Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Met twee punten verschil winnen van Portugal en Duitsland moet winnen van Denemarken, dan kan het nog... In theorie dus. Frustrerende wedstrijd, Duitsland was duidelijk beter. Daar hielp zelfs dat ene doelpunt niet aan. Vreemd ook: tijdens het WK wonnen we de ene na de andere wedstrijd en nu dit. Hoe raar kunnen dingen verkeren. :|

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het gevoel dat ze het door de achterdeur nog gaan halen. "Gewoon" even winnen van Portugal met 2-0 en Duitsland B wint wel van Denemarken, met 2 goals van Klose.... De Duitsers willen ons wel een handje helpen, die vinden het veel te leuk om Nederland zo te zien prutsen

Link naar bericht
Deel via andere websites
Met twee punten verschil winnen van Portugal en Duitsland moet winnen van Denemarken, dan kan het nog... In theorie dus. Frustrerende wedstrijd, Duitsland was duidelijk beter. Daar hielp zelfs dat ene doelpunt niet aan. Vreemd ook: tijdens het WK wonnen we de ene na de andere wedstrijd en nu dit. Hoe raar kunnen dingen verkeren. :|

Sommige spelers zijn uit vorm. En Bert zet Robben op rechts terwijl het een linkspoot is. Hoe dom kan je zijn..... Bert is duidelijk over datum :(

Link naar bericht
Deel via andere websites

Robben op rechts is logisch, er was een tijd dat hij de ene na de andere goal maakte op die manier... Als rechtsbuiten de bal krijgen, naar binnen dribbelen en verwoestend met links uithalen in de korte hoek of in de kruising.....

2 jaar geleden was hij nog de grote held op die manier, ook bij zijn club.

Nu lukt het niet en ineens is het een stomme strategie? Beetje goedkoop....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sommige spelers zijn uit vorm. En Bert zet Robben op rechts terwijl het een linkspoot is. Hoe dom kan je zijn..... Bert is duidelijk over datum :(

Robben wil daar zelf spelen. Als ik het goed heb was dat een experiment toen hij net bij Bayern kwam, wat steeds goed uitpakte. Toen is ie bij NL ook op die plek terecht gekomen.

Alleen hij is op dit moment niet in goede doen.

Ik vond eigenlijk alleen Sneijder zijn niveau halen in de twee wedstijden tot nu toe. Maar er werd niets gedaan met zijn passes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij mij is de EK-koorts toegeslagen. Het maakt me niet echt uit of Nederland door gaat, maar ik vind het wel leuk om alle wedstrijden te kijken. Alleen jammer dat de wedstrijd tussen Oekraine - Frankrijk uigesteld is wegens regen en onweer.

Stiekem is voetbal best leuk. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk bericht op Teletekst: Van Bommel heeft nog alle hoop.

"Italie werd in 1982 wereldkampioen nadat het met 3 punten de poule had overleefd"

Echter, in 1982 kreeg je nog maar 2 punten voor een overwinning, niet 3. Wat het al een stuk minder hoopvol maakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Duitsers hebben dan ook hele leuke liedjes over oranje, want ja oranje is in Duitsland dé kleur voor de vuilniswagen en vuilnismannen. "Orange trägt nur die Mühlabfuhr!"

http://dai.ly/lbUnLc

En aan het einde van het liedje wordt er gezegd: "Nix gegen Holland, aber die Niederlände gefällt mir besser!"

Ook is er op dit moment een grote grap gaande: "Welche Tiere können keine Tore schießen?" ... "Robben!"

Met andere woorden: Welke dieren kunnen geen doelpunt maken? ... Robben! Gemeen. Heel gemeen, maar leuk. :B

Link naar bericht
Deel via andere websites
Leuk bericht op Teletekst: Van Bommel heeft nog alle hoop.

"Italie werd in 1982 wereldkampioen nadat het met 3 punten de poule had overleefd"

Echter, in 1982 kreeg je nog maar 2 punten voor een overwinning, niet 3. Wat het al een stuk minder hoopvol maakt.

Ach ja, in 1992 overleefde Denemarken de poulefase niet. Maar er brak oorlog uit in het voormalig Joegoslavië en daardoor mochten ze niet mee doen. Toen werd Denemarken opgetrommeld en werden ze Europees kampioen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid