Spring naar bijdragen

Wat ga je doen vandaag?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 929
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Luieren op de bank en straks eten koken

Posted Images

Ik ben al 2u aan het werk, maar nog steeds niks te doen.

Dus heb ik maar al 2 jurkjes gekocht.

wat ga ik nog doen:

mijn herexamen verder leren

en als ze mij werk geven: werken

soms voel ik me er zo slecht bij dat ik hier studeer.. maarjah, als ik niks van werk krijg. Ik kan toch moielijk 6u lang met mijn vingers draaien?

Als je werk iets relevants is vanuit je studie zouden ze toch alleen maar blij moeten zijn dat je de betaalde tijd dan niet gebruikt om iets nutteloos te doen maar jezelf te verbeteren ten behoeve van het bedrijf? :)

(gaat natuurlijk iets minder op als het minder relevant is, maar dan nog steeds lijkt studeren me nuttiger dan tig fora en facebook elke 10 sec checken of doen alsof je aan het werk bent :P )

Vandaag: douchen, lasagna voorbereiden zolang het nog koel is, verder twijfelen over de aankoop van een drukknopentang, uiteindelijk de tang toch maar kopen want dat twijfelen heeft nu wel lang genoeg geduurt, luiers wassen en ophangen, geld overmaken voor draagdoek in pre-order, een zodanig raam-en-gordijn-beleid voeren dat de temperatuur in huis zo min mogelijk oploopt, de autostoeltjes van de hal terug naar boven brengen, de tafel opruimen zodat ik daarna fijn wat winterjumpsuits kan naaien voor de jongste waar ik dan morgen direct de drukknopen in kan jassen.

En detective kijken. En verder twijfelen of ik nou wel of niet voor kerst een heeeel gave deken ga haken voor mijn schoonouders en zoja met welk garen en hoe groot en hoeveel budget enzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
luiers wassen en ophangen

Hoe doe je dat? Of zijn dat van die doeken?

Wasbare luiers. Geen doeken, voorgevormde :)

p8210370.jpg

Wegwerpluiers wassen schijnt een heel grote rotzooi in je wasmachine te geven. Gellaag vastgekoekt aan de trommel enzo.

douchen CHECK

lasagna voorbereiden zolang het nog koel is CHECK, is nu bijna klaar

verder twijfelen over de aankoop van een drukknopentang CHECK

uiteindelijk de tang toch maar kopen want dat twijfelen heeft nu wel lang genoeg geduurd CHECK

luiers wassen en ophangen CHECK

geld overmaken voor draagdoek in pre-order CHECK

een zodanig raam-en-gordijn-beleid voeren dat de temperatuur in huis zo min mogelijk oploopt CHECK (was makkelijk, alles kon open blijven)

de autostoeltjes van de hal terug naar boven brengen Bijna check, moet alleen het onderstel nog

de tafel opruimen CHECK

zodat ik daarna fijn wat winterjumpsuits kan naaien voor de jongste waar ik dan morgen direct de drukknopen in kan jassen Ga ik vanavond doen

En detective kijken. CHECK

En verder twijfelen of ik nou wel of niet voor kerst een heeeel gave deken ga haken voor mijn schoonouders en zoja met welk garen en hoe groot en hoeveel budget enzo. In progress (het twijfelen dus)

En ondertussen heb ik de afwas ook nog gedaan. Productief dagje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Borstvoedingspoep geeft geen zooi, de poep van mijn oudste heeft wel een extra spoelbeurt nodig ja. Gelukkig heeft mijn machine daar gewoon een knopje voor :P

Enn de lijst voor vandaag:

aankleden :$

naar de verloskundige voor nacontrole

wc schoonmaken

stofzuigen als ik daar de moed voor heb

eten voorbereiden

jumpsuits maken

een was wassen en ophangen

en verder twijfelen over die te haken deken..

OH en een detective kijken |P

Link naar bericht
Deel via andere websites
Morgen ga ik naar Leonard Cohen. |P |P |P

Hoe was het??? (Jaloers)

Ik ga vandaag nog verder werken (ben sinds 9 uur op werk).

Even bijkomen van twee crises vanochtend met cliënten,

Nog 5 uur lang de boel draaiende houden,

Boekhoudkunde dingen doen die ik niet kan (proberen kan altijd, nietwaar?)

Dan naar huis, eten, (reminder: volgende keer lunch niet alleen klaarmaken, ook meenemen)

En dan de rest van de avond niets meer uitvoeren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Guacemole maken kost anders best veel energie als de avocado's niet rijp genoeg zijn :P En koffie levert energie. Nouja schijnenergie.

Vandaag veel minder af te checken van mijn lijstje. Nouja de drukknopen zijn nog niet gearriveerd dus die jumpsuit kan ook nog wel wachten. Vooral omdat bij de drukknopen ook een naaimachinenaald zit waarmee de jumpsuit mooier genaaid kan worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Guacemole maken kost anders best veel energie als de avocado's niet rijp genoeg zijn :P En koffie levert energie. Nouja schijnenergie.

Ja, dat is echt een hel. Maar die van mij waren dit keer uit de supermarkt, daar zijn ze goed rijp.

Owja, morgen...

Pfff...

- Opstaan

- Koffie drinken ( |P )

- Eens met een artikeltje verder gaan

- Zinloos tijdverdrijf zoeken

- Rondneuzen vacatures

- Polsen of ik die avond nog wat met vrienden ga ondernemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Em, heb je veel zinloos tijdverdrijf gevonden?

Vandaag ga ik naar een ledenvergadering van LibDem, een partij die mee doet aan de verkiezingen. Politiek vind ik wel interessant, en de partijleider van LibDem, Sammy van Tuyll, is een vriend van mijn vader. Papa uitgenodigd, ik uitgenodigd! Leukleuk.

En verder boeken van Robert Jordan ophalen bij de bieb (uw reservering is binnen... :E), lezen en boeken zoeken voor school. Hopen dat er nog wat tweedehands over is, want het zijn belachelijk dure boeken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ga zo eerst mijn nieuwe idee kaart ophalen, dan kan ik de eerst aankomende tijd weer legaal over straat^^

Dan ga ik boodschappen toen met 2 medejeugdigden van de kerk voor vanavond/morgen.

Dan om 17:00 ga ik met de jeugd richting een camping *ergens in Nederland :# En daar blijven we 1 nachtje, morgen vroeg na het ontbijt gaan we met de hele jeugd bij elkaar zitten en het boek Prediker behandelen, we moesten opschrijven wat ons opviel aan dat boek heb ik niet gedaan :$ en dan gaan we beachvolleyballen :D , alleen beetje jammer dat ze morgen slecht weer verwachten :(

Link naar bericht
Deel via andere websites
Em, heb je veel zinloos tijdverdrijf gevonden?

Jazeker, mijn middeleeuwse rijk uitbreiden in een computerspelletje en het vervolgens zien mislukken.

Vandaag maar weer het zelfde proberen als wat ik gisteren zei.

(Handig hoor, een baantje wat je onvoldoende inplant en nu kennelijk me ook niet oproept... Pas morgen weer een dagje werken en dan maar zien of er volgende week nog wat voor me te doen is...)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag maar meer voorbereidingen voor het komend schooljaar. De meeste boeken heb ik tweedehands gevonden, wat een besparing van ongeveer 300 euro heeft opgeleverd. Nice.

En de badkamer moet gepoetst. Mijn slaapkamer mag ook wel eens een doekje zien, en zo zijn er vast nog meer vlekjes in het huis te vinden.

* zucht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid