Kaasjeskruid 994 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Achteraf gezien toch beter de nacht voorafgaand aan deze nacht kunnen pakken. Desalniettemin genoeg timing voor deze herfstschub. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 3 uur geleden zei Kaasjeskruid: Achteraf gezien toch beter de nacht voorafgaand aan deze nacht kunnen pakken. Desalniettemin genoeg timing voor deze herfstschub. veel te koud nu, lekker thuis onder de wol,🙂 wel een mooi beest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 4 uur geleden zei Thinkfree: veel te koud nu, lekker thuis onder de wol,🙂 wel een mooi beest. Het koelt aardig af zo ondertussen. Maar dat gaat de pret niet drukken. Prima geslapen vannacht, zelfs niet wakker geworden van een belletje van een vismaat van me. Volledig gefixeerd op de beetmelder, want die hoeft maar een piep te geven en ik sta in de schoenen. Nog een maandje, dan is het winter. Es kijken of ik zo'n bronzen ijsklomp kan vangen tijdens die periode. Vooruitzien is regeren, althans bij het vissen doe ik er wel degelijk mijn voordeel mee. Dus... beginnen met de z van zoeken... Prachtig hoor; methodieken. Zolang ze op dieren toegepast worden heb ik er geen moeite mee. Op naar de v van vinden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 59 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Maar dat gaat de pret niet drukken. Jij je pret met een net, ik in bed. 😊 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Thinkfree: Jij je pret met een net, ik in bed. 😊 Ja dat net is me allemaal wat. Had ik zonet dat net nodig, vergeet ik dat net weer eens en sta ik te drillen zonder net. Dat wordt em net niet. Maar ik dril tegenwoordig niet meer op de sokken, dat scheelt. Al doende leert men en dat net wordt vanzelf onderdeel van de routine. Net niet, straks wel. 26 oktober 2020 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mount Freedom 33 Geplaatst 27 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2020 (bewerkt) Op 26-10-2020 om 11:02 zei Kaasjeskruid: Achteraf gezien toch beter de nacht voorafgaand aan deze nacht kunnen pakken. Desalniettemin genoeg timing voor deze herfstschub. Die vis lijkt op je nieuwe profielfoto. Hoewel die vis het benauwder heeft. 27 oktober 2020 bewerkt door Mount Freedom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2020 7 minuten geleden zei Mount Freedom: Die vis lijkt op je nieuwe profielfoto. Hoewel die vis het benauwder heeft. Ja, dat is ook de bedoeling. Anders blijft ie niet stil liggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 Drie gevangen tijdens een prachtige stille nacht nu velen zich aan een soort van avondklok houden, waarvan deze de opvallendste. Eentje met merk. Er kwam vannacht zowat een uil me tent in vliegen, en de wat nerveus aandoende winterkoninkjes doen hun best tijdens het ochtendgloren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 137 Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Op 24-11-2016 om 23:16 zei Olorin: Wat vind je leuk om te doen in je vrije tijd, naast de bijbel lezen, in de kerk zitten en bidden? Naar de gewijde muziek luisteren en meezingen. Het lijkt wel op karaoke, maar dan wel met de stem van de professionele zanger. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Zo, de pan weer weten te vullen. Toptijd hoor, de herfst. Fundamenteel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ricky Tjin 234 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Wim Hof is bekend onder de naam "The Iceman"; een Nederlander die diverse kouderecords op zijn naam heeft staan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Blokske rond lopen.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Wedstrijdje met mezelf. Monica Geller: in your face last year me!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Van der Staaij heeft mijn stem. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Willempie en Mullog reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Honden, met name pitbulls, ik kan ze waarderen. Heb er onlangs eentje uit het asiel gehaald en heb het er druk mee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Hoe gaat het eigenlijk met @antoon tijdje niet meer gezien? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Kaasjeskruid Op 25-3-2022 om 20:50 zei Thinkfree: Hoe gaat het eigenlijk met @antoon tijdje niet meer gezien? Die liet zich nog zien als goede strijder van het geloof, weekje geleden ongeveer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 8 uur geleden zei Fundamenteel: Kaasjeskruid Ben ook blij dat Kaasjeskruid er weer is trouwens. 👍 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Nog steeds vissend, alhoewel dit jaar een pauze inlassend. De hond en houtbewerking krijgen voorrang. Heb vorig jaar zat gevangen om af en toe wat pareltjes van onder water te laten zien. Hierbij mijn record zeelt, gevangen tijdens het karpervissen. Prachtige vissen en bijzonder welkom als bijvangst. Willempie en Fundamenteel reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 (bewerkt) Wat een prachtig hondje en een prima idee. Es kijken of ik er ook wat mee kan. De drive is wel aanwezig bij de mijne, nu de fixatie zien te verleggen. Me vorige hondje wist ze iig wel te vangen. Es kijken of er een boer in de buurt zit die van zijn ratten af wil. Met alle plezier bied ik hem mij en me hond aan om mee te helpen. Af en toe per ongeluk een haasje tussendoor... http://wildrecepten.com/recept-haas/recept-grootmoeders-hazenpeper/ https://vimeo.com/ondemand/180076 jummie! 5 april 2022 bewerkt door sandingisaskill Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 8 april 2022 Rapport Share Geplaatst 8 april 2022 Er zwemmen ook torpedo's rond onder water. Deze pakt de meter wel; een van de schuwere karpers op het kanaal. Vast een hybride tussen een boerenkarper en gekweekte variant. Weten te strikken na een gedegen voercampagne. Wie voert vangt, maar wel nadenken over waarmee, waar en op welk tijdstip je voert. Alles draait om conditionering en de doorbreking daarvan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Ook in de vijvers zwemmen dikke vissen rond. Net geen 28 pond. Ricky Tjin reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Mooi beesie. Een van de 4 die samen de 100 pond over gingen. Het is dat er smakelijker producten te vangen zijn om de vriezer mee te vullen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Ze hoeven niet groot te zijn om mooi te zijn. Fanatieke beestjes en vaak als eerste aanwezig op de voerplek die rijenachtigen. Fundamenteel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten