Spring naar bijdragen

Moeten we bang zijn van het Coronavirus?


Aanbevolen berichten

Op 11-3-2020 om 09:45 zei thom:

Cash wordt ook al geweigerd. De agenda wordt uitgevoerd; het digitale net sluit zich.

3 doden per dag in Belgie, door de griep, 3000 minstens per jaar. Iedereen was vrolijk met alle contacten die we hadden.

Nu 1 dode in Belgie door corona; angst regeert en de mens schikt zich in de idioterie die gecreëerd wordt.

Verdeel (quarantaine) en heers (alibi voor zoveel mogelijk contactloos)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weer goed bezig met dat flutredeneren van je. Enkel vervuilen wat je doet.

Ik was bij de vis: alles op ! Bij het varkensvlees: alles op ! Kip: alles op ! Rund: bijna niets meer ! Vega: volop verkrijgbaar. Bewijst maar weer eens dat vegetariërs als ee

?  

Posted Images

8 minuten geleden zei thom:

Orde uit chaos.

Maar dan moeten ze eerst de chaos creëren.

Ergo de chaos is echt en landen die getroffen worden kunnen dat niet aan. Ik weet niet of iemand zag op de social media hoe China dat aanpakte? Was zeer erg. Toen ik dan beelden van jonge mensen zag die sneuvelden wist ik meteen dat we niet met een gewoon griepje te maken hebben. De beelden spreken soms duidelijkere taal dan politici die hun economie voorop stellen. Ze hebben gelukkig ingezien dat het minimaliseren een grotere kost met zich meedraagt dan aanpakken.

Zegt de tv dat we niet moeten hamsteren. Diezelfde tv dat vorige week corona onder de griep plaatste. Met geheel Antwerpen en alle Chinezen, maar niet den dezen. Ze mogen dan wel nog een kleine kudde hebben die te achterlijk zijn zaken in perspectief te zien, ik weet hoe laat het is. En corona is het begin van veel meer vetzakken aan virussen die op ons afkomen. Daaruit gaan varianten ontstaan die erger, erger en veel erger zullen worden.

Dat is geen paniekzaaierij maar hoe de vork werkelijk in de steel zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei thom:

Net zo als de CO2 leugen, en het stikstofsprookje? De klimaatleugen? Het zogenaamde zeewaterniveau wat dreigend zou steigen? De zogenaamde overbevolking? Olietekorten? Elektrisch rijden en windmolens rendabel en schoon? Medicatie dat niet werkt maar schrikbarend duur is? Geld wat ons afgepakt wordt door torenhoge belastingen en rentes op leningen? Ons cash-geld wat niet controleerbaar is willen afnemen?

Leugens ten kosten van de vrijheden van de argeloze burger; de overheden zorgen voor ons en die zullen het wel weten.

Misschien, wat niet wegneemt dat datzelfde agenda de uitroeiing van 2/3 van de wereldpopulatie inhoudt. Pittige nuance me dunkt. ;)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei thom:

Wilde ik ook nog schrijven, maar het wordt zo'n negatief geheel hèh.. :-) 

Mensen zeggen: als je gelooft heb je geen vrees.

Ik zeg, ons geloof waarschuwde ons hiervoor opdat wij de signalen zouden erkennen om ernaar te handelen. Maar neen, mensen duwen die verantwoordelijkheid af op politici die hun eigen moeder zouden verkopen voor een aktetas euro’s.

We staan aan het begin van een lange tribulatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei thom:

Ook wel eindtijd genoemd. Een opschoning nadert, weer.

Betreft het geloof en geen vrees; het geloof leert de signalen herkennen, maar geeft ook de berusting van de geborgenheid in een leven niet van deze wereld. Of zoals Paulus het schrijft; het sterven is mijn gewin. Dan is de vrees voor het sterven verandert in een onbevreesd vooruitzien. 

Een Dat beloof ik.. ?

We blijven mensen die samen moeten leven met andere mensen. De beschaving en de anarchie zijn telkens een haartje van elkaar verwijderd. Daarom dat ik zo hunker naar segregatie. People are awesome, until shit hits the fan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei thom:

Haha wat een uitspraak..

"When the shit hits the fan." Typisch Amerikaanse uitdrukking. Die lui hebben echt wel gevoel voor humor. Een andere die ik wel leuk vind is "Oh Lord! Please help me to keep my big mouth shut until I know what I'm talking about." Gehoorbeschermers heten "bullshit protectors" en laarzen "shit kickers". 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei thom:

Dat is ook wel een goeie. Zal toch stil worden hier.. ?

Ga je op zakenbezoek in Texas en dan staat dat op een groot bord aan de muur achter de directeur. En je mag gewoon lachen. Dat praat verder een stuk gemakkelijker. Ik hou echt van die mensen.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Willempie:

Ga je op zakenbezoek in Texas en dan staat dat op een groot bord aan de muur achter de directeur. En je mag gewoon lachen. Dat praat verder een stuk gemakkelijker. Ik hou echt van die mensen.

Lijkt me eerder dat je verplicht moet lachen. Die uitspraak hangt niet voor niets achter de directeur en voor jouw gezicht.

42 minuten geleden zei thom:

Dat is ook wel een goeie. Zal toch stil worden hier.. ?

Ja dat bespaart die directeur een hoop onzingelul over occult en zo. ?

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Achterlijk Europa.

Nee bange mensen die alleen maar meer gaan denken aan het redden van hun eigen hachie. Om vervolgens de ander voor dom uit te maken als die dat niet doet. Maar waar maak jij je zo druk om? Het was toch allemaal boeren en buren waar jij je boodschappen doet? En wekken en vriezen enzo.... Waar is je voorraadje nu ineens? Of ben je enkel benauwd om de bips te vegen met de blote handen? Alleen maar goed om dat te doen in deze tijden: het verplicht je tot nog meer goed schrobben van de handen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

People are awesome, until shit hits the fan.

2 uur geleden zei thom:

Haha wat een uitspraak..

2 uur geleden zei Willempie:

"When the shit hits the fan." Typisch Amerikaanse uitdrukking.

 

 

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Nee bange mensen die alleen maar meer gaan denken aan het redden van hun eigen hachie. Om vervolgens de ander voor dom uit te maken als die dat niet doet. Maar waar maak jij je zo druk om? Het was toch allemaal boeren en buren waar jij je boodschappen doet? En wekken en vriezen enzo.... Waar is je voorraadje nu ineens? Of ben je enkel benauwd om de bips te vegen met de blote handen? Alleen maar goed om dat te doen in deze tijden: het verplicht je tot nog meer goed schrobben van de handen.

Waar maak ik me druk om? De wanorganisatie. Er wordt gewoon geen zak aangevuld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Waar maak ik me druk om? De wanorganisatie. Er wordt gewoon geen zak aangevuld.

Ik vermoed dat dit gewoon te maken heeft met Belgisch denken en niet zozeer met het corona virus. Je doet je boodschappen zekers bij Delhaize? Die kampt al langer met dit probleem, dat waarschijnlijk alleen maar meer zichtbaar wordt nu de mensen gaan hamsteren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Ik vermoed dat dit gewoon te maken heeft met Belgisch denken en niet zozeer met het corona virus. Je doet je boodschappen zekers bij Delhaize? Die kampt al langer met dit probleem, dat waarschijnlijk alleen maar meer zichtbaar wordt nu de mensen gaan hamsteren.

Ja daarnet Delhaize, vanaf heden collect en co bij Colruyt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja daarnet Delhaize, vanaf heden collect en co bij Colruyt. 

Ow, dus die praatjes over buren en boeren hoef ik niet al te serieus te nemen. Zo is veel van het fruit en de groenten in de supermarkt geplukt door kinderhandjes hoor...

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Ow, dus die praatjes over buren en boeren hoef ik niet al te serieus te nemen. Zo is veel van het fruit en de groenten in de supermarkt geplukt door kinderhandjes hoor...

normaliter kopen we het meeste op de markt maar daar is geen schijtpapier en maandverband he. Laat staan intieme zeep.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

normaliter kopen we het meeste op de markt maar daar is geen schijtpapier en maandverband he. Laat staan intieme zeep.

Als ik jou was, zou ik gewoon een slang met douchekop die ze ook bij de kapper gebruiken (sproeipistooltje oid) monteren in de wc. Ga je daar lekker je kont mee verwennen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Als ik jou was, zou ik gewoon een slang met douchekop die ze ook bij de kapper gebruiken (sproeipistooltje oid) monteren in de wc. Ga je daar lekker je kont mee verwennen.

Ik zou dat wel willen. Zo een toilet waar een automatische kOntsproeier in verwerkt is...

Maar momenteel stel ik het met vochtige doekjes en droog ik met papieren zakdoek. Roeien met de spades die we hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zou dat wel willen. Zo een toilet waar een automatische kOntsproeier in verwerkt is...

Maar momenteel stel ik het met vochtige doekjes en droog ik met papieren zakdoek. Roeien met de spades die we hebben.

Kranten scheuren, een soort van recycling laat maar zeggen. Voor het vegen wel de stukken krant in elkaar frommelen en weer uit elkaar halen. Het wil anders nog wel eens te glad zijn en dat veegt niet goed af. Helemaal schoon krijg je die kont toch nooit, tenzij daarna direct wassen met washandje en zeep.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Kranten scheuren, een soort van recycling laat maar zeggen. Voor het vegen wel de stukken krant in elkaar frommelen en weer uit elkaar halen. Het wil anders nog wel eens te glad zijn en dat veegt niet goed af. Helemaal schoon krijg je die kont toch nooit, tenzij daarna direct wassen met washandje en zeep.

Vroeger was er geen wc-papier. Mijn vader sloeg een spijker in de deur en de kinderen kregen kranten waar we met een schaar nette velletjes van moesten knippen. Bovenin die velletjes maakten we dan een gaatje en daar ging een touwtje doorheen en dat hing dan aan de spijker.

Tegenwoordig hebben de meeste mensen geen kranten meer.  En de kranten van toen gaven niet af. Die van tegenwoordig wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Kranten scheuren, een soort van recycling laat maar zeggen. Voor het vegen wel de stukken krant in elkaar frommelen en weer uit elkaar halen. Het wil anders nog wel eens te glad zijn en dat veegt niet goed af. Helemaal schoon krijg je die kont toch nooit, tenzij daarna direct wassen met washandje en zeep.

Dan toch maar de douchekop en hand. Krantenpapier zeg.... waarom niet ineens schuurpapier?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid