan over hield. Namelijk weinig energie, sterk verminderde reuk en smaakvermogen.

Dat zeg ik toch? ? "Coronavirussen zijn niet nieuw". Ze circuleren al lang onder ons. Het is de variant Covid19 die ze overhypen terwijl ook een verpletterende meerderheid die daarop positief test natuurlijk geneest.

De getroffen maatregelen verzwakken onze immuniteit en dus zullen steeds meer mensen ziek worden wat ze opnieuw kunnen overhypen om tot gedwongen vaccinatie over te gaan.

Vermoeidheid kan meerdere oorzaken dan covid hebben. Er is geen uitsluitsel dat beide verbonden zijn. Sowieso is er iets nieuw "airborne", maar een vaccin zal dat niet tegenhouden. Respectvoller met natuur en lichaam omgaan wel.

De remedie is erger dan de kwaal.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Gaitema:

Het is mij eerlijk gezegd niet duidelijk wat het alternatief moet zijn. Brazilië en de VS laat grote drama's zien.

Is dat wel zo? Of wordt dat ons steeds, keer op keer, verteld, zodat de meesten van ons dit uiteindelijk voor de waarheid gaan aannemen? Het aantal besmettingen zegt op zich helemaal niets, net zoals het aantal besmettingen door een "normaal" griepvirus niet aantoont hoe dodelijk een virus is. Verhoudingsgewijs is het aantal besmettingen dat wordt aangetoond in de V.S. en in Brazilië helemaal niet zo dramatisch als het in de media wordt voorgekauwd. Het leek in het begin allemaal heel ernstig, met beelden van mensen die zomaar dood op straat neervallen. Nu langzaam maar zeker de wetenschappelijke cijfers bekend worden blijkt dat het virus minder dodelijk is dan het "zware" griepvirus van een paar jaar geleden. De cijfers wijzen meer in de richting van een gemiddelde tot matige griepgolf. President Bolsonaro wordt ontzettend zwart gemaakt en geridiculiseerd maar, als je er een beetje over nadenkt in plaats van klakkeloos de mediaberichten na te kakelen, heeft hij weinig keus gehad. In Brazilië heerst ontzettend veel armoede. Miljoenen mensen daar zijn afhankelijk van het verkopen van een beetje voedsel op de markt. Indien Balsonaro de adviezen van de WHO had opgevolgd zouden er inmiddels miljoenen mensen door honger zijn overleden. Bovendien wordt inmiddels keihard aangetoond dat er veel meer mensen zijn overleden door de Corona-maatregelen dan dat er zijn overleden aan het virus zelf. 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites

Voorlopig geen verstrenging van de huidige maatregelen. Wat mij opvalt is dat men aanraadt om thuis te blijven. Dit biedt mensen de kans om goed naar het woord van de Heer te luisteren zodat straks duidelijk wordt wie naar het slechte woord luistert en wie niet. Om het actueel te houden:

     [30] Laat beide samen opgroeien tot aan de oogst, dan zal ik, wanneer het oogsttijd is, tegen de maaiers zeggen: ‘Wied eerst het onkruid, bind het in bundels bij elkaar en verbrand het. Breng dan het graan bijeen in mijn schuur.’”’

Mat. 13:30

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Willempie:

Bovendien wordt inmiddels keihard aangetoond dat er veel meer mensen zijn overleden door de Corona-maatregelen dan dat er zijn overleden aan het virus zelf. 

Waar wordt dat aangetoond? In ieder geval niet hier en niet door jou.

Wel hebben Trump en Bolsonaro (die het virus eerst ontkende en het nu zelf heeft, LOL) enkele maanden geleden zeiden dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat er door de maatregelen meer doden vallen dan door het virus. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid