Fundamenteel 1.017 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Je quote niets. Je schrijft in mijn naam collaborateur van den anti Christ. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 23 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 4 minuten geleden zei Plume: Jezus antwoordde: ‘Waarachtig, ik verzeker u: niemand kan het koninkrijk van God binnengaan, tenzij hij geboren wordt uit water en geest.’ Bizar dat hij dat al wist, mensen die voor 99,999 ... % lege ruimte zijn en de rest is 70% water, en dat kunnen dan trollen worden. Zojuist zei Fundamenteel: Je quote niets. Je schrijft in mijn naam collaborateur van den anti Christ. Heb je je denkvermogen al terug gevonden? Misschien heb je het in de schuif gelegd en vergeten? Plume reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 (bewerkt) Matteüs 10:37-39 Wie meer van zijn vader of moeder houdt dan van mij, is mij niet waard, en wie meer houdt van zijn zoon of dochter dan van mij, is mij niet waard. Wie niet zijn kruis op zich neemt en mij volgt, is mij niet waard. Wie zijn leven probeert te behouden zal het verliezen, maar wie zijn leven verliest omwille van mij, die zal het behouden. 23 maart 2020 bewerkt door Plume Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Beste @TTC, @Trajecto Ik vind het zorgelijk dat er zich zo weinig nieuwe mensen aanmelden op dit Christelijke forum. Nu veel mensen thuis zitten en de tijd hebben om zich naar binnen te keren, kan dat belangrijke vragen oproepen, ook over God. Dit forum is een prachtige mogelijkheid om te discussiëren en om van elkaar te leren, zelfs steun aan elkaar te bieden, het kan zelfs evangeliserend werken. Dit topic van TTC schept naar mijn idee geen veilig klimaat en kan zelfs afstotelijk werken voor nieuwe leden. Graag serieus overdenken. Nicky Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 7 minuten geleden zei TTC: Bizar dat hij dat al wist, mensen die voor 99,999 ... % lege ruimte zijn en de rest is 70% water, en dat kunnen dan trollen worden. Heb je je denkvermogen al terug gevonden? Misschien heb je het in de schuif gelegd en vergeten? I got sunshine in a bag ? Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei TTC: Heb je de oefening al eens bekeken? Amper geloofwaardig dat Vlamingen dat niet eens weten, niet moeilijk dat daar reactie op komt. Hij wenst geen verbond verband te zien. Dus vechten de zandkorrels voor dat stukje strand. Met een Vlaams verbond. 23 maart 2020 bewerkt door Plume Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 3 minuten geleden zei Nicky O: Beste @TTC, @Trajecto Ik vind het zorgelijk dat er zich zo weinig nieuwe mensen aanmelden op dit Christelijke forum. Nu veel mensen thuis zitten en de tijd hebben om zich naar binnen te keren, kan dat belangrijke vragen oproepen, ook over God. Dit forum is een prachtige mogelijkheid om te discussiëren en om van elkaar te leren, zelfs steun aan elkaar te bieden, het kan zelfs evangeliserend werken. Dit topic van TTC schept naar mijn idee geen veilig klimaat en kan zelfs afstotelijk werken voor nieuwe leden. Graag serieus overdenken. Nicky En leden als thom gaan weg. Verlies Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 1 minuut geleden zei Fundamenteel: En leden als thom gaan weg. Verlies Thom is allang wedergeboren. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 23 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 4 minuten geleden zei Fundamenteel: En leden als thom gaan weg. Verlies Beschouwend de wereld volledig bevangen door een economie die als onwaarschijnlijk gezien kan worden mits het toelaten van alternatieve denkpistes, laat vermoeden dat we een aantal zaken klakkeloos over het hoofd zien. Maar ook dat vinden we terug in het prachtige studiewerk van de GGZ, waarna we niets aan het probleem kunnen verhelpen maar ons nog slechts kunnen beraden van hoe hiermee om te gaan. Het idee om een volledig andere wereld te bouwen mag vanuit dat perspectief dan wel logisch en spontaan oprijzen, het betekent niet dat politici en anderen dat idee ook leuk vinden, misschien niet eens op de hoogte van de alternatieven. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Nicky O: Beste @TTC, @Trajecto Ik vind het zorgelijk dat er zich zo weinig nieuwe mensen aanmelden op dit Christelijke forum. Nu veel mensen thuis zitten en de tijd hebben om zich naar binnen te keren, kan dat belangrijke vragen oproepen, ook over God. Dit forum is een prachtige mogelijkheid om te discussiëren en om van elkaar te leren, zelfs steun aan elkaar te bieden, het kan zelfs evangeliserend werken. Dit topic van TTC schept naar mijn idee geen veilig klimaat en kan zelfs afstotelijk werken voor nieuwe leden. Graag serieus overdenken. Nicky Dat is ook de opzet om dit forum dood te laten bloeden. Kwestie van concurrentie. Trajecto is eigenaar van een ander forum met een heel andere insteek dan deze van origine heeft. Die loopt dus met twee petten op te modereren, onmogelijke taak m.i. En Sjako heeft ook zo zijn geheel eigen doelstelling, namelijk verkondigen van een vals evangelie zoals hem wordt voorgekauwd door het WTG. Ruimte genoeg wordt er gegeven aan trollen die dit forum nog verder verzieken, ook hier ligt een taak die wordt verzuimt door de moderatie. 23 maart 2020 bewerkt door Kaasjeskruid Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 23 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 8 minuten geleden zei Nicky O: Beste @TTC, @Trajecto Ik vind het zorgelijk dat er zich zo weinig nieuwe mensen aanmelden op dit Christelijke forum. Nu veel mensen thuis zitten en de tijd hebben om zich naar binnen te keren, kan dat belangrijke vragen oproepen, ook over God. Dit forum is een prachtige mogelijkheid om te discussiëren en om van elkaar te leren, zelfs steun aan elkaar te bieden, het kan zelfs evangeliserend werken. Dit topic van TTC schept naar mijn idee geen veilig klimaat en kan zelfs afstotelijk werken voor nieuwe leden. Graag serieus overdenken. Nicky Ik vind het zorgelijk dat je zo intens blind bent, je had immers al lang kunnen zien dat tijdloze attractors je werden aangeboden. En dan zeggen dat je een christen bent? Ja, graag serieus overdenken, voel je niet verplicht, naar traditie. Naar binnen keren is een ding, er komt ook iets naar buiten, dat is tijdloos. 2 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Dat is ook de opzet om dit forum dood te laten bloeden. Kwestie van concurrentie. Trajecto is eigenaar van een ander forum met een heel andere insteek dan deze van origine heeft. Die loopt dus met twee petten op te modereren, onmogelijke taak m.i. En Sjako heeft ook zo zijn geheel eigen doelstelling, namelijk verkondigen van een vals evangelie zoals hem wordt voorgekauwd door het WTG. Ruimte genoeg wordt er gegeven aan trollen die dit forum nog verder verzieken, ook hier ligt een taak die wordt verzuimt door de moderatie. Onwaarschijnlijk is het inderdaad, alsof trollen de normaal is geworden en elke diepgang de afwijking die moet bestreden worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 2 minuten geleden zei TTC: Beschouwend de wereld volledig bevangen door een economie die als onwaarschijnlijk gezien kan worden mits het toelaten van alternatieve denkpistes, laat vermoeden dat we een aantal zaken klakkeloos over het hoofd zien. Maar ook dat vinden we terug in het prachtige studiewerk van de GGZ, waarna we niets aan het probleem kunnen verhelpen maar ons nog slechts kunnen beraden van hoe hiermee om te gaan. Het idee om een volledig andere wereld te bouwen mag vanuit dat perspectief dan wel logisch en spontaan oprijzen, het betekent niet dat politici en anderen dat idee ook leuk vinden, misschien niet eens op de hoogte van de alternatieven. Tot het zich dwingend openbaart. En tot die tijd zijn er ongedwongen vensters op. Jahori. En dit topic. Nu nog een kijkje nemen, maar die oefening wordt niet gemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Zojuist zei TTC: Beschouwend de wereld volledig bevangen door een economie die als onwaarschijnlijk gezien kan worden mits het toelaten van alternatieve denkpistes, laat vermoeden dat we een aantal zaken klakkeloos over het hoofd zien. Maar ook dat vinden we terug in het prachtige studiewerk van de GGZ, waarna we niets aan het probleem kunnen verhelpen maar ons nog slechts kunnen beraden van hoe hiermee om te gaan. Het idee om een volledig andere wereld te bouwen mag vanuit dat perspectief dan wel logisch en spontaan oprijzen, het betekent niet dat politici en anderen dat idee ook leuk vinden, misschien niet eens op de hoogte van de alternatieven. Terwijl gij jaren verdoken zat in uw herstelplan draaide de wereld door. Zonu is veel van wat je opperde een gedwongen maatregel geworden. De wereld krijgt haar sabbatsjaar. De mogelijkheiden erna eindeloos, de innovatie daartussen zal sowieso tot een paradigmashift leiden. En je zal zien dat nationalisme economisch veel duurzamer en meer rendabel is. Als er een probleem is behoeft dat correctie. Politici die daarin falen verdwijnen beter onder de kiesdrempel. Of verkiezingen met voorrondes om tot een meer representatieve "democratie" te komen. De economie zal veranderen, hopelijk de politiek ook. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 23 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Terwijl gij jaren verdoken zat in uw herstelplan draaide de wereld door. Zonu is veel van wat je opperde een gedwongen maatregel geworden. De wereld krijgt haar sabbatsjaar. De mogelijkheiden erna eindeloos, de innovatie daartussen zal sowieso tot een paradigmashift leiden. En je zal zien dat nationalisme economisch veel duurzamer en meer rendabel is. Als er een probleem is behoeft dat correctie. Politici die daarin falen verdwijnen beter onder de kiesdrempel. Of verkiezingen met voorrondes om tot een meer representatieve "democratie" te komen. De economie zal veranderen, hopelijk de politiek ook. Het is echt ziekelijk, onvoorstelbaar dat dit in het jaar 2020 nog steeds kan. 23 maart 2020 bewerkt door TTC Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 4 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Dat is ook de opzet om dit forum dood te laten bloeden. Kwestie van concurrentie. Trajecto is eigenaar van een ander forum met een heel andere insteek dan deze van origine heeft. Die loopt dus met twee petten op te modereren, onmogelijke taak m.i. En Sjako heeft ook zo zijn geheel eigen doelstelling, namelijk verkondigen van een vals evangelie zoals hem wordt voorgekauwd door het WTG. Ruimte genoeg wordt er gegeven aan trollen die dit forum nog verder verzieken, ook hier ligt een taak die wordt verzuimt door de moderatie. Zegt de misantroop die nooit inhoudelijk kan reageren. Of voor 1 a 2 posten en dan ellenlange herhalingen van verwijten (reeds gegegen in andere topics) gaat herhalen. Deze durft mij er dan van te betichten mijn eigen gestartte coronadraad te verpesten sedert ik die actueel hou en zo correct mogelijk benader. Maar een avondje lezen over wat het gaat is natuurlijk minder leuk dan dronken op andere leden vitten natuurlijk... 2 minuten geleden zei TTC: Het is echt ziekelijk, onvoorstelbaar dat dit in het jaar 2020 nog steeds kan. Geef ik eens goed nieuws.... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 23 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Zojuist zei Fundamenteel: Zegt de misantroop die nooit inhoudelijk kan reageren. Of voor 1 a 2 posten en dan ellenlange herhalingen van verwijten (reeds gegegen in andere topics) gaat herhalen. Deze durft mij er dan van te betichten mijn eigen gestartte coronadraad te verpesten sedert ik die actueel hou en zo correct mogelijk benader. Maar een avondje lezen over wat het gaat is natuurlijk minder leuk dan dronken op andere leden vitten natuurlijk... Letterlijk alles tracht je te ondermijnen, telkens dezelfde strategie. Plume reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Maar een avondje lezen over wat het gaat is natuurlijk minder leuk dan dronken op andere leden vitten natuurlijk... Dronken nog wel. Dat jij dronken moet zijn vooraleer jij op een dergelijke wijze kunt reageren is jou probleem, niet de mijne. Praatjesmaker. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 23 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Geef ik eens goed nieuws.... Er is geen goed nieuws, herstel is niet mogelijk, dat is je credo. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Zojuist zei TTC: Letterlijk alles tracht je te ondermijnen, telkens dezelfde strategie. Bij u? Soms. In de coronadraad? Neen. Mijn betoog is vrij consequent inclusief in zake migratie etc. Een mening of feit dat u niet aanstaat is niet ondermijnen he. Bijna eel het forum gaf u signalen. Maar het ligt natuurlijk altijd aan mij. Dat de forumsidioot Plume u constant liked doet geen belleke rinkelen? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 23 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 59 minuten geleden zei Fundamenteel: Ja ik denk dat je uw punt dan beter in woorden over brengt en niet met cijfers. Met inflatoir denken bedoelen we een manier van denken dat zich volledig geconformeerd heeft aan een economische systeem dat een aantal beginselen heeft uitgesloten, alsof het verbannen werd uit het collectieve bewustzijn en mensen er zelfs niet aan denken om bijkomende opties in overweging te nemen. Dit genereert neveneffecten en een spreektaal die zich als een onwrikbaar pantser opwerpen, de normaal die strikt theoretisch met een metaforische speldenprik kan opgeblazen worden, in de vorm van een reeks derde orde impulsen die tot meer verbinding en harmonie willen leiden. Verbluffend eenvoudig voor wie dit weet, des te pijnlijk voor wie dit begrijpt, met inbegrip van diverse psychische ongemakken die mainstream niet altijd begrepen worden. Meer zegt de oefening niet, begrijp je het nu? Zojuist zei Fundamenteel: Bij u? Soms. In de coronadraad? Neen. Mijn betoog is vrij consequent inclusief in zake migratie etc. Een mening of feit dat u niet aanstaat is niet ondermijnen he. Bijna eel het forum gaf u signalen. Maar het ligt natuurlijk altijd aan mij. Dat de forumsidioot Plume u constant liked doet geen belleke rinkelen? Letterlijk alles tracht je te ondermijnen, als het over A gaat dan gaat het niet over B. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 1 minuut geleden zei TTC: Er is geen goed nieuws, herstel is niet mogelijk, dat is je credo. Wat nu is gaan we beter niet herstellen. Het herstel is het probleem corrigeren door regime change. Een meerderheid is wat ze is, dat uitwerken op mij verandert niets maar speelt net in diens kaarten. 3 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Dronken nog wel. Dat jij dronken moet zijn vooraleer jij op een dergelijke wijze kunt reageren is jou probleem, niet de mijne. Praatjesmaker. Alcohol is voor marginale junks die niets anders kunnen betalen ? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 23 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Zojuist zei Fundamenteel: Wat nu is gaan we beter niet herstellen. Het herstel is het probleem corrigeren door regime change. Een meerderheid is wat ze is, dat uitwerken op mij verandert niets maar speelt net in diens kaarten. Wat een ziekelijke wereld, geen andere woorden voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Alcohol is voor marginale junks die niets anders kunnen betalen ? Daar weet jij vast alles van. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Zojuist zei TTC: Wat een ziekelijke wereld, geen andere woorden voor. En te dom voor woorden ook. Niet eens gekeken naar de voorbeelden waar “regime change” toe leidt. Vlaamse lente. Jaja. 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Wat nu is gaan we beter niet herstellen. Het herstel is het probleem corrigeren door regime change. Een meerderheid is wat ze is, dat uitwerken op mij verandert niets maar speelt net in diens kaarten. Alcohol is voor marginale junks die niets anders kunnen betalen ? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 23 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Zojuist zei Plume: En te dom voor woorden ook. Niet eens gekeken naar de voorbeelden waar “regime change” toe leidt. Vlaamse lente. Jaja. Het nieuwe christendom, zo blijkt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten