Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat is onzin, want wiskundig gezien kom je niet van 1 naar 3, met behulp van 2. Dan kun je wel allerlei superlatieven er in gooien als 'tijdloos'  en 'precies' maar dat helpt niet.

Misschien heb je het nog niet goed bekeken, tijdloos omdat hetzelfde probleem steeds opnieuw kan opgelost worden op dezelfde manier. Maar je mag het narekenen, je kan immers getallen gebruiken in de plaats van de symbolen.

AZt3qaG.png

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

38 minuten geleden zei TTC:

Misschien heb je het nog niet goed bekeken, tijdloos omdat hetzelfde probleem steeds opnieuw kan opgelost worden op dezelfde manier. Maar je mag het narekenen, je kan immers getallen gebruiken in de plaats van de symbolen.

AZt3qaG.png

Die autoriteit is u niet gegeven. 

Zolang er een handjevol het geld drukt en de schulden beheren (wat hen oppermachtig maakt) zal alles opnieuw corrumperen. Zeker met een gevestigde orde die er aan verwoven is. 

Ware ze begaan met ons het zou wel anders draaien. Alsof je daar ooit iets kan veranderen zonder regime change? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Fundamenteel:

Die autoriteit is u niet gegeven. Zolang er een handjevol het geld drukt en de schulden beheren (wat hen oppermachtig maakt) zal alles opnieuw corrumperen. Zeker met een gevestigde orde die er aan verwoven is. Ware ze begaan met ons het zou wel anders draaien. Alsof je daar ooit iets kan veranderen zonder regime change? 

Misschien mis je het punt, komt wel vaker voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei TTC:

Misschien mis je het punt, komt wel vaker voor.

Neen TTC, gij mist het punt. We moeten van het systeem af dat stront verkoopt om vliegen te lokken en de autochtoon daarmee te benadelen. Het moet kapot, dan bouwen we het weer op. Zoals Europa wel meer uit haar assen opstond, as maakt vruchtbaar. 

Europa ontloopt de dans niet, de gevestigde orde is verloren en wij eisen ons continent terug. Er is nu een nieuwe meerderheid, er is gesproken. Maak plaats voor vernieuwing, we stonden jaren moedeloos op het falend beleid toe te kijken. Ze loochenden ons, ze omvolkten ons, ze vermoordden ons. There is no way out, judgement day is near.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen TTC, gij mist het punt. We moeten van het systeem af dat stront verkoopt om vliegen te lokken en de autochtoon daarmee te benadelen. Het moet kapot, dan bouwen we het weer op. Zoals Europa wel meer uit haar assen opstond, as maakt vruchtbaar. Europa ontloopt de dans niet, de gevestigde orde is verloren en wij eisen ons continent terug. Er is nu een nieuwe meerderheid, er is gesproken. Maak plaats voor vernieuwing, we stonden jaren moedeloos op het falend beleid toe te kijken. Ze loochenden ons, ze omvolkten ons, ze vermoordden ons. There is no way out, judgement day is near.

Wdg liet al weten dat de mensheid lijdt aan psychische blindheid, met z'n oneindige deflatie. Hebben het op verzoek enkel een beetje verfijnd.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Neen TTC, gij mist het punt. We moeten van het systeem af dat stront verkoopt om vliegen te lokken en de autochtoon daarmee te benadelen. Het moet kapot, dan bouwen we het weer op. Zoals Europa wel meer uit haar assen opstond, as maakt vruchtbaar. 

Europa ontloopt de dans niet, de gevestigde orde is verloren en wij eisen ons continent terug. Er is nu een nieuwe meerderheid, er is gesproken. Maak plaats voor vernieuwing, we stonden jaren moedeloos op het falend beleid toe te kijken. Ze loochenden ons, ze omvolkten ons, ze vermoordden ons. There is no way out, judgement day is near.

Is dit voorspellend of is de wens vader van de gedachte? Geef die fixatie toch op man.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Is dit voorspellend of is de wens vader van de gedachte? Geef die fixatie toch op man.

Dat is causaliteit. Je doorprikt het agenda of niet he. Ik spreek wel voornamelijk vanuit het Vlaamse perspectief. Hier is het ferm rechts dus toch een stukje minder migratieproblemen vergeleken met Engeland, Nederland, Zweden. Toch weigert links de rechterkant te erkennen dus proberen ze ons zoveel mogelijk te kl.,, met migratie en islampoeperij.

Nu den Dries zijn zetel binnenhaalde zal het alleen maar bergop gaan. Het is geen fixatie, het gebeurt echt. Daarna zal ik ook eens een “opgeruimd staat netjes” topic aanmaken. Loving this time.

8 minuten geleden zei TTC:

Wdg liet al weten dat de mensheid lijdt aan psychische blindheid, met z'n oneindige deflatie. Hebben het op verzoek enkel een beetje verfijnd.

En ik zeg: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat is causaliteit. Je doorprikt het agenda of niet he. Ik spreek wel voornamelijk vanuit het Vlaamse perspectief. Hier is het ferm rechts dus toch een stukje minder migratieproblemen vergeleken met Engeland, Nederland, Zweden. Toch weigert links de rechterkant te erkennen dus proberen ze ons zoveel mogelijk te kl.,, met migratie en islampoeperij.

Nu den Dries zijn zetel binnenhaalde zal het alleen maar bergop gaan. Het is geen fixatie, het gebeurt echt. Daarna zal ik ook eens een “opgeruimd staat netjes” topic aanmaken. Loving this time.

En ik zeg: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. 

Samengevat:

Want alles wat in de wereld is – zelfzuchtige begeerte, afgunstige inhaligheid, pronkzucht –, dat alles komt niet uit de Vader voort maar uit de wereld.

1 Johannes 2:16

We zijn wel ín deze wereld, maar we zijn niet ván deze wereld.

bewerkt door Nicky O
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Nicky O:

Samengevat:

Want alles wat in de wereld is – zelfzuchtige begeerte, afgunstige inhaligheid, pronkzucht –, dat alles komt niet uit de Vader voort maar uit de wereld.

1 Johannes 2:16

En wie zijn dat? De mensen onderaan of de mensen bovenaan? De goddelozen regeren en verkochten hun ziel en volk al enige tijd geleden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

En wie zijn dat? De mensen onderaan of de mensen bovenaan? De goddelozen regeren en verkochten hun ziel en volk al enige tijd geleden.

Wij zijn wel ín deze wereld, maar we zijn niet ván deze wereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Nicky O:

Iedere Christen heeft een roeping. In gebed komen we erachter welke deze is.. 

Mijn roeping is het moederschap.

Zeldzaam, dat hoor ik niet veel vrouwen meer zeggen. Helaas.

19 minuten geleden zei TTC:

Nee, oneindige deflatie laat zien hoe allerhande problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon, voor wie het zien wil.

Waarom zijn we dan op luchtkastelen gaan vertrouwen en heb ik regelmatig mensen de deur moeten wijzen als ze weer eens kwamen aanzetten met e.o.a. krediet? Wie is er sterker dan geld?

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Waarom zijn we dan op luchtkastelen gaan vertrouwen en heb ik regelmatig mensen de deur moeten wijzen als ze weer eens kwamen aanzetten met e.o.a. krediet? Wie is er sterker dan geld?

Luchtkastelen inderdaad, mooi verwoord.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Luchtkastelen inderdaad, mooi verwoord.

Un chateau dans les airs.

8 uur geleden zei Kaasjeskruid:

God dienen, niet de politiek.

Maar wat als de HG mij prikkelt?

8 uur geleden zei Nicky O:

Iedere Christen heeft een roeping. In gebed komen we erachter welke deze is.. 

Mijn roeping is het moederschap.

Mijn roeping is dan de waanzin van vandaag bekend te maken. Maar kijk hoe het zulke mensen afgaat... 

Ze verliezen vrijheid, veiligheid, en recht. Ze staan dan niet enkel onder bedreiging van de terreur, maar worden er langs de andere kant naartoe geduwd door hun eigen overheden. (globalistische) Overheden creëren een klimaat van verdeeldheid waar alleen hun visie mag primeren. De geweldpleger wordt zelfs veelal enabeld. 

De media wordt beter neutraal. Waar ze beide kanten van het verhaal toont en niet alles voorkauwt. Alles gaat echter letterlijk de verkeerde kant op. Wie enkel zijn versie van de feiten toont en mensen die het oneens zijn demoniseren, uitsluiten, geen platform geven kan je geen democraten noemen. Wat als de EU een agressor is? Niet in mijn naam hoor. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Fundamenteel:

Un chateau dans les airs. Maar wat als de HG mij prikkelt? Mijn roeping is dan de waanzin van vandaag bekend te maken. Maar kijk hoe het zulke mensen afgaat... Ze verliezen vrijheid, veiligheid, en recht. Ze staan dan niet enkel onder bedreiging van de terreur, maar worden er langs de andere kant naartoe geduwd door hun eigen overheden. (globalistische) Overheden creëren een klimaat van verdeeldheid waar alleen hun visie mag primeren. De geweldpleger wordt zelfs veelal enabeld. De media wordt beter neutraal. Waar ze beide kanten van het verhaal toont en niet alles voorkauwt. Alles gaat echter letterlijk de verkeerde kant op. Wie enkel zijn versie van de feiten toont en mensen die het oneens zijn demoniseren, uitsluiten, geen platform geven kan je geen democraten noemen. Wat als de EU een agressor is? Niet in mijn naam hoor. 

De vraag is niet wat je ziet, maar wat je niet ziet.

aIRFYbO.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Ik geloof er niets van dat de Heilige Geest mensen stimuleert om de politiek in te gaan. Wat heb je daar toch te zoeken als Christen?

Neen dat bedoel ik niet. De HG prikkelt mij omdat ik enigszins niet wil conformeren aan deze wereld. Ik wil zeker niet in de politiek. Ik zou wensen dat de politiek naar behoren werkt en de democratische stem vertegenwoordigt. Dat wij daarin ook de rechten behouden die wij in ons geboorterecht meekregen door de offers van vele voor ons. Echter worden ze systematisch ontnomen en dat wat onze democratie het meeste bedreigt geniet steeds meer bescherming.

50 minuten geleden zei TTC:

De vraag is niet wat je ziet, maar wat je niet ziet.

aIRFYbO.jpg

Ja maar meestal zijn de mensen die daar anderen op wijzen nog blinder voor zichzelf. Ze analyseren anderen op korte noties en denken daar een spiegel mee voor te houden zodat ze zichzelf niet hoeven te confronteren. Dat heeft een psychologische benaming die ik zo even vergeten ben.

bewerkt door Fundamenteel
Dt
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja maar meestal zijn de mensen die daar anderen op wijzen nog blinder voor zichzelf. Ze analyseren anderen op korte noties en denken daar een spiegel mee voor te houden zodat ze zichzelf niet hoeven te confronteren. Dat heeft een psychologische benaming die ik zo even vergeten ben.

Psychodrama is een bijzonder spel, met antagonisten, protagonisten, deuteragonisten, tritagonisten … ze spelen allemaal een rol in dat wat we onze levensfilm kunnen noemen. Het finale doel, maar dat weten we niet omdat we a priori geen handleiding meekrijgen, is onszelf te hervinden. Het is een spel met veel obstakels en misleidingen, zelfs met valse protagonisten. Maar niets is zeker, zo kan de antagonist van vandaag morgen ook protagonist worden, simpelweg door te leven en net daardoor tot het inzicht komen waar het leven over gaat. Heel bijzonder is het, net zoals verwarrend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Psychodrama is een bijzonder spel, met antagonisten, protagonisten, deuteragonisten, tritagonisten … ze spelen allemaal een rol in dat wat we onze levensfilm kunnen noemen. Het finale doel, maar dat weten we niet omdat we a priori geen handleiding meekrijgen, is onszelf te hervinden. Het is een spel met veel obstakels en misleidingen, zelfs met valse protagonisten. Maar niets is zeker, zo kan de antagonist van vandaag morgen ook protagonist worden, simpelweg door te leven en net daardoor tot het inzicht komen waar het leven over gaat. Heel bijzonder is het, net zoals verwarrend.

Ik verwoord mij vrij duidelijk zonder van de hak op de tak te springen.

Wat valt er niet te begrijpen dat je al die monetaire veranderingen niet kunt doorvoeren zolang er geen regime change plaatsneemt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik verwoord mij vrij duidelijk zonder van de hak op de tak te springen. Wat valt er niet te begrijpen dat je al die monetaire veranderingen niet kunt doorvoeren zolang er geen regime change plaatsneemt?

Niets, in 5D wordt het dan ook co-creatie, na het troosteloze verzet van 3D. Staat toch in de Bijbel?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid