Spring naar bijdragen

Wat ga je doen vandaag?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 929
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Luieren op de bank en straks eten koken

Posted Images

Ja? Bedoel je dat in verband met de taalkwestie, of om andere redenen?

Ik heb er meer mee dan met Antwerpen persoonlijk. Brugge, Leuven en Gent vind ik ook mooie steden, maar weer op een andere manier. Ik vind Brugge meer hoofdstad allures hebben dan Amsterdam, terwijl ik Amsterdam toch een mooie en leuke stad vind.

Waarschijnlijk gaan we rond lopen, musea bezoeken en de speciaal biertjes opzoeken. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Misschien ken je het al, maar ik denk dat je Delirium wel zou kunnen smaken. Is een café in Brussel met superveel bieren (ik dronk er altijd chocomelk) linkje

Je bent al in meer steden dan mij geweest. Al is Brugge wel heerlijk ouds denk ik, moet ik eens heen gaan.

Fijne vakantie Olorin en laat je kop niet gek maken in Delirium. (dat Joon je daar naar toe stuurt, foei!)

Link naar bericht
Deel via andere websites

26 augustus begon voor mij bij de pastoor, met mijn moeder. De pastoor zelf was chagrijnig en moe, de andere gasten erg vervelend, maar de whisky was prima, en de rode wijn ook, dus bij gebrek aan zinnige gesprekken hebben we ons daar maar op gestort.

Cafe de Pastoor

Mam bleef bij mij slapen. Gisteren geXSwokt (ipv een gourmetstel een ding met miniwokpannetjes) en vandaag nog maar een keer met m'n vader erbij want het eten was nog lang niet op :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Shoppen voor de fotoshoot van morgen die ik nog voor mn verjaardag gekregen had, soort prijsje zoeken voor de speurtocht van de zondagschool, om 18:00 autorijden en dan naar mijn broers verjaardag die een poging doet om mij te koppelen:O Hij zei dat hij zijn verjaardag niet zou vieren maar dat ik wel mocht komen. Nu komt er ineens ook een jongen waar ik wel eens mee praat. -_- En ja als cover komt zn zus ook mee natuurlijk whaha, triest

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga vandaag

- posters ophangen

- naar de apotheek

- naar de dierenarts

- aan school bezig

- uhm... ik vergeet vijf dingen, volgens mij. Ohja; met de hond lopen

- misschien nog even naar 't werk (dan ben ik wel weer twee uur bezig, maar okay)

- Hopen dat het Rad des Tijds deel 5 en 6 al bij de bieb zijn, en als dat zo is ga ik ze ophalen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren is alles gelukt nog ook!

Vandaag weer naar de apotheek, gelukkig is het daar nooit zo druk.

Dan weer werken, en dan maar eens rustig proberen te slapen, hopen dat dat met oordruppels wel wil.

@Godgirl: veel plezier met de fotoshoot!

Link naar bericht
Deel via andere websites

hallo allemaal,

:):)

Mag ik ook meebabbelen? :)

Wat ik vandaag ga doen..

boodschappen ( heb ik inmiddels binnen )

Mijn dochtertje is vandaag voor het eerst wennen op school... dus zoek ff een beetje afleiding nu :+

Verder heb ik de woonkamer een poetsbeurtje gegeven...

en eigenlijk moet ik nu boven aan de slag.. maar ik heb zo geen zin :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid