Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei TTC:

Heb nog nooit zoveel domheid gelezen, amper geloofwaardig.

Jij bent als iemand die de führer zijn gang zou hebben laten gaan met het idee dat hij ooit zal meegaan in uw plan. Tot het tegendeel bewezen wordt en dan met de handjes in de lucht van niets weten.

Het westen heeft de oorlog verloren en de boemerang is hier waarin duizenden per dag binnenstromen waardoor heel ons stelsel gaat instorten, waar de vijand op dat kritiek zwak moment zal toeslaan en totale chaos in ons continent zal veroorzaken. Daar wordt reeds toe geprovoceerd. Het hek is van de dam en men oogst wat men gezaaid heeft. Simpel als dat. Er is geen alternatief, zo werkt het niet.

6 minuten geleden zei thom:

Scheppen door de Vrije Geest.

 

Wij scheppen niet, wij ondergaan. Wat wij bepalen is het kruisje in het kieshokje, tot daar uw co creatie met een (mis)leiding die ons steeds meer en meer benadeelt.

Er was nog eens zo ene op dreef die heel Europa voor zich wou, voorafgaand met een eigen leger, de SS. Never again = never again.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jij bent als iemand die de führer zijn gang zou hebben laten gaan met het idee dat hij ooit zal meegaan in uw plan. Tot het tegendeel bewezen wordt en dan met de handjes in de lucht van niets weten. Het westen heeft de oorlog verloren en de boemerang is hier waarin duizenden per dag binnenstromen waardoor heel ons stelsel gaat instorten, waar de vijand op dat kritiek zwak moment zal toeslaan en totale chaos in ons continent zal veroorzaken. Daar wordt reeds toe geprovoceerd. Het hek is van de dam en men oogst wat men gezaaid heeft. Simpel als dat. Er is geen alternatief, zo werkt het niet.

Co-creatie of 5D is nu net de expressie van wat je God noemt, alsof je eerst God gaat vermoorden om dan te zeggen dat je op Hem wacht. Heel slim, ik geef het toe.

13 minuten geleden zei thom:

Scheppen door de Vrije Geest.

Exact, een vreedzame wereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

Co-creatie of 5D is nu net de expressie van wat je God noemt, alsof je eerst God gaat vermoorden om dan te zeggen dat je op Hem wacht. Heel slim, ik geef het toe.

Exact, een vreedzame wereld.

Je kan God niet vermoorden. Maar als iemand anderen vermoordt en zijn volk meetrekt in diens karma, dan mag daar toch een halte toegebracht worden? Was er vrede toen Hitler een NWO voor ogen had? Neen die was er pas na. Zo nu stevenen wij opnieuw naar zulk conflict af. Er is niemand bevoegd de wereld te beheren behalve God.

Eren andere mensen andere goden of geen goden? Evengoed. Maar laat ieder wel zijn cultuur botvieren van waar die oorspronkelijk zegevieren. We behoeven tijdens het globaliseren van de wereld onszelf toch niet aan te passen? Alles voor Vrede, Vlaanderen voor Christus. AVV VVK

4 minuten geleden zei thom:

Zonder co.

Het is weer het rups-pop-vlinder verhaal. Niets anders.

Hoe kan de rups mee scheppen met dat wat Vrij is. Niet, dan alleen overgave aan de Schepper.

Ook een Vlinder is een gemakkelijke prooi hoor. Ik vraag niet hoe. Wat wordt geschapen/bereikt met 5D etc bij jullie op persoonlijk gebied. En dan nu concreet aub.

bewerkt door Fundamenteel
Dt
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je kan God niet vermoorden. Maar als iemand anderen vermoordt en zijn volk meetrekt in diens karma, dan mag daar toch een halte toegebracht worden? Was er vrede toen Hitler een NWO voor ogen had? Neen die was er pas na. Zo nu stevenen wij opnieuw naar zulk conflict af. Er is niemand bevoegd de wereld te beheren behalve God. Eren andere mensen andere goden of geen goden? Evengoed. Maar laat ieder wel zijn cultuur botvieren van waar die oorspronkelijk zegevieren. We behoeven tijdens het globaliseren van de wereld onszelf toch niet aan te passen? Alles voor Vrede, Vlaanderen voor Christus. AVV VVK

Leef rustig verder in 3D, zo kan je blijven zeggen op God te wachten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei thom:

Zonder co.

Utopische gespletenheid kan een vertekend beeld geven, voor wie het nog niet ziet althans.

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Wat zie jij dan in 5D misschien? Graag concreet.

God, halleluja!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Dus waarom zouden ze u minder vervolgen dan Jezus?

Omdat achterhaalde denkbeelden niet meer van deze tijd zijn, we hebben zelfs internet vandaag.

Op 17-6-2019 om 21:25 zei Fundamenteel:

Goh ieder zijn methode, maar na de laatste keer heb ik dat ook niet meer nodig die kanalen te openen. Ik kan nog geen 5 minuten bidden of ik krijg daar later response op. Denk je dat die met een 5D bewustzijn ook zoveel zuipen dan de 3D wezens nu? Of je gaat nu toch niet beweren dat alcohol geen drugs is? Nochtans zweven velen daar ook op en durven dat dan nog een volwassen gesprek noemen

Diepe contemplatie, introspectie, studie, meditatie, mindfulness en diens meer kunnen ons helpen om herstel te bevorderen, het kan leiden tot inzichten die beslist als bevrijdend ervaren kunnen worden maar ook tot z’n tegengestelde in die zin dat ‘gevangenschap’ intenser ervaren wordt. Dit lijkt in eerste instantie paradoxaal maar rationeel toch eenvoudig te verklaren voor wie het ervaart, zelfs in die mate dat het begint te lijken dat anderen je willen vangen in datgene van waaruit je je nu net kon bevrijden. Ja, probeer dat maar even uit te leggen, een kwestie van perceptie, zegt men.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei TTC:

Wachten op God, of tot ze je vrijlaten uit 3D.

Het is een kwestie van perceptie, maar alles is 3D vanuit onze waarneming. We worden van jongs af geconditioneerd. Daar zit millennia wetenschappelijke kennis achter van koninkrijken, overheden. “hoe maken we en houden we de mens volgzaam.”

Zodra de mens te slim wordt en minder beïnvloedbaar wordt volgt er “toevallig” een massa extinctie. Die tijd is nu en we are in a looping. Denk jij nu echt dat zij ons een ruimer perspectief gunnen? Denk je dat ze willen dat wij hun misleiding doorzien? Wat zou hen overkomen als ieder oog hetzelfde zou aanschouwen? Denk je dat een 5D bewustzijn die boosheid zal tegenhouden? Dat we plots elkaar de hand geven de wereld rond en kumbaya gaan zingen? Helaas.

It,is inevatible. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Het is een kwestie van perceptie, maar alles is 3D vanuit onze waarneming. We worden van jongs af geconditioneerd. Daar zit millennia wetenschappelijke kennis achter van koninkrijken, overheden. “hoe maken we en houden we de mens volgzaam.” Zodra de mens te slim wordt en minder beïnvloedbaar wordt volgt er “toevallig” een massa extinctie. Die tijd is nu en we are in a looping. Denk jij nu echt dat zij ons een ruimer perspectief gunnen? Denk je dat ze willen dat wij hun misleiding doorzien? Wat zou hen overkomen als ieder oog hetzelfde zou aanschouwen? Denk je dat een 5D bewustzijn die boosheid zal tegenhouden? Dat we plots elkaar de hand geven de wereld rond en kumbaya gaan zingen? Helaas. It,is inevatible. 

Perceptie en het toepassen van beschikbare kennis, zo staat er in 3D een gigantische schuldenberg die in 4D-5D eigenlijk onbestaande is. Ergo, bekeken vanuit 4D-5D leven we in een tragisch absurde wereld, en jij gaat vervolgens zeggen dat we moeten wachten op Jezus om te komen uitleggen wat iedereen op internet kan terugvinden? Denk jij nu echt dat zij ons een ruimer perspectief gunnen? 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Mullog:

Wanneer zijn wij dan voor de laatste keer "toevallig" uitgeroeid?

Uitgeroeid nooit. Maar beschavingen verdwijnen mysterieus van de aardbol. Zo nu is deze wereld beschaving aan de gang. 

Massa extinctie is overigens al even gaande hoor. Maar omdat je bovenaan de ladder op de voedselketen staat merk je dat zo nog niet. 

2 uur geleden zei TTC:

Perceptie en het toepassen van beschikbare kennis, zo staat er in 3D een gigantische schuldenberg die in 4D-5D eigenlijk onbestaande is. Ergo, bekeken vanuit 4D-5D leven we in een tragisch absurde wereld, en jij gaat vervolgens zeggen dat we moeten wachten op Jezus om te komen uitleggen wat iedereen op internet kan terugvinden? Denk jij nu echt dat zij ons een ruimer perspectief gunnen? 

Je kan ook de schuldeisers aanpakken en een nieuwe macht aanwijzen. 

Als ze ons een ruimer persectief gunde waren mijn sacramenten wel legaal :) Maar wie luistert nu nog naar fascisten in deze tijd?

Je moet niet perse wachten, maar alleen aan Hem dienen we verantwoordelijkheid af te leggen, niet aan de goddelozen. 

Nu met Dries Van Langenhove in de kamer ontwaakt mijn politieke moed weer, de Vlaamse strijdslust :) Ze zullen de leeuw ni temmen zolang een Vlaming leeft! 

Die kerel is net in de politiek en heeft meer stemmen dan het gros aanwezig in de kamer, amper 26j. Keep the faith, Vlaanderen blijft van ons

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Uitgeroeid nooit. Maar beschavingen verdwijnen mysterieus van de aardbol. Zo nu is deze wereld beschaving aan de gang. Massa extinctie is overigens al even gaande hoor. Maar omdat je bovenaan de ladder op de voedselketen staat merk je dat zo nog niet. Je kan ook de schuldeisers aanpakken en een nieuwe macht aanwijzen. Als ze ons een ruimer persectief gunde waren mijn sacramenten wel legaal  Maar wie luistert nu nog naar fascisten in deze tijd? Je moet niet perse wachten, maar alleen aan Hem dienen we verantwoordelijkheid af te leggen, niet aan de goddelozen. Nu met Dries Van Langenhove in de kamer ontwaakt mijn politieke moed weer, de Vlaamse strijdslust  Ze zullen de leeuw ni temmen zolang een Vlaming leeft! Die kerel is net in de politiek en heeft meer stemmen dan het gros aanwezig in de kamer, amper 26j. Keep the faith, Vlaanderen blijft van ons

De schuldeisers krijgen hun geld terug en de schuldenaars hoeven niets te betalen, dat hebben we eerder al aangetoond. Nog veel andere opties zijn te bedenken, die al eens bedacht werden overigens. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Mullog:

Dan heb ik je verkeerd begrepen, waarschijnlijk omdat je het over extinctie had.

Mass extinction, massale uitsterving. 

Uitroeien zou extermination zijn.

5 uur geleden zei TTC:

De schuldeisers krijgen hun geld terug en de schuldenaars hoeven niets te betalen, dat hebben we eerder al aangetoond. Nog veel andere opties zijn te bedenken, die al eens bedacht werden overigens. 

 

modbreak Trajecto: Tekst ondier deze quote geschrapt. Er was een TR en de tekst is toch inderdaad wel wat te haatzaaiend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid