Spring naar bijdragen

Wat ga je doen vandaag?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 929
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Luieren op de bank en straks eten koken

Posted Images

Ik heb vandaag iets gedaan wat ik al een hele poos niet meer heb gedaan: aandacht besteden aan mijn miniaturen en lego, wat op zolder uitgestald staat. Er gaan enkele veranderingen op aangebracht worden, rigoureuze wel te verstaan. En daar ga ik volgende week mee verder.

Wat is dat toch met mannen en speelgoed? zo wil mijn broer nou een treintjesgeval hebben zo'n heel spoor en treintjes die dan over het spoor rijden.. die hobby's zijn bizar duur, en je kan er eigenlijk alleen maar naar kijken. jammer van het geld als je het mij vraagt

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tja, dan is onpraktische vrouwenkleding een betere aanschaf? :E

Of van die schoenencollecties waar je last van je voeten krijgt als je er te lang op loopt, terwijl je maar twee voeten hebt.

Nee dat is ook onzinnig zodoende heb ik maar 2 paar schoenen- gympies en een stel nette schoenen met een kleine hak (aangezien ikzelf lengte genoeg heb) En mijn kleding, tja, er zit af en toe wat leuks tussen maar vaak loop ik in slonzige kleding rond,, komt omdat ik een hekel aan shoppen heb denk ik :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
komt omdat ik een hekel aan shoppen heb denk ik :)

Jes, niet alleen.

Dus Olorin, pas je gedacht van vrouwen maar aan.

Ik zag daarnet op fb een vriendin die op vakantie was geweest. Die had wel 15paar schoenen mee! stapschoenen, uitgaanschoenen, teveel schoenen gewoon. ik op vakantie is 2 paar ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vind het niet zonde als je er echt plezier van hebt. Of dat nu een trein is of schoenen met hoge hakken. :)

lol, Ik zei ook niet dat het een zonde was, ik vroeg me gewoon af wat er leuk aan is bakken geld uit te geven aan een hobby waar je net niks mee kan.

k zag daarnet op fb een vriendin die op vakantie was geweest. Die had wel 15paar schoenen mee! stapschoenen, uitgaanschoenen, teveel schoenen gewoon. ik op vakantie is 2 paar ofzo.

Ik ook altijd, 1 paar waar je aldoor op loopt en een extra voor als het eerste paar doorweekt is ofzo. en als ik lang op vakantie ga het mijn nette schoenen ook mee natuurlijk:p

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb vandaag iets gedaan wat ik al een hele poos niet meer heb gedaan: aandacht besteden aan mijn miniaturen en lego, wat op zolder uitgestald staat. Er gaan enkele veranderingen op aangebracht worden, rigoureuze wel te verstaan. En daar ga ik volgende week mee verder.

Wat is dat toch met mannen en speelgoed? zo wil mijn broer nou een treintjesgeval hebben zo'n heel spoor en treintjes die dan over het spoor rijden.. die hobby's zijn bizar duur, en je kan er eigenlijk alleen maar naar kijken. jammer van het geld als je het mij vraagt

Inderdaad, de miniaturenhobby is erg duur. Het is een hobby van me, maar ik koop niet snel iets nieuws in. Daar staat tegenover, dat als ik het doe, dan doe ik het graag goed:P

Vanavond ga ik denk ik een filmpje kijken of lezen. In het laatste geval ben ik niet online vanavond, tis niet altijd o een feest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid