Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei WdG:

Wanneer was of is D-day? Of wachten we op V-day?

Dat kan ik niet met zekerheid stellen. Alleen zie ik veel toegewijde zielen aan het werk die wel degelijk een shift veroorzaken. 

De islam heeft ons de oorlog verklaart en dat laf bestuur die er niets aan doet worden vervangen. 

Maar in Nederland is men veelal laffer dan hun politiek, dus daar moet je niet op wachten, :D

19 minuten geleden zei TTC:

Hoe hopeloos kan het worden, het noemt allemaal religie, zeggen ze.

Dat is niet persé religie. Wel staat het verwoord in de bijbel. 

Je dacht toch niet dat wij ons Avondland openhandig gaan afgeven? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Omdat ik er om geef? Ik wens een christelijke omgeving en geen islamitische? Maar ieder land is reeds slachtoffer van diens invasie. 

Ga je me nu vertellen dat Nederland en België christelijke naties zijn? Wat een kolder. Als jij een Christelijke omgeving wenst, dan zul je dat toch ergens anders moeten zoeken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

De islam heeft ons de oorlog verklaart en dat laf bestuur die er niets aan doet worden vervangen. 

Maar in Nederland is men veelal laffer dan hun politiek, dus daar moet je niet op wachten, :D

Je spreekt hier over wereldse overheden/rijken. Maak je niet zo druk. Verkondig Christus. Breng mensen tot Jezus, zodat ze in een Ander Koninkrijk gaan leven!

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Ga je me nu vertellen dat Nederland en België christelijke naties zijn? Wat een kolder. Als jij een Christelijke omgeving wenst, dan zul je dat toch ergens anders moeten zoeken.

Of er naar streven dat we terug worden wie we waren? De christelijke waarden dienen ten alle tijden te primeren. 

Is dat niet zo is het onze plicht en voorrecht daar naar te streven. 

20 minuten geleden zei WdG:

Je spreekt hier over wereldse overheden/rijken. Maak je niet zo druk. Verkondig Christus. Breng mensen tot Jezus, zodat ze in een Ander Koninkrijk gaan leven!

Dat gaat niet als uw staat inzet op islamofascisme en salafisme van de wahabieten vrij spel geeft. 

Warfare.... 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Bij de Christen ja. Maar die normen en waarden mag je een ander niet opdringen.

Maar de islamitische dan weer wel? Zo serveren onze scholen hier in de streek uitsluitend halal voedsel. 

De meerderheid wil van die perfide oorlogsdoctrine af en dat zullen we ook steeds luider brullen. Tot er geen weg meer terug is. 

Je bent voor of tegen, niets daartussen. 

2 minuten geleden zei WdG:

Tegen wie strijden we? En met Wie strijden we?

Tegen de anti christenen met de Waarheid. De Waarheid is bondgenoot waar je de leugen bestrijdt. 

Een religie waarvan je mag liegen, bedriegen en moorden is zeker niet de waarheid, eerder van de leugenaar. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen mijn kinderen moeten wel 70km verder naar school om ze die perfide ideologie te besparen. Dat terzijde... 

Lijden omwille van de Waarheid. Niks vreemds aan. Prima dat je het doet. Onderwijs ze het juiste.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Dan heb je ze nog een hoop te leren.

Ik leer die niets qua religie. Ik vermijd. Ze moeten daar zelf achterkomen zonder externe invloeden. Ik ging naar een school met veel moslims (nu zijn ze daar een meerderheid), ik wil dat barbarisme besparen. Ze volgen iet wat de actualiteit dus laat ze maar rustig oud worden. 

Sowieso geef ik geen multicul mee, noch wat Belziek ons dicteert. AVV VVK. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik leer die niets qua religie. Ik vermijd. Ze moeten daar zelf achterkomen zonder externe invloeden. Ik ging naar een school met veel moslims (nu zijn ze daar een meerderheid), ik wil dat barbarisme besparen. Ze volgen iet wat de actualiteit dus laat ze maar rustig oud worden. Sowieso geef ik geen multicul mee, noch wat Belziek ons dicteert. AVV VVK. 

Ze zijn er stil van geworden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Het is de moeite, straks 4D en men zal zich misschien afvragen waar mensen hun verstand naartoe was, maar dat zei Jezus ook al.

Gij en uw dimensies he :)

Vlaanderen is goed genoeg. We willen niet meer vooruit maar terug naar de sfeer van weleer. Nationalisme weet je wel. De laatste verkiezingen onderstrepen dat kant en klaar. 

Het is wat het is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Gij en uw dimensies he Vlaanderen is goed genoeg. We willen niet meer vooruit maar terug naar de sfeer van weleer. Nationalisme weet je wel. De laatste verkiezingen onderstrepen dat kant en klaar. Het is wat het is. 

Ik heb het eigenlijk nog niet gehoord wanneer ik naar klimaatdebatten luister, als we biflatie zouden gebruiken dan zou een en ander in versneld tempo hersteld kunnen worden. Zo kunnen we bijvoorbeeld denken aan een mondiale hersteloperatie inzake koopkrachtpariteit, technisch gezien een hele operatie maar niettemin praktisch uitvoerbaar. Dit komt logischerwijs onder voorwaarden, namelijk de oprechte bereidheid tot co-creatie, iets dat we in gedachten nu reeds kunnen visualiseren waardoor het contrast tussen het ene en andere paradigma transparanter kan gemaakt worden. Toch zeer benieuwd naar de nabije toekomst, andere scenario’s zijn ook mogelijk.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei TTC:

Ik heb het eigenlijk nog niet gehoord wanneer ik naar klimaatdebatten luister, als we biflatie zouden gebruiken dan zou een en ander in versneld tempo hersteld kunnen worden. Zo kunnen we bijvoorbeeld denken aan een mondiale hersteloperatie inzake koopkrachtpariteit, technisch gezien een hele operatie maar niettemin praktisch uitvoerbaar. Dit komt logischerwijs onder voorwaarden, namelijk de oprechte bereidheid tot co-creatie, iets dat we in gedachten nu reeds kunnen visualiseren waardoor het contrast tussen het ene en andere paradigma transparanter kan gemaakt worden. Toch zeer benieuwd naar de nabije toekomst, andere scenario’s zijn ook mogelijk.

Die klimaatmarsen was vooral een spijbelexcuus he. Tijdens de vakantie amper opkomst, so there. Groen kreeg klappen, incl cd8v en open VLD. De Vlaming strafte hen af. Ja de gevestigde orde wil ons leegzuigen met CO2 taksen nu ze handelspartners verliezen. Maar dat is niet wat de meerderheid wenst. De economie kan zich ook anders hervormen, en beter dan gij in excel kunt verwerken. 

Concreet, regime change, monarchie afschaffen, politici geen lonen van 30k per maand toereiken ons continent te vernietigen en uiteraard de Vlaamse onafhankelijkheid, La Belziek dient ons niet maar perst ons als citroenen uit tot de laatste druppel. En als het mogelijk is, Vlexit.

Leest, ik heb geschreven.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Die klimaatmarsen was vooral een spijbelexcuus he. Tijdens de vakantie amper opkomst, so there. Groen kreeg klappen, incl cd8v en open VLD. De Vlaming strafte hen af. Ja de gevestigde orde wil ons leegzuigen met CO2 taksen nu ze handelspartners verliezen. Maar dat is niet wat de meerderheid wenst. De economie kan zich ook anders hervormen, en beter dan gij in excel kunt verwerken. Concreet, regime change, monarchie afschaffen, politici geen lonen van 30k per maand toereiken ons continent te vernietigen en uiteraard de Vlaamse onafhankelijkheid, La Belziek dient ons niet maar perst ons als citroenen uit tot de laatste druppel. En als het mogelijk is, Vlexit. Leest, ik heb geschreven.

Je hebt daar wellicht ook nog nooit van gehoord, je bent blijkbaar niet de enige.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei TTC:

Je hebt daar wellicht ook nog nooit van gehoord, je bent blijkbaar niet de enige.

Neen nationalisten houden zich daar niet mee bezig. Geen euro, geen wereldmunt, geen bitcoins, geen herstelplan.

Embrace it, it is inevitable. If not, all hell breaks loose. Er is een Legioen bereid en zij geven pas de autoriteit terug zodra we terug staan waar het mis ging en corrigeren het probleem. 

Simpel gaat ook, zodat iedereen universeel hetzelfde begrijpt. En wie dan niet van ons Vlaanderenland houdt mag gedwongen vertrekken...

Expect it like Jesus to come ;) AVV VVK

bewerkt door Fundamenteel
Loose natuurlijk
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei TTC:
10 uur geleden zei Dat beloof ik:

Hij heeft een iets ander idee van geloven in God dan jij. Zoals trouwens de meeste christenen. Ik vraag me af waarom jij dat zo vreemd vind en doet alsof je dit niet weet. De formule slaat helemaal nergens op want in (2) komt Q niet eens voor.

Dat komt omdat (2) een conversiesleutel is, tijdloos toepasbaar en wiskundig precies. 

Dat is onzin, want wiskundig gezien kom je niet van 1 naar 3, met behulp van 2.
Dan kun je wel allerlei superlatieven er in gooien als 'tijdloos'  en 'precies' maar dat helpt niet.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid