Spring naar bijdragen

Wat ga je doen vandaag?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 929
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Luieren op de bank en straks eten koken

Posted Images

Wat doen/deden we al vandaag (ik spreek voor mezelf eens in meervoud):

- het grondplan volledig in autocad afwerken :) we hebben een vak "elektrische installaties", en daar leren we de elektriciteit berekenen en plaatsen voor een heel huis |P

- ontwerpen en stressen

- denken dat ik nog superveel moet doen, maar ontwerp moet voorgaan

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net naar kerk geweest ''mijn'' zondagsschool lokaal weer inruimen, aangezien ze alles eruit hadden gehaald om nieuwe vloer erin te leggen

Straks komt er een soort nichtje van me die hier blijft logeren, samen gaan we dan rond 3 uur naar mijn broer en schoonzus om de verjaardag van hun dochtertje te vieren:D en dan vanavond naar de jeugd:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

ach, ik weet niet hoe twee verschillende mensen antwoorden met een citaat dus ik doe het even zo!

@Olorin, ja was de UU! lekker dichtbij huis en ook een interessant college, dus genoeg gedachtestof voor de komende tijd al zal de beslissing waarschijnlijk nog even uitgesteld worden.

@gewoonPaul, de Roode Schuur te Nijkerk, was je daar ook?

Link naar bericht
Deel via andere websites
we hebben projectweek op school vandaag moet ik 4/5 keer een presentatie houden over christendom met 3 anderen.. De rest van de klas heeft andere geloven maar zij staan er allemaal objectief bij.. Ik ben bang dat ik vandaag nogal aangevallen ga worden:(

Kan ik snappen Godgirl... maar je hebt een God die bij je is :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat kan helpen is om in elk geval steeds te spreken over wat "het christendom" gelooft. Dus je zegt niet dat jij gelooft dat God liefde is, of dat God liefde is, maar je zegt dat het christendom leert dat God liefde is. Als je verder de informatie gewoon zo neutraal mogelijk brengt, eerlijk en weloverwogen, alsof je over een andere godsdienst spreekt, dan hoeft er denk ik niet zoveel aan de hand te zijn. En als mensen je aanvallen, dan kun je zeggen dat het nu niet de tijd en moment voor discussie is, omdat je immers enkel algemene informatie over het christendom verstrekt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanochtend even heeel snel voor het zicht het huis opgeruimd (afwas in de oven gezet enzo :P ) omdat hier twee mama's met samen drie kindjes kwamen om met de mijne te spelen :)

Dat was vermoeiend, dus nu wil de oudste een middagdutje doen, kan ik ondertussen even echt opruimen (afwas afwassen vooral) en wachten op een pakje. Misschien ga ik nog een beetje breien aan de muts voor de jongste (die ik nu al twee keer uitgehaald heb, eerste keer wegens te groot, tweede keer wegens te klein :( ) en als de oudste op tijd weer wakker is nog even met z'n allen naar de markt voor fruit en kaas.

En dan koken en vanavond een ding voor een klant overtypen.

Oja, en was opvouwen en ophangen, dat wilde ik ook nog doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

+1! Na het werk naar de winkel geweest voor het werk, de auto gepoetst, was gedaan, strijk gedaan, boven de badkamer en slaapkamer gepoetst en opgeruimd, schoenen gepoetst, kleerkast aangevuld, eten gekookt, trap geborsteld, dieren verzorgd... en in slaap gevallen :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid