Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waar ik dan wel altijd chagrijnig van word bij voetbal, afgezien van Nederland die verliest en de belachelijk hoge salarisen, zijn de tackles waarbij het "slachtoffer" reageert alsof zijn arm of been er in een ruk af wordt getrokken. Waarna ze vrolijk weer opstaan zodra de tackler een gele kaart heeft gekregen.

Zoals zonet bij Duitsland - Portugal. Duitse keeper wordt getackeld en grijpt vol afgrijzen naar zijn been, en in de herhaling ziet het er ook echt pijnlijk uit. Portugal krijgt een kaart en meneer de keeper huppelt weer verder.

Of bij Nederland - Denemarken. Denemarken maakte hands in het zestien meter gebied, wat eigenlijk een penalty voor Nederland zou moeten opleveren. In plaats van door te spelen vliegt elke Nederlander op de scheidsrechter af om die penalty te winnen.

Dat haalt het leuke een beetje uit de sport.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sjonge dat was om te huilen tegen Denemarken. Deze wedstrijd moet je sowieso winnen om enige kans te maken.

Ik zeg niet dat nederland totaal geen kans maakt tegen Duitsland en Portugal, maar het wordt lastig en we moeten ernstig rekening houden dat we dit keer in de poulefase zullen sneuvelen...dit zijn alleen nog maar pittige tegenstanders.

Keep my fingers crossed :|

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een rot wedstrijd was het gisteren zeg! We verliezen van Denemarken...... Ongelofelijk! Nederland heeft bijna 30 doelpogingen gedaan om te scoren en we schieten er nog niet 1 in!!! Hoe slecht!! Nu moeten we nog tegen Portugal en Duitsland. De kans dat we naar de volgende ronde gaan is zo goed als 0.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Of bij Nederland - Denemarken. Denemarken maakte hands in het zestien meter gebied, wat eigenlijk een penalty voor Nederland zou moeten opleveren. In plaats van door te spelen vliegt elke Nederlander op de scheidsrechter af om die penalty te winnen.

2 keer zelfs. Bij verschillende doelpogingen. We hadden 2 keer een strafschop moeten krijgen maar, de scheidsrechter was blijkbaar met andere dingen bezig (H):@

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb in ieder geval genoten van een mooie pot voetbal. :)

Het kan me verder vreemd genoeg weinig boeien dat Nederland verloren heeft. Ik zie liever 3 wedstrijden mooi voetbal dan tot aan de finale slecht spel en onsportiviteit.

Ik niet, je koopt er namelijk niks voor. Want de tegenstander gaat vrolijk met de buit aan de haal. Liever winnen met rot voetbal dan met mooi voetbal verliezen. De grieken deden het in 2004. Ze speelde vreselijk slecht maar gingen wel met de cup naar huis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ruim na woensdag alle oranje-spullen maar op. |:)||'>

over en uit... (K)

Het is nog niet klaar! We moeten nog 2 wedstrijden. Het is pas echt klaar als we as woensdag hebben verloren. En zo ver is het nog niet (K)

ja dat zeg ik toch ook?

of denk jij dat 'we' woensdag gaan winnen?

optimist.... :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Of bij Nederland - Denemarken. Denemarken maakte hands in het zestien meter gebied, wat eigenlijk een penalty voor Nederland zou moeten opleveren. In plaats van door te spelen vliegt elke Nederlander op de scheidsrechter af om die penalty te winnen.

2 keer zelfs. Bij verschillende doelpogingen. We hadden 2 keer een strafschop moeten krijgen maar, de scheidsrechter was blijkbaar met andere dingen bezig (H):@

Ach. Oranje en penalties is een hele slechte mix. :#

Ik meen mij een EK of WK halve finale tegen Italie te herinneren. De strafschoppenreeks was zenuwslopend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ruim na woensdag alle oranje-spullen maar op. |:)||'>

over en uit... (K)

Het is nog niet klaar! We moeten nog 2 wedstrijden. Het is pas echt klaar als we as woensdag hebben verloren. En zo ver is het nog niet (K)

ja dat zeg ik toch ook?

of denk jij dat 'we' woensdag gaan winnen?

optimist.... :#

Dat heb ik nooit gezegd! Alleen je moet hetzelfde doen als de Duitsers. Spelen tot de laatste seconde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ruim na woensdag alle oranje-spullen maar op. |:)||'>

over en uit... (K)

Het is nog niet klaar! We moeten nog 2 wedstrijden. Het is pas echt klaar als we as woensdag hebben verloren. En zo ver is het nog niet (K)

Uiteraard hoop je altijd, maar ik schat onze kansen niet bijster hoog in.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beetje vertrouwen hebben.

We hebben alles nog in eigen hand. En geloof het of niet, zelfs ALS we van Duitsland verliezen kunnen we nog door....

Voor wie het toch niet gelooft, volgt hier dat scenario (no niet gespeelde wedstrijden zijn uiteraard een mogelijk scenario)

DEN - NED 1-0

DUI - POR 1-0

DUI - NED 1-0

POR - DEN 2-0

DUI - DEN 3-0

NED - POR 4-1

Stand is dan

1. Duitsland 3 3 0 0 9 punten doelsaldo +5

2. Nederland 3 1 0 2 3 punten doelsaldo +1

3. Portugal 3 1 0 2 3 punten doelsaldo -2

4. Denemark 3 1 0 2 3 punten doelsaldo -4

Leuk he?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zonet de tweede helft van Polen - Rusland gezien. Polen speelde heerlijk aanvallend en speelden met mooi spel een achterstand van 0 - 1 weg. Ik had ze de 2 - 1 overwinning gegund, maar een gelijkspel is ook niet mis.

Morgen Nederland - Duitsland. Ik zie het somber in, maar Duitsland moet gewoon verslagen worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid