Spring naar bijdragen

Wat ga je doen vandaag?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 929
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Luieren op de bank en straks eten koken

Posted Images

Veel plezier Godgirl!

Ik ga vandaag naar het dorp waar ik heb gewoond tot ik tien jaar oud was, Winsum in Groningen. Dat wilde ik al een tijdje doen, en toen was Winsum gisteren ineens op tv (beter slecht dan niet; Herrie in de keuken bij de vrij smerige Chinees), en toen moest het wel. En vandaag heb ik toch geen andere plannen.

Mijn nostalgische tripje...Eens zien of het dorp net zo groot is als in mijn geheugen (wss niet), de straat net zo mooi is (wss niet...), en hoe de routes zijn. Grappig, dat ik me daar niets meer van kan herinneren, van hoe de toen veel gelopen routes gaan...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Veel plezier Godgirl!

Ik ga vandaag naar het dorp waar ik heb gewoond tot ik tien jaar oud was, Winsum in Groningen. Dat wilde ik al een tijdje doen, en toen was Winsum gisteren ineens op tv (beter slecht dan niet; Herrie in de keuken bij de vrij smerige Chinees), en toen moest het wel. En vandaag heb ik toch geen andere plannen.

Mijn nostalgische tripje...Eens zien of het dorp net zo groot is als in mijn geheugen (wss niet), de straat net zo mooi is (wss niet...), en hoe de routes zijn. Grappig, dat ik me daar niets meer van kan herinneren, van hoe de toen veel gelopen routes gaan...

Dat heb ik een halfjaar geleden ook gedaan, maar dan in Zuidhorn in Groningen. Ik herkende er niks van. De kerk waar mijn vader toentertijd koster was stond er nog, maar ons oude huis met de gigantische tuin met appelbomen die naast de kerk stond was helemaal anders. Alles was volgebouwd. :(

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Archillion: Wat zonde! En de rest van het dorp/de stad? Leek dat nog wat?

Winsum was verrassend weinig veranderd. Inderdaad is het best heel erg klein. De straat is wel nog net zo mooi, maar eigenlijk ook heel klein. In mijn geheugen was de straat heeeeeel breed, maar dat is helemaal niet zo...

Binnen een uur was ik echt wel overal geweest. Het was leuk, en best gek. Ik ging me weer even heel klein voelen. En toen ik een oud-klasgenootje zag fietsen, was dat wel heel erg gek :P.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo dadelijk maar eens douchen en eten.

Ook nog afwassen, opruimen en naar de supermarkt gaan.

En ik wil verder gaan vandaag aan mijn vooronderzoek voor mijn artikel.

En vanavond waarschijnlijk koken en dan of afspreken met vrienden of een serie kijken. (Loop nog wat achter met true blood.) En heel misschien nog een beetje lezen in 'The winters heart' die ik vandaag binnen gekregen heb.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga vandaag eerst even kijken bij een transportbedrijf waar ik nog weleens foto's maak, en afhankelijk vn de constateringen daar ga ik met mezelf een dagje weg naar Burgum, Friesland. Hun nieuwste autostaat in principe daar opgesteld, en die naam daarvan moet nog bij mijn collectie komen. Of men heeft hem in Nijkerk staan vandaag, dan zie ik wel even wat ik ga doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aankleden, weekboodschappen met z'n allen, lunchen, naar de markt en aansluitend naar een regiomeeting van een draagforum. Naar huis, koken en dan naar een verjaardag als de oudste dat nog trekt, anders gaat die naar bed en ik met de jongste aan de borst en een breiwerkje paraat uitzendinggemist studio sportzomer, the killing en het journaal kijken. Niet perse in die volgorde.

Link naar bericht
Deel via andere websites

*Zucht.

Ik ga vandaag: twee wassen draaien, de benedenverdieping poetsen, het huis van de buren verzorgen (planten water geven, post opruimen, een dweil over de vloer halen enz.), het gras maaien, en als de rust weder gekeerd is na al dat werken Bijbelstudie.

En dan voor school aan het werk, dan wellicht de badkamer nog poetsen, de planten hier water geven, de beesten verzorgen en ik heb nu al geen zin meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanavond gaan we bij iemand eten van onze gemeente. Alle "jeugd" was uitgenodigd. Ben benieuwd of het gezellig wordt, want veel van die "jeugd" ken ik niet (buiten vriend en ik zijn er weinig jeugdige mensen die naar de dienst komen). Ook benieuwd of we kritiek (en hoe die verwoord gaat zijn) gaan krijgen op het feit dat we vrijdag samen op vakantie gaan. Velen vinden dat not done voor een ongetrouwd stel. Like we care :+

Verder hoop ik komende nacht wèl een keer te slapen. Ik slaap zo ontzettend slecht de laatste paar weken, steeds een mug of spierpijn of ... Pff, ben het moe om moe te zijn :+

En tussendoor vanavond moet ik nog ergens m'n maandelijke prik krijgen, B12. Ben ik lekker weer "safe" om op vakantie te gaan :+ Kwam er trouwens zonet achter dat mensen met een vitamine B-tekort meer kans lopen om het doelwit van muggen te zijn. Dat verklaart dus :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

- Slapen

- Opstaan

- Op reis naar de hoofdstad.

- Naar een universiteitsbibliotheek voor "research". (Lees: ga wat tijdschriftjes inbladeren, niet voor inhoud maar vormgeving.)

- Terug naar huis

- Naar de kerk, voor een speciale doordeweekse dienst waar ik nieuwsgierig naar ben.

- Nog niet zeker, wel ideeën, maar besluit ik nog wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben al 2u aan het werk, maar nog steeds niks te doen.

Dus heb ik maar al 2 jurkjes gekocht.

wat ga ik nog doen:

mijn herexamen verder leren

en als ze mij werk geven: werken

soms voel ik me er zo slecht bij dat ik hier studeer.. maarjah, als ik niks van werk krijg. Ik kan toch moielijk 6u lang met mijn vingers draaien?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid