Spring naar bijdragen

Ontspanning


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 332
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het was een succesvolle ochtend. Om 06:15 meldde zich een dikke brasem met twee haken in zijn bek. Eentje van mij en eentje van iemand die deze vis verspeeld heeft. Gelukkig heb ik hem gevangen en zwe

Vannacht de hengels maar eens uitgegooid na een gedegen voercampagne. Drie vissen waarvan de zwaarste 30 pond maar deze spiegel is toch wel het plaatje.

Het holst van de nacht levert vaak mooie vissen op.  

Posted Images

4 uur geleden zei Thinkfree:

veel te koud nu, lekker thuis onder de wol,🙂 wel een mooi beest.

Het koelt aardig af zo ondertussen. Maar dat gaat de pret niet drukken. Prima geslapen vannacht, zelfs niet wakker geworden van een belletje van een vismaat van me. Volledig gefixeerd op de beetmelder, want die hoeft maar een piep te geven en ik sta in de schoenen. Nog een maandje, dan is het winter. Es kijken of ik zo'n bronzen ijsklomp kan vangen tijdens die periode. Vooruitzien is regeren, althans bij het vissen doe ik er wel degelijk mijn voordeel mee. Dus... beginnen met de z van zoeken... Prachtig hoor; methodieken. Zolang ze op dieren toegepast worden heb ik er geen moeite mee. Op naar de v van vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Thinkfree:

Jij je pret met een net, ik in bed. 😊

Ja dat net is me allemaal wat. Had ik zonet dat net nodig, vergeet ik dat net weer eens en sta ik te drillen zonder net. Dat wordt em net niet. Maar ik dril tegenwoordig niet meer op de sokken, dat scheelt. Al doende leert men en dat net wordt vanzelf onderdeel van de routine. Net niet, straks wel.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Drie gevangen tijdens een prachtige stille nacht nu velen zich aan een soort van avondklok houden, waarvan deze de opvallendste. Eentje met merk. Er kwam vannacht zowat een uil me tent in vliegen, en de wat nerveus aandoende winterkoninkjes doen hun best tijdens het ochtendgloren.

Novembergoud.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 24-11-2016 om 23:16 zei Olorin:

Wat vind je leuk om te doen in je vrije tijd, naast de bijbel lezen, in de kerk zitten en bidden?

Naar de gewijde muziek luisteren en meezingen. Het lijkt wel op karaoke, maar dan wel met de stem van de professionele zanger.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 11 months later...

Nog steeds vissend, alhoewel dit jaar een pauze inlassend. De hond en houtbewerking krijgen voorrang. Heb vorig jaar zat gevangen om af en toe wat pareltjes van onder water te laten zien. Hierbij mijn record zeelt, gevangen tijdens het karpervissen. Prachtige vissen en bijzonder welkom als bijvangst.

dikke zeelt.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

Wat een prachtig hondje en een prima idee. Es kijken of ik er ook wat mee kan. De drive is wel aanwezig bij de mijne, nu de fixatie zien te verleggen. Me vorige hondje wist ze iig wel te vangen. Es kijken of er een boer in de buurt zit die van zijn ratten af wil. Met alle plezier bied ik hem mij en me hond aan om mee te helpen. Af en toe per ongeluk een haasje tussendoor...

http://wildrecepten.com/recept-haas/recept-grootmoeders-hazenpeper/

https://vimeo.com/ondemand/180076

jummie!

bewerkt door sandingisaskill
Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zwemmen ook torpedo's rond onder water. Deze pakt de meter wel; een van de schuwere karpers op het kanaal. Vast een hybride tussen een boerenkarper en gekweekte variant. Weten te strikken na een gedegen voercampagne. Wie voert vangt, maar wel nadenken over waarmee, waar en op welk tijdstip je voert. Alles draait om conditionering en de doorbreking daarvan.

lange schub.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid