Spring naar bijdragen

Moeten we bang zijn van het Coronavirus?


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Mullog:

En waar enten ze dan mee in? Een zoutoplossing? Waar halen ze dat vandaan? Er is nog helemaal geen zicht op iets van een medicijn. Je laat je ook alles wijsmaken ?

Daar zou je je inderdaad eens in kunnen verdiepen waar de mens zoal mee ingeënt wordt.. ?

Maar ach, dan ben je een aluhoedje, en een samenzweerder. Die discussie ga ik niet meer aan.

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weer goed bezig met dat flutredeneren van je. Enkel vervuilen wat je doet.

Ik was bij de vis: alles op ! Bij het varkensvlees: alles op ! Kip: alles op ! Rund: bijna niets meer ! Vega: volop verkrijgbaar. Bewijst maar weer eens dat vegetariërs als ee

?  

Posted Images

7 minuten geleden zei thom:

Daar zou je je inderdaad eens in kunnen verdiepen waar de mens zoal mee ingeënt wordt.. ?

Maar ach, dan ben je een aluhoedje, en een samenzweerder. Die discussie ga ik niet meer aan.

Geef eerst eens aan welk wondermiddel men in Denemarken gevo den heeft 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei thom:

Wat nou 'ik wil geen inenting'..

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=14947:denemarken-voert-verplichte-coronavaccinatie-in&catid=17:gezondheid&Itemid=30 

''Het zijn de meest extreme maatregelen sinds de Tweede Wereldoorlog en de bevolking slikt het allemaal als zoete koek want ze willen oh zo graag "veilig" zijn''


Men geeft al aan dat er ca. jaarlijks zal moeten worden ingeënt, zoals met de griepprik.   Kassa. 
 

Citaat

De wetenschapper verwacht dat Covid-19 net als de griep mogelijk een blijvertje is en elke winter zal terugkeren. ,,Daarom willen wij een middel maken dat veel langer werkt.” Zo’n corona-vaccin zal soms aangepast moeten worden, zoals ook bij het griepvaccin gebeurt, vertelt Haagmans. Virussen doen namelijk alles om te overleven, dus veranderen ze geleidelijk hun bouwstenen.

https://www.ad.nl/wetenschap/corona-komt-mogelijk-elke-winter-terug-deze-virologen-maken-een-vaccin-telefoon-gaat-continu~a5ac2705/

 

22 minuten geleden zei Mullog:

Geef eerst eens aan welk wondermiddel men in Denemarken gevo den heeft 

Even de link goed lezen die Thom geeft he. 
 

Alhoewel Israël het vaccin nog niet officieel beschikbaar heeft gemaakt (het coronavaccin waar ze naar eigen zeggen toevallig net een paar jaar aan hadden gewerkt), staat er al wel in de Deense wet dat mensen straks verplicht gevaccineerd kunnen worden. 
 

https://www.zerohedge.com/geopolitical/israeli-scientists-say-they-will-have-coronavirus-vaccine-few-weeks

 

Overigens niet alleen Israël, ook:


China verwacht al binnen een maand een vaccin te testen op patiënten,

https://www.ad.nl/wetenschap/corona-komt-mogelijk-elke-winter-terug-deze-virologen-maken-een-vaccin-telefoon-gaat-continu~a5ac2705/

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Terwijl ze nog midden in de Coronaweeën zitten is Italië getroffen door een aardbeving en een vulkaanuitbarsting. De aarde hoest mee.
 

https://www.express.co.uk/news/world/1256171/italy-volcano-news-stromboli-video-volcano-pictures-latest-calabria-earthquake-coronavirus

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Mullog:

En waar enten ze dan mee in? Een zoutoplossing? Waar halen ze dat vandaan? Er is nog helemaal geen zicht op iets van een medicijn. Je laat je ook alles wijsmaken ?

Meeste mensen gaan gewoon vanzelf anti lichaampjes maken en resistent worden. En snel.... Ons lichaam is dus het beste medicijn, hoewel er vreemde pathologieën kunnen opduiken. Dus ze zullen wel een medicijn moeten vinden om dat te kunnen aanpakken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei thom:

Dat gemak waarmee men dit schrijft.. 

Nee, het gemak waarmee jij Niburu gelooft. Als Niburu dit zo verschrikkelijk vindt, waarom noemen ze dan niet Italië, Frankrijk en Australië? In het artikel staat dat Israël een vaccin heeft. Waarom gooit Israël dan de grenzen  dicht en schopt alle buitenlanders buiten?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Mullog:
13 uur geleden zei thom:

Dat gemak waarmee men dit schrijft.. 

Nee, het gemak waarmee jij Niburu gelooft. Als Niburu dit zo verschrikkelijk vindt, waarom noemen ze dan niet Italië, Frankrijk en Australië? In het artikel staat dat Israël een vaccin heeft. Waarom gooit Israël dan de grenzen  dicht en schopt alle buitenlanders buiten?

Precies, verdiep je ergens is voordat je iets aanneemt dat een ander alles maar aanneemt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei thom:

Onderzoek het zelf eerst, voordat je plaatst dat een ander maar alles aanneemt.

Dat is alles.

 

Mullog kan niet met google werken. Ze gaan een bestaand vaccin voor bronchites aanpassen op Covid 19.

Maar dat kan nog maanden duren. 

https://www.israeltoday.co.il/read/israeli-breakthrough-for-coronavirus-vaccine-imminent/

https://www.timesofisrael.com/israeli-made-oral-vaccine-for-coronavirus-on-track-but-testing-will-take-months/

En ben je gezond van lichaam zal uw lichaam natuurlijke resistentie opbouwen. Onszelf opsluiten is om de zwakkere te beschermen. Meeste van ons gaan het maar als een griepje ervaren. Het zijn de pathologieën die het gevaarlijk maken en zwakkere immuunsystemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is een ingewikkeld schaakspel aan de gang op wereldniveau. Om te zeggen het zit zo en niet zo, is vrijwel niet mogelijk. De grote lijnen, zoals Agenda 2030 en meer van dat soort zijn wel bekend, maar de kleinere bewegingen, zoals het invoeren van Corona, dat zeer groot wordt gemaakt, blijkt weer een belangrijke zet in een manier van opsluiten van de burger, economie platleggen, en hoe reageert men daarop. Chaos creëren en de oplossing al lang achter de hand hebben; NWO praktijken.

Het is een eindtijdscenario.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei thom:

Er is een ingewikkeld schaakspel aan de gang op wereldniveau. Om te zeggen het zit zo en niet zo, is vrijwel niet mogelijk. De grote lijnen, zoals Agenda 2030 en meer van dat soort zijn wel bekend, maar de kleinere bewegingen, zoals het invoeren van Corona, dat zeer groot wordt gemaakt, blijkt weer een belangrijke zet in een manier van opsluiten van de burger, economie platleggen, en hoe reageert men daarop. Chaos creëren en de oplossing al lang achter de hand hebben; NWO praktijken.

Het is een eindtijdscenario.

Aha, een complot dus.

https://www.parool.nl/wereld/de-5-meest-krankzinnige-complottheorieen-over-corona~b1c72387/

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bastiaan73:

Die samenzweringen zaaien zelf bewust verwarring. 

We kunnen er niet rondheen hoe makkelijk de massa te beïnvloeden is. Ene niest in Wuhan en de wereld staat bijna stil 2 maand later.

19 minuten geleden zei Bastiaan73:

Zal van alle kanten komen nu. 

Ik zeg u dat we het zonder medicatie en vaccin ook zullen overleven. De natuur en haar auto correctie is niet te onderschatten.

Pest 1720, Cholera-uitbraak 1820, Spaanse griep 1920, Coronavirus 2020

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei thom:

Er is een ingewikkeld schaakspel aan de gang op wereldniveau. Om te zeggen het zit zo en niet zo, is vrijwel niet mogelijk. De grote lijnen, zoals Agenda 2030 en meer van dat soort zijn wel bekend, maar de kleinere bewegingen, zoals het invoeren van Corona, dat zeer groot wordt gemaakt, blijkt weer een belangrijke zet in een manier van opsluiten van de burger, economie platleggen, en hoe reageert men daarop. Chaos creëren en de oplossing al lang achter de hand hebben; NWO praktijken.

Het is een eindtijdscenario.

De beste manier sinds Hitler voor politiek leiders  om het publiek in een leugen te laten geloven is open en bloot de waarheid erover zeggen. Zoals agenda 2030, weermodificatie, depopulatie, etcetera.  Max Frisch schreef daar na WO-II een boekje (hoorspel) over getiteld Biedermann und die Brandstifter.  Vertaling Burgerman en de brandstichters. Waar het erover gaat dat als de plannen gruwelijk genoeg zijn, brave burgers het toch niet willen geloven.  Hoe ver mensen daarin konden gaan werd na de oorlog duidelijk. Wir haben es nicht gewusst en wie er voordien op hadden gewezen deugden niet. Want hoe ziek moet je zijn om te durven geloven dat politiek leiders gruwelijkheden die ze zeggen daadwerkelijk uitvoeren.   Jezus kwam voor die zieken. Ook wel eens absurde helden genoemd. Welke dwaas wil er nou wakker zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ga het virus gewoon op me af laten komen. Als het komt dan word ik sterker of zwakker. Het heeft de mensheid sowieso tot nadenken gedwongen. Maar stel je voor, de oorzaak is het wild etc op de wet markets. Hoe gaan ze dat daar “diplomatisch” aan de man brengen?

De verkoop van zure zult in Belgie verbieden ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

De verkoop van zure zult in Belgie verbieden ? 

Ik eet het niet, maar mits goed behandeld wordt niemand daar ziek van. Onze beesten worden normaliter wel getest op ziektes. 

Een dier uit het wild, waar ze bv wasberen levend stropen zonder handschoenen kan wel eens een broeihaard aan virussen en bacteriën verspreiden. 

3 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Zoervleisj met patat... een Limburgse lekkernij en niet te versmaden op zijn tijd!

Het is ook om verspilling tegen te gaan. Minder slachtafval verspreid ook minder ziektes. Het is duurzaamheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Zure zult is van origine een Brabants recept...

Zou kunnen. Ik vind alles met gelatine rond afschuwelijk. Alsof het nat kattenvoer is. 

Zet die kop gewoon op tafel en ik schraap hem tot achter zijn oogkassen uit, als ik honger heb en er is niets anders. Maar zo tot een kneedbare massa tot elkaar brengen, eikebah.., Dierenvoer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Zou kunnen. Ik vind alles met gelatine rond afschuwelijk. Alsof het nat kattenvoer is. 

Zet die kop gewoon op tafel en ik schraap hem tot achter zijn oogkassen uit, als ik honger heb en er is niets anders. Maar zo tot een kneedbare massa tot elkaar brengen, eikebah.., Dierenvoer.

Hehehe.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid