Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bert van Marwijk stapt op!

Dat is ook het enige spannende aan Portugal - Spanje. Maar wel jammer vind ik. Hij heeft ons naar de finale van het WK gebracht en voor even op de nummer 1 van de wereldranglijst. Knappe prestatie. Ik had hem nog wel een toernooi gegund om te zien of hij Nederland kan verbeteren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En wat heerlijk dat Italie Duitsland overtuigd verslagen heeft. Eindelijk eens een wedstrijd die spannend was van begin tot het eind en het had zo 5-0 voor Italie kunnen worden met de vele kansen die ze op het laatst kregen.

Spanje tegen Italie in de finale. Dat gaat interessant worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mwoah, voor Italië niet zo waardig, en dat vond ik wel jammer. Zo snel die wissels er al doorheen, zie je ook niet vaak. En nu is weer duidelijk waarom je dat niet moet doen... :(

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mwoah, voor Italië niet zo waardig, en dat vond ik wel jammer. Zo snel die wissels er al doorheen, zie je ook niet vaak. En nu is weer duidelijk waarom je dat niet moet doen... :(

Dat vond ik wel heel zielig voor Italie. En vooral voor de wisselspeler die nog geen vijf minuten in het veld stond. Ik had het ze zo gegund na de mooie overwinning op Duitsland, maar helaas. Dit was de eerste keer dat ik Spanje goed zag spelen, dus ze hebben het wel verdiend.

Maar goed, EK voorbij. Ik verwacht niet dat Spanje komend WK weer zal kunnen winnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mwoah, voor Italië niet zo waardig, en dat vond ik wel jammer. Zo snel die wissels er al doorheen, zie je ook niet vaak. En nu is weer duidelijk waarom je dat niet moet doen... :(

Dat vond ik wel heel zielig voor Italie. En vooral voor de wisselspeler die nog geen vijf minuten in het veld stond. Ik had het ze zo gegund na de mooie overwinning op Duitsland, maar helaas. Dit was de eerste keer dat ik Spanje goed zag spelen, dus ze hebben het wel verdiend.

Maar goed, EK voorbij. Ik verwacht niet dat Spanje komend WK weer zal kunnen winnen.

Ja, echt sneu voor hem, en het hele team natuurlijk. Ik had het Italië ook echt gegund.

En als Spanje weer gaat winnen, gaat het wel erg voorspelbaar worden. Ze moeten niet té goed worden, dan is het ook niet leuk meer om naar te kijken..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mooi dat Spanje gewonnen heeft, kunnen de mensen aldaar wel gebruiken een positief puntje. :)

Hetzelfde geldt voor de Italianen. :+ Maar ik hoop inderdaad dat ze daar een mooie economische boost uit weten te halen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doel:

Iker Casillas Aanvoerder 30

Verdediging:

Arbeloa 28

Pique 24

Ramos 25

Alba 23

Middenveld:

Busquets 23

Xavi 31

Xabi Alonso 30

Iniesta 27

Silva 25

Fabregas 24

Voorhoede:

Hebben ze niet :)

Nou vooruit,

Torres 27

Bankzitters gemiddeld 25 jaar oud.

Kortom dit elftal kan nog jaren mee en ze zijn nu de torenhoge favoriet voor het WK 2014

Verder was mijn voorspellend vermogen belabberd dit EK, al had ik wel Spanje als winnaar aan zien komen na de poule fase omdat het vrij duidelijk was dat ze echt nog 3 versnellingen hoger konden t.o.v. hun 'slechte' wedstrijden (die ze ook gewoon wonnen)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid