Spring naar bijdragen

Wat ga je doen vandaag?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 929
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Luieren op de bank en straks eten koken

Posted Images

Nieuw werk zoeken. Ik ben mijn baantje kwijt :(:@

Hé wat naar, was het onverwacht?

Ik ga vandaag een politieke partij officieel ondersteunen door op het gemeentehuis mijn handtekening te zetten, en daarna heb ik met een oude vriendin afgesproken, waar ik 6 jaar geleden bij in de klas heb gezeten. Heb er zin in !

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even wat eten poken, en dan slapen. Programma van morgen: Eerst wakker zien te worden, dan klaarmaken voor mijn trip naar Hoogeveen. Is alles klaar, dan ga ik verder met het uitzoeken van de foto's die ik vandaag heb gemaakt, in totaal 951, tis werk zat gebleken, en verder zoeken naar de Limburgse mensen met wie ik evne in de trein heb gezeten vandaag. Ze waren erg gezellig :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag weer werken, over twee uur moet ik weg.

Dan boodschappen doen, koken, eten, de boel op orde brengen hier thuis. (Als ik alleen ben, wil het nog wel eens een bende worden). Verder me weer zorgen maken als het gaat regenen (niet wéér een overstroomde kelder hier en een overstroomde keuken bij de buren die op vakantie zijn en op wiens huis ik pas).

En ergens tussendoor een afspraak maken met de installateur van die zelfde keuken, om de schade op te nemen. Onhandig, telefonisch een afspraak moeten maken met iemand die mij gaat bellen. Hopen dat hij niet belt terwijl ik aan het werk ben, want het is zo lullig als ik cliënten aan de telefoon heb op werk, en dan mobiel gebeld word. Dubio...

Link naar bericht
Deel via andere websites
(En ik ga in de Python en de Villa Volta, de Vliegende Hollander, Joris en de Draak, Piraña, Vogelrok, Spookslot, Bobsleebaan, stoomtreintje, Droomvlucht, Fata Morgana, Halve Maen en toch maar niet in de Pyhton.)

Python is toch gebeurd.

Ik ben naar efteling gegaan.

mijn trein voor de aansluiting met de internationale trein had 25min vertraging dus ik ging de aansluiting missen in roosendaal, dus dan nemen we maar een taxi.

Rijdt je met de trein brussel binnen, merk je een grote zwarte rookpluim op. Zou het brand zijn? (het blijkt de h&m in brussel te zijn die in de fik staat)

Kom je eindelijk aan in je eindstation, wil je fiets nemen. Merk je op dat je fiets niet op zijn gebruikelijke plek in het rek staat, dat die op een andere plek staat én dan het fietsslot is verdwenen. Dat is weg, maar fiets gelukkig niet. maar het is echt raar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid