Spring naar bijdragen

Onwetendheid (gedegen herstelonderzoek)


Aanbevolen berichten

Op 11-3-2020 om 17:07 zei Noel2:

Ik wil het goede voorbeeld geven en je bijvallen TTC, de stoornissen zijn lastig.

Als bij transcendente ervaringen de dualiteit overstegen kan worden dan zou je logischerwijs verwachten dat er ook iets is dat tijd en ruimte overtijgt, of dat werkelijk zo is valt om diverse redenen te betwisten. Onderzoek hiernaar brengt ons in een lastig parket, het antwoord hierop is dermate dubieus en verwarrend dat het veel eenvoudiger lijkt om GGZ-experten hulpvragen te stellen over een aantal anomalieën die we kunnen typeren als strikt inflatoire obstakels. Kortom, het is dus niet zozeer de transcendente ervaring waarop een aantal de aandacht richt dan wel op het pragmatische nut tot het leven van alledag, in lijn met de aspiraties van de nieuwe GGZ.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is nooit te laat en je mag best interesse hebben in allerlei zaken, zolang je je er maar niet door laat verzwelgen. Dan wordt het een afgod. Maar je kunt altijd weer terug en opnieuw beginnen. Ied

We kunnen er niet te buiten, als we niet bereid zijn om dieper over iets na te denken dan lopen we het risico om onwetend te blijven over deze of gene materie. Logischerwijs kunnen we deze stelling oo

Beste @Bastiaan73 en @Willempie een ontwijkende persoonlijkheid blijft op eigen denkniveau en zal dus moeilijk bepaalde vraagstellingen van een ander niveau overbruggen. Op zich heb ik zelf wel e

Op 11-12-2019 om 15:05 zei Bastiaan73:

Even dit stuk tekst vereenvoudigen naar de essentie ervan.

Als je het coronavirus al een megalomane attractor noemt, dan heb je de laatste jaren wellicht niet goed opgelet. Of waarom vooruitziende OPS-lijders continu hulpvragen stellen aan GGZ-experten, om het eens te kunnen hebben over andere attractors die je hart beroeren op een manier dat je niet anders meer kan dan hulpvragen stellen. Laat ons het allemaal negeren, we zijn tenslotte maar kwetsbare mensen die te dom zijn voor deze wereld, niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik kan Europa ook redden, als...

De conclusie mag misschien confronterend en ontnuchterend zijn maar wel congruent met m’n bevindingen die deskundig kunnen onderbouwd worden, een proefondervindelijk proces dat jaren in beslag heeft genomen maar geen twijfel meer laat bestaan. Meer dan respect gaat uit naar het nobele studiewerk van velen, de Financiële Relativiteitstheorie en het Reverse Debt System kunnen hierdoor slechts bekrachtigd worden. Echter, vandaag blijken er nog steeds mensen die wiskundige bewijzen dermate kunnen verbasteren waardoor de schijn wordt gewekt dat we een nieuw soort wiskunde moeten verzinnen om de bewijslast te kunnen ontkennen. Dit gaat natuurlijk een brug te ver en kan slechts begrepen worden als een haast wonderbaarlijk spel van het intellect dat zichzelf en anderen om de tuin tracht te leiden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-12-2019 om 18:51 zei thom:

Het wazig schrijven over iets moet niet ingevuld worden door een ander, maar om helderheid gevraagd worden.

Je kent het, het zit in kleine dingen. Met het coronavirus krijgen die kleine dingen een heel andere dimensie met in het verlengde het economische debat, waarbij we ons de vraag kunnen stellen of de verwachte recessie hier niet beter kan vertaald worden als herstel. Kortom, het zijn ideale tijden om nog veel meer kleine dingen te laten circuleren, omdat ze toch al gekend zijn. Over de kracht van eenvoud is het laatste woord nog niet gezegd en zeer benieuwd hoe de absurde helden dit willen aanpakken, laat het vreedzaam en doordacht zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:
Op 11-12-2019 om 15:05 zei Bastiaan73:

Even dit stuk tekst vereenvoudigen naar de essentie ervan.

Als je het coronavirus al een megalomane attractor noemt, dan heb je de laatste jaren wellicht niet goed opgelet. Of waarom vooruitziende OPS-lijders continu hulpvragen stellen aan GGZ-experten, om het eens te kunnen hebben over andere attractors die je hart beroeren op een manier dat je niet anders meer kan dan hulpvragen stellen. Laat ons het allemaal negeren, we zijn tenslotte maar kwetsbare mensen die te dom zijn voor deze wereld, niet?

Hoe vaak ga je nog reageren op diezelfde ene zin van 11 december 2019? Ik kan je niet helpen TTC.

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Bastiaan73:

Hoe vaak ga je nog reageren op diezelfde ene zin van 11 december 2019? Ik kan je niet helpen TTC.

Misschien wordt het nu duidelijker wat OPS-lijders maakt tot wat ze zijn, het coronavirus is immers als een trigger die ook heel andere processen in gang kan zetten. Kortom, een GGZ die stelt dat het verkorten van wachtenlijsten een derde orde verandering betreft, maakt niet enkel van zichzelf een karikatuur maar ook van haar klanten. En voor de goede orde, ik heb het coronavirus niet verzonnen, ik hou me in stilte bezig met nog veel meer virussen, zij het van een andere makelij. In hoop, liefde en vertrouwen op een goede afloop, geen garantie.

25 minuten geleden zei Bastiaan73:

Ik kan je niet helpen TTC.

Je hebt al heel goed geholpen, vooral door je achterlijkheid. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Misschien wordt het nu duidelijker wat OPS-lijders maakt tot wat ze zijn, het coronavirus is immers als een trigger die ook heel andere processen in gang kan zetten. Kortom, een GGZ die stelt dat het verkorten van wachtenlijsten een derde orde verandering betreft, maakt niet enkel van zichzelf een karikatuur maar ook van haar klanten. En voor de goede orde, ik heb het coronavirus niet verzonnen, ik hou me in stilte bezig met nog veel meer virussen, zij het van een andere makelij. In hoop, liefde en vertrouwen op een goede afloop, geen garantie.

Je hebt al heel goed geholpen, vooral door je achterlijkheid. 

Ik ga je vanaf nu maar negeren. Succes met je hulpvragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bastiaan73:

Ik ga je vanaf nu maar negeren. Succes met je hulpvragen.

Prachtig, alsof je al een bijdrage zou geleverd hebben, denk je dat we blind zijn misschien? 

Zojuist zei Fundamenteel:

Ja corona brengt vele voordelen met zich mee. Gedenk cash geld, wordt nu al geweigerd.

Je beestensysteem zal snel plat liggen, ben je blij? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Prachtig, alsof je al een bijdrage zou geleverd hebben, denk je dat we blind zijn misschien? 

Je beestensysteem zal snel plat liggen, ben je blij? 

Blij? Neen, iets zien aankomen met alle gepaarde gevolgen kan mij ‘s nachts wakker houden. Maar als het dan toch komt, beter aan de juiste zijde van de geschiedenis en daarboven staan. 

En dan mag je denken dat ik dood en verderf wil, ik heb dat altijd willen voorkomen. Nu tien jaren later zijn “we” natuurlijk gesensibiliseerd aan geweld, de dood en onrecht. Beeld je in als miljoenen hetzelfde beginnen zien en ze kunnen met hun geld enkel nog datgene kopen wat hun overheid ze voorschotelt...

Die Fransen hebben ons al een revolutie laten zien, wacht op de Vlaming wanneer alle voetbalstadia etc vooruit komen met 1 gemeenschappelijk doel. *Spartaanse oorlogskreet*

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Fundamenteel:

Blij? Neen, iets zien aankomen met alle gepaarde gevolgen kan mij ‘s nachts wakker houden. Maar als het dan toch komt, beter aan de juiste zijde van de geschiedenis en daarboven staan. En dan mag je denken dat ik dood en verderf wil, ik heb dat altijd willen voorkomen. Nu tien jaren later zijn “we” natuurlijk gesensibiliseerd aan geweld, de dood en onrecht. Beeld je in als miljoenen hetzelfde beginnen zien en ze kunnen met hun geld enkel nog datgene kopen wat hun overheid ze voorschotelt... Die Fransen hebben ons al een revolutie laten zien, wacht op de Vlaming wanneer alle voetbalstadia etc vooruit komen met 1 gemeenschappelijk doel. *Spartaanse oorlogskreet*

Het was toch al lang in orde, heeft je psychiater je dat niet gezegd dan? Bij de mindfulness kom je dat eenvoudig te weten, niet eens zo moeilijk. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Het gaat er alleen maar erger op worden. Ooit maakte een rekenmachine alles makkelijker, er komt een tijd (als dat al niet is), waar mensen niet meer weten hoe een rekenmachine werkt.

Uiteraard, we hadden immers ook vroeger ons verstand kunnen gebruiken, maar we waren druk bezig met mensen te vernietigen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het ligt aan mij.

Als we, hoe zorgwekkend ook, het coronavirus zien als een positieve stuwkracht in de richting van een ethische upgrade dan kan er zich ook een andere realiteit gaan vormen. Een realiteit waarbinnen andere normen en waarden van toepassing zijn, weg van het vigerende nulsomspel naar een waarachtig co-creatieve economie.     

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei TTC:

Als we, hoe zorgwekkend ook, het coronavirus zien als een positieve stuwkracht in de richting van een ethische upgrade dan kan er zich ook een andere realiteit gaan vormen. Een realiteit waarbinnen andere normen en waarden van toepassing zijn, weg van het vigerende nulsomspel naar een waarachtig co-creatieve economie.     

AMEN BROEDER

bewerkt door Noel2
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-12-2019 om 15:05 zei Bastiaan73:

Even dit stuk tekst vereenvoudigen naar de essentie ervan.

Het is apart, we hebben te doen met een megalomaan virus dat heel de wereld verbindt en tot grensoverschrijdende samenwerking dwingt, en alle grenzen worden gesloten. En straks gaan de grenzen terug open en de anomalieën in het economische systeem laten we ongemoeid, we noemen het alleen geen virussen maar normaal, omdat we dat niet eens weten. En een minderheid die het wel weet, noemen we megalomaan, of vreemde eenden in de bijt, alsof het virussen zijn.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Noel2:

AMEN BROEDER

Stille wachters kunnen je dan wel een sleutel toevertrouwen, ontgrendelen is aan de ontvanger. Alternatief is integer en vreedzaam hulpvragen blijven stellen aan de GGZ, alwaar het slot vastgeroest blijkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei TTC:

Als we, hoe zorgwekkend ook, het coronavirus zien als een positieve stuwkracht in de richting van een ethische upgrade dan kan er zich ook een andere realiteit gaan vormen. Een realiteit waarbinnen andere normen en waarden van toepassing zijn, weg van het vigerende nulsomspel naar een waarachtig co-creatieve economie.     

Ik zie de voordelen van corona ook al. Gewoon doen alsof ge grieperig zijt en mensen gaan plots wel opzij en geven plots wel ruimte. 

Laat corona maar komen. Den lieve Heer heeft mij gezegend met Europees bloed. *Spartaanse oorlogskreet*

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid