Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik ben liever vermoeid, zonder smaak en geurzin dan in een wereld waar ze vaccinatie afdwingen.

Begrijp dat die mensen die onze vaccins distribueren quasi onschendbaar zijn. Zelfs al bewijzen we een maand na datum dat het vaccin enorme neveneffecten heeft, niemand die kan procederen omdat de big pharma zo goed als carte blanche kreeg..

Evenzo experimenteren ze met muggen en kort daarna is er een Zika Virus. Wee die een complot durft rijmen ...

Ik denk dat die eugenetici hun ego voorbij trippen en dus zeker nooit de oplossing kunnen bieden, ze zijn het probleem.

Als we dan toch overgaan naar gedwongen vaccinatie, mogen we als burger toch EISEN dat het vaccin 100 procent veilig is en de ontwerpers niet onschendbaar zijn? Het feit dat Gates (de man die de hele scene opkocht) al in arme regio’s waar geen deftige gezondheidszorg en justitie is gaat vaccineren spreekt boekdelen. Die man vindt ons trouwens overbevolkt en sprak van geboortebeperking door sterilisatie. Eugenetica via vaccins zijn doel waar een halte aan toe geroepen moet worden.

Virussen ontstaan niet zomaar en ze waarschuwden al sedert sarscov voor disease X. We werden door een pandemie getroffen en ons bestuur stond in haar bloot gat. Die fascisten moeten echt niet over mijn kroost en mijn gezondheid gaan. NOOIT.

Dat is dus eerder mijn punt. Hoe kwamen we aan dit virus? Ze hebben ons mooi tuk.

Maar Ik vind wel dat er wat aan moet gedaan worden, zoals Maurice de Hond stelt. Verzorgingstehuizen zijn plekken waar erg veel mensen anders onnodig dood gaan. Koren mogen niet zingen. Kerken moeten niet vol zitten en goed ventileren. Als de virus weer opkomt verbot op zingen en mogelijk weer tijdelijk dicht. Super grote evenementen voorlopig niet doorgaan.

Maar tevens is de 1,5 meter aanhouden weinig effectief en onuitvoerbaar. Beperk eerder massa's en let op ventilatie

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

1 uur geleden zei Gaitema:

Dat is dus eerder mijn punt. Hoe kwamen we aan dit virus? Ze hebben ons mooi tuk.

Maar Ik vind wel dat er wat aan moet gedaan worden, zoals Maurice de Hond stelt. Verzorgingstehuizen zijn plekken waar erg veel mensen anders onnodig dood gaan. Koren mogen niet zingen. Kerken moeten niet vol zitten en goed ventileren. Als de virus weer opkomt verbot op zingen en mogelijk weer tijdelijk dicht. Super grote evenementen voorlopig niet doorgaan.

Maar tevens is de 1,5 meter aanhouden weinig effectief en onuitvoerbaar. Beperk eerder massa's en let op ventilatie

Ik geloof zelfs dat de maatregelen die we moeten nemen genomen zijn ons immuunsysteem te verzwakken. Mondmaskers zorgen toe minder zuurstofopname, social distancing is zodat contact tracing makkelijker voor hen is, ...

Het bestuur faalt ons en capituleerde aan fascistisch China en de big pharma. Tijd dat we alles naar transparantie dwingen en zekerheid rond vaccins eisen. Niet met hun mond maar door verscheidene onafhankelijke labo's etc die ons garanderen dat het veilig is of anders zware gevolgen moeten dragen.

Zie door geloof en niet door zicht. De tijd is nu.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik geloof zelfs dat de maatregelen die we moeten nemen genomen zijn ons immuunsysteem te verzwakken. Mondmaskers zorgen toe minder zuurstofopname, social distancing is zodat contact tracing makkelijker voor hen is, ...

Het bestuur faalt ons en capituleerde aan fascistisch China en de big pharma. Tijd dat we alles naar transparantie dwingen en zekerheid rond vaccins eisen. Niet met hun mond maar door verscheidene onafhankelijke labo's etc die ons garanderen dat het veilig is of anders zware gevolgen moeten dragen.

Zie door geloof en niet door zicht. De tijd is nu.

Dat weegt niet op tegen een kerkdienst in Zeeland, waar de meerderheid van de bezoekers Corona kreeg. Verzorgingshuizen waar een horror plaats vindt door slechte ventilatiesysteem en zo ondanks de 1,5 meter vele doden zijn gevallen. De vleeshouderijen waar tientallen mensen besmet raken en de koren die door het zingen veel koorleden besmette. Dat zijn geen fabels, maar feiten die niet te bagitaliseren valt. En mensen met longaandoeningen blijven terecht binnen.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Gaitema:

Dat weegt niet op tegen een kerkdienst in Zeeland, waar de meerderheid van de bezoekers Corona kreeg. Verzorgingshuizen waar een horror plaats vindt door slechte ventilatiesysteem en zo ondanks de 1,5 meter vele doden zijn gevallen. De vleeshouderijen waar tientallen mensen besmet raken en de koren die door het zingen veel koorleden besmette. Dat zijn geen fabels, maar feiten die niet te bagitaliseren valt. En mensen met longaandoeningen blijven terecht binnen.  

En hoeveel van die bezoekers stierven?

In Zeeland zijn volgens de covidmap op google 736 besmettingen geweest maar 0 doden.

De HG deed haar werk goed of wel is de statistiek fout.

https://news.google.com/covid19/map?hl=nl&mid=/m/02j71&gl=BE&ceid=BE:nl

Aldus laten we de remedie niet erger maken dan de kwaal zoals reeds gebeurde. De lockdown veroorzaakte veel meer schade dan het virus. Daar moet verantwoording voor afgelegd worden.

De schadeclaim om de economische schade te herstellen halen ze maar bij China. Anders doen ze het op uw nageslacht hun rug.

Er is maar 1 Heer en Meester, maar 1. En Hij laat ons creationisten zeer goed zien in wat voor samenzwering we beland zijn. Je kiest of wel voor God of wel de wereld, naar mijn mening is daarin geen compromis.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nou is wel een iets te significante stijging meteen weg te wuiven.  Dood is dood he :)

Je zou ongenuanceerd deze bewering koste wat kost willen blijven staven. Echter daarmee zaai jij nu ineens paniek. Jij stuitert ook maar van het ene naar het andere uiterste.

Ik zou zeggen:

Het aantal positieve testen is de afgelopen weken 4 weken toegenomen. Dat komt doordat men steeds meer testen gaat afnemen. In Nederland zijn er nu 50.870 geregistreerde besmettingen. Dit staat gelijk aan minder dan 0,3% van de totale geregistreerde bevolking. Met maar liefst 98% heeft het overgrote deel van deze kleine groep besmette mensen nauwelijks tot geen klachten. Van de 6100 gestorven mensen had tenminste 75% onderliggend lijden waar ze sowieso binnen korte tijd aan dood zouden zijn gegaan en was 75% ouder dan 80 jaar. Men moet toch een keer doodgaan he.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Je zou ongenuanceerd deze bewering koste wat kost willen blijven staven. Echter daarmee zaai jij nu ineens paniek. Jij stuitert ook maar van het ene naar het andere uiterste.

Ik zou zeggen:

Het aantal positieve testen is de afgelopen weken 4 weken toegenomen. Dat komt doordat men steeds meer testen gaat afnemen. In Nederland zijn er nu 50.870 geregistreerde besmettingen. Dit staat gelijk aan minder dan 0,3% van de totale geregistreerde bevolking. Met maar liefst 98% heeft het overgrote deel van deze kleine groep besmette mensen nauwelijks tot geen klachten. Van de 6100 gestorven mensen had tenminste 75% onderliggend lijden waar ze sowieso binnen korte tijd aan dood zouden zijn gegaan en was 75% ouder dan 80 jaar. Men moet toch een keer doodgaan he.

Ik staaf ze niet, ik erken dat er via die link een significante stijging is waar te nemen. Zou ik anders beweren is dat subjectief tegen de huidige gekende feiten.

Maar Kaasje, de hamvraag is nu: stierven die mensen effectief aan coronavirus of aan de maatregelen van de lockdown?

Niet iedere dode wordt toch getest op covid? Er was niet eens lang een test beschikbaar.

U ziet, ik kamp met vragen die ik ook nader ga onderzoeken en later kom "disclosen".

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik staaf ze niet, ik erken dat er via die link een significante stijging is waar te nemen. Zou ik anders beweren is dat subjectief tegen de huidige gekende feiten.

Maar Kaasje, de hamvraag is nu: stierven die mensen effectief aan coronavirus of aan de maatregelen van de lockdown?

Niet iedere dode wordt toch getest op covid? Er was niet eens lang een test beschikbaar.

U ziet, ik kamp met vragen die ik ook nader ga onderzoeken en later kom "disclosen".

En die plotselinge spike kan allerlei oorzaken hebben, waarvan de meest voor de hand liggende bureaucratische rompslomp is: een vertraging in de registraties bij het RIVM.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

En die plotselinge spike kan allerlei oorzaken hebben, waarvan de meest voor de hand liggende bureaucratische rompslomp is: een vertraging in de registraties bij het RIVM.

Een vertraging zou dan elders zichtbaar worden, toegegeven ik ging er in vogelvlucht over. Maar grafiekjes werken hoor :)Ik

 ik ben het wel eens dat er meerdere oorzaken kunnen zijn. En ziet wikipedia, de duivel is in de details:

Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) was er in de periode 9 maart - 10 mei een oversterfte van zo'n 8.600 mensen, die volgens het CBS een relatie had met COVID-19.

Bij 50.223 personen werd de ziekte officieel vastgesteld. Ook hiervoor geldt dat de daadwerkelijke cijfers veel hoger zijn, aangezien het op voorspraak van het RIVM overheidsbeleid is niet iedereen te testen met verschijnselen die op COVID-19 lijken, teneinde testcapaciteit over te houden voor risicogroepen

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Coronacrisis_in_Nederland

Als men niet  iedereen mag testen, hoe kunnen ze dan van "daadwerkelijk" spreken?

En "relatie tot corona" betekent niet dat het overlijden daaraan te wijten is. Hoe dan ook, een paar duizend per week meer is een factor die niet te negeren is. Iets moet die doden wel veroorzaakt hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Een vertraging zou dan elders zichtbaar worden, toegegeven ik ging er in vogelvlucht over. Maar grafiekjes werken hoor :)Ik

 ik ben het wel eens dat er meerdere oorzaken kunnen zijn. En ziet wikipedia, de duivel is in de details:

Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) was er in de periode 9 maart - 10 mei een oversterfte van zo'n 8.600 mensen, die volgens het CBS een relatie had met COVID-19.

Bij 50.223 personen werd de ziekte officieel vastgesteld. Ook hiervoor geldt dat de daadwerkelijke cijfers veel hoger zijn, aangezien het op voorspraak van het RIVM overheidsbeleid is niet iedereen te testen met verschijnselen die op COVID-19 lijken, teneinde testcapaciteit over te houden voor risicogroepen

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Coronacrisis_in_Nederland

Als men niet  iedereen mag testen, hoe kunnen ze dan van "daadwerkelijk" spreken?

En "relatie tot corona" betekent niet dat het overlijden daaraan te wijten is. Hoe dan ook, een paar duizend per week meer is een factor die niet te negeren is. Iets moet die doden wel veroorzaakt hebben.

Laat je niet gek maken door woorden als: plotseling en gevaarlijk. Dat is pure framing en enkel bedoeld om mensen angst aan te jagen. Nu men de maatregelen aan het versoepelen is, is dit ook een logisch gevolg en wat mij betreft zet deze trend zich nog veel verder voort. Laat ze maar besmet worden en bij bosjes sterven. Is ook een manier om vergrijzing tegen te gaan. Stelletje prutsers met hun ideeën over kwantiteit is kwaliteit. Daar staan ze dan met hun mond vol tanden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Laat je niet gek maken door woorden als: plotseling en gevaarlijk. Dat is pure framing en enkel bedoeld om mensen angst aan te jagen. Nu men de maatregelen aan het versoepelen is, is dit ook een logisch gevolg en wat mij betreft zet deze trend zich nog veel verder voort. Laat ze maar besmet worden en bij bosjes sterven. Is ook een manier om vergrijzing tegen te gaan. Stelletje prutsers met hun ideeën over kwantiteit is kwaliteit. Daar staan ze dan met hun mond vol tanden.

Volgens Gates gaat de tweede golf zeker onze aandacht trekken. En zijn vrouw en hem lachte vlak erna eens heimelijk naar elkaar met een duivelse blik.

Dat jaagt me geen angst aan, maar waarschuwt me wel dat ze nog erger op ons gaan loslaten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Bij 50.223 personen werd de ziekte officieel vastgesteld. Ook hiervoor geldt dat de daadwerkelijke cijfers veel hoger zijn, aangezien het op voorspraak van het RIVM overheidsbeleid is niet iedereen te testen met verschijnselen die op COVID-19 lijken, teneinde testcapaciteit over te houden voor risicogroepen

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Coronacrisis_in_Nederland

Als men niet  iedereen mag testen, hoe kunnen ze dan van "daadwerkelijk" spreken?

Omdat ze dus weten dat die daadwerkelijke cijfers hoger zijn, omdat niet iedereen wordt getest...

Dat staat er....

15 minuten geleden zei Fundamenteel:

En "relatie tot corona" betekent niet dat het overlijden daaraan te wijten is. Hoe dan ook, een paar duizend per week meer is een factor die niet te negeren is. Iets moet die doden wel veroorzaakt hebben.

En dat 'iets'  is corona.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Omdat ze dus weten dat die daadwerkelijke cijfers hoger zijn, omdat niet iedereen wordt getest...

Dat staat er....

Dat kan je toch nooit "daadwerkelijk" weten zonder testen?

Dat verhaal gezien van die man die niet bij zijn vrouw in het rusthuis mocht tijdens de lockdown? Ze stierf door erbarmelijke zorgmaatregelen. Dat is dan ook een dode in relatie tot corona? EU fielen kennende wel.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Omdat ze dus weten dat die daadwerkelijke cijfers hoger zijn, omdat niet iedereen wordt getest...

Dat staat er....

Dat kan je toch nooit "daadwerkelijk" weten zonder testen?

Natuurlijk weet je dat wel. Als je 20.000 mensen moet testen , maar je test slechts de helft en, laten we zeggen, 1000 testen er positief. Dan weet je dat er bij de groep die niet getest is ook mensen positief zullen zijn. Hoeveel weet je niet. Maar dan kun je wel zeggen dat er, gezien over de hele groep, daadwerkelijk meer mensen dan 1000 positief zijn. 
Hoeveel precies weet je niet, maar dat claimt het RIVM dan ook niet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Natuurlijk weet je dat wel. Als je 20.000 mensen moet testen , maar je test slechts de helft en, laten we zeggen, 1000 testen er positief. Dan weet je dat er bij de groep die niet getest is ook mensen positief zullen zijn. Hoeveel weet je niet. Maar dan kun je wel zeggen dat er, gezien over de hele groep, daadwerkelijk meer mensen dan 1000 positief zijn. 
Hoeveel precies weet je niet, maar dat claimt het RIVM dan ook niet. 

Mijn vraag blijft open: is die vrouw dat door ontbering stierf ook opgenomen als een dode "in relatie tot corona"? Zoja hebben we veel coronadoden die eigenlijk niet eens besmet waren.

In relatie tot is een zeer brede context he. Ik ontken de cijfers niet, maar ga toch eens opklaring zoeken eerst.

bewerkt door Fundamenteel
in relatie met en niet tot. touchscreen weigert boven aan te passen.
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Natuurlijk weet je dat wel. Als je 20.000 mensen moet testen , maar je test slechts de helft en, laten we zeggen, 1000 testen er positief. Dan weet je dat er bij de groep die niet getest is ook mensen positief zullen zijn. Hoeveel weet je niet. Maar dan kun je wel zeggen dat er, gezien over de hele groep, daadwerkelijk meer mensen dan 1000 positief zijn. 
Hoeveel precies weet je niet, maar dat claimt het RIVM dan ook niet. 

Mijn vraag blijft open: is die vrouw dat door ontbering stierf ook opgenomen als een dode "in relatie tot corona"?

Dat was jouw vraag niet, dat was een opmerking naast je vraag:

15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat verhaal gezien van die man die niet bij zijn vrouw in het rusthuis mocht tijdens de lockdown? Ze stierf door erbarmelijke zorgmaatregelen. Dat is dan ook een dode in relatie tot corona? EU fielen kennende wel.

Ik ken deze verhalen, maar aangezien je niet precies aangeeft over welke casus je het hebt, valt niet te reageren op je vraag of zij nu ook corona gerelateerd is.


Jouw vraag was:

15 minuten geleden zei Fundamenteel:
17 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Omdat ze dus weten dat die daadwerkelijke cijfers hoger zijn, omdat niet iedereen wordt getest...

Dat staat er....

Dat kan je toch nooit "daadwerkelijk" weten zonder testen

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Dat was jouw vraag niet, dat was een opmerking naast je vraag:

Ik ken deze verhalen, maar aangezien je niet precies aangeeft over welke casus je het hebt, valt niet te reageren op je vraag of zij nu ook corona gerelateerd is.


Jouw vraag was:

 

Die vraag kwam er later bij een edit bij en zal ik te laat gepost hebben omdat je al aan het replyen was.

Ik heb je dat verhaal glashelder getoond? Die lijst tweets van de betrokken man die heel zijn verhaal transparant deelde. Als jij niet oplet in de discussie is dat toch niet mijn fout? Je stond in een quote boven die tweets dus hebt zeker een melding gehad.

Tussen die tweets staan artikelen van verscheidene nieuwssites die zijn verhaal bevestigen. Zijn vrouw stierf aan ontbering door de lockdownmaatregelen. Indien zijn ook als een corona dode is opgenomen, hebben we dus coronadoden die niet eens besmet waren.

TIJD.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Fundamenteel:
22 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat was jouw vraag niet, dat was een opmerking naast je vraag:

Ik ken deze verhalen, maar aangezien je niet precies aangeeft over welke casus je het hebt, valt niet te reageren op je vraag of zij nu ook corona gerelateerd is.


Jouw vraag was:

 

Die vraag kwam er later bij een edit bij en zal ik te laat gepost hebben omdat je al aan het replyen was.

Ik heb je dat verhaal glashelder getoond? Die lijst tweets van de betrokken man die heel zijn verhaal transparant deelde. Als jij niet oplet in de discussie is dat toch niet mijn fout? Je stond in een quote boven die tweets dus hebt zeker een melding gehad.

Tussen die tweets staan artikelen van verscheidene nieuwssites die zijn verhaal bevestigen. Zijn vrouw stierf aan ontbering door de lockdownmaatregelen. Indien zijn ook als een corona dode is opgenomen, hebben we dus coronadoden die niet eens besmet waren.

TIJD.

Daar is door niemand uit op te maken of haar overlijden corona gerelateerd is.
Wel is het erg zielig dat haar man niet kon helpen met drinken geven, maar dat staat daar los van.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Daar is door niemand uit op te maken of haar overlijden corona gerelateerd is.
Wel is het erg zielig dat haar man niet kon helpen met drinken geven, maar dat staat daar los van.

Ik durf hem dat niet vragen. Eigenlijk zou de gemeente dat ook moeten weten en die nieuwssite. Ik zal die media eens contacteren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Kaasjeskruid:
45 minuten geleden zei Dat beloof ik:

En dat 'iets'  is corona.

Paardenpoep. Dat "iets" is ouderdom, kanker, obesitas etc. dat een zetje krijgt door corona.

Dus komen die extra doden door corona, want die andere factoren waren er altijd al. Het 'iets' is dus corona. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid