Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Nog even en het is weer koning voetbal dat regeert. Op 8 juni begint het EK 2012. Volg jij alles op de voet of is het niet besteed aan je? Doe je nog mee met de lokale poule?

Speelschema Nederlands elftal (post wordt bijgewerkt met uitslagen).

Zaterdag 9 juni

Nederland - Denemarken 0 - 1

Woensdag 13 juni

Nederland - Duitsland 1 - 2

Zondag 17 juni

Portugal - Nederland 2 - 1

Donderdag 21 juni

Tsjechië - Portugal Kwartfinale 0 - 1

Vrijdag 22 juni

Duitsland - Griekenland Kwartfinale 4 - 2

Zaterdag 23 juni

Spanje - Frankrijk Kwartfinale 2 - 0

Zondag 24 juni

Engeland - Italië* Kwartfinale 0 - 0

Woensdag 27 juni

Portugal - Spanje* Halve finale 0 - 0

Donderdag 28 juni

Duitsland - Italië Halve finale 1 - 2

Zondag 1 juli

Spanje - Italië Finale 4 - 0

Bespreek hier alles over en van het EK.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja ik ga het Nederlands elftal volgen. Ik ben benieuwd of ze door de eerste ronde komen. We zitten in een zware poule en de wedstrijd tegen Bulgarije was brandhout.

Behoorlijk beschamend inderdaad. Terechte goal ook in de 92e minuut. Hopelijk leren ze er van om beter spel te leveren.

Waar zijn de tijden van Dennis Bergkamp gebleven? -O-

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja ik ga het Nederlands elftal volgen. Ik ben benieuwd of ze door de eerste ronde komen. We zitten in een zware poule en de wedstrijd tegen Bulgarije was brandhout.

Behoorlijk beschamend inderdaad. Terechte goal ook in de 92e minuut. Hopelijk leren ze er van om beter spel te leveren.

Waar zijn de tijden van Dennis Bergkamp gebleven? -O-

Ik kijk liever uit naar de tijden van 1988. Toen werden we Europees kampioen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

IK ga wel kijken. Ik volg het Nederlands elftal en wat andere wedstrijden waar ik van tevoren denk dat het een mooie pot voetbal gaat worden.

Ik verwacht dat Nederland de eerste ronde niet door komt. Ik kan daar ook weinig rouwig om zijn, maar als ze het wel halen is het ook leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja ik ga het Nederlands elftal volgen. Ik ben benieuwd of ze door de eerste ronde komen. We zitten in een zware poule en de wedstrijd tegen Bulgarije was brandhout.

Behoorlijk beschamend inderdaad. Terechte goal ook in de 92e minuut. Hopelijk leren ze er van om beter spel te leveren.

Waar zijn de tijden van Dennis Bergkamp gebleven? -O-

Ik kijk liever uit naar de tijden van 1988. Toen werden we Europees kampioen.

Het gaat mij om de manier waarop. Liever mooi voetbal en in de halve finale (oid) dan winnen door iedereen kapot te beuken (dat is hoe ze nu spelen).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Behoorlijk beschamend inderdaad. Terechte goal ook in de 92e minuut. Hopelijk leren ze er van om beter spel te leveren.

Waar zijn de tijden van Dennis Bergkamp gebleven? -O-

Ik kijk liever uit naar de tijden van 1988. Toen werden we Europees kampioen.

Het gaat mij om de manier waarop. Liever mooi voetbal en in de halve finale (oid) dan winnen door iedereen kapot te beuken (dat is hoe ze nu spelen).

Vind ik niet. Met mooi voetbal win je niet perse een prijs. En uiteindelijk draait het EK maar om 1 ding! Winnen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vind t feit dat de Oekrainse overheid talloze zwerdieren levend heeft verbrand om de stad 'schoner' te maken een dusdanige nare smaak geven aan t EK dat ik me ernstig afvraag of ik wel ga kijken. Mocht ik toch kijken, verwacht ik zoals gewoonlijk weer erg weinig van 'onze jongus'. Kan alleen maar meevallen dan.

Is inderdaad een schande. Toch maak ik me meer zorgen over het racisme tegen Joden, homo's en gekleurde mensen in het land. Het zou zo erg zijn dat er al massaal wordt opgeroepen om thuis te blijven en het EK via de tv te volgen.

Zelf heb ik het wel een beetje gehad met voetbal na het afgelopen WK. Misschien zal ik eens een wedstrijd kijken om te zien hoe Bert het dit toernooi doet, maar veel vertrouwen heb ik er niet in.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het Nederlands elftal reist maandag naar de Poolse stad Krakau, het basiskamp van Oranje tijdens het EK. De selectie van bondscoach Bert van Marwijk vertrekt om 15.30 uur vanaf Schiphol. In Krakau hoopt Oranje tot kort voor de EK-finale op 1 juli te blijven.

Van Marwijk en zijn ploeg staan dinsdag voor het eerst op het veld van het Reymana-stadion, de thuisbasis van Wisla Kraków. Oranje traint dinsdag meteen twee keer, waarvan 's avonds achter gesloten deuren.

De vicewereldkampioen sloot de voorbereiding zaterdag af met een riante zege op Noord-Ierland (6-0). Oranje opent het EK op zaterdag 9 juni in Charkov tegen Denemarken.

Grote belangstelling training

Bij de eerste openbare training van de selectie van het Nederlands elftal in Polen zijn woensdag ongeveer 25.000 bezoekers aanwezig. Alle beschikbare kaarten zijn inmiddels aan de man gebracht. Met uitzondering van de hoofdtribune, beschikbaar voor genodigden, zijn alle plaatsen open gesteld.

Ook de trainingen van de andere landen worden door meegekomen en plaatselijke voetbalfans massaal bezocht, zo bleek uit de toeloop op de kaarten de laatste dagen.

Bron: Nos

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid