Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat moet er nu weer gebeuren zodat NL nog in de running blijft? Dat ik morgen wat kan meevolgen.

Duitsland moet winnen. Nederland moet winnen met een overweldigend doelsaldo. Van Portugal...... Statistisch gezien en compleet kansloze missie en in sportief opzicht hebben ze het al niet meer verdiend in mijn ogen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Iemand vertelde mij vandaag dat Marió Gomez ofzo onder invloed was van doping tijdens de wedstrijd nederland-duitsland??Hoewel ik er eigenlijk verder nog niemand over gehoord heb.. Als dit waar is gaat Nederland door toch?

Broodje aap denk ik. Als het wel waar zou zijn zou dat erg triest zijn voor de sport.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Iemand vertelde mij vandaag dat Marió Gomez ofzo onder invloed was van doping tijdens de wedstrijd nederland-duitsland??Hoewel ik er eigenlijk verder nog niemand over gehoord heb.. Als dit waar is gaat Nederland door toch?

Broodje aap denk ik. Als het wel waar zou zijn zou dat erg triest zijn voor de sport.

Denk ik ook. Als ik google, zie ik alleen maar journalisten die andere journalisten citeren en napraten. Als het waar zou zijn, dan zou er toch al wel een officiëler reactie gekomen zijn, denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Robben op rechts is logisch, er was een tijd dat hij de ene na de andere goal maakte op die manier... Als rechtsbuiten de bal krijgen, naar binnen dribbelen en verwoestend met links uithalen in de korte hoek of in de kruising.....

2 jaar geleden was hij nog de grote held op die manier, ook bij zijn club.

Nu lukt het niet en ineens is het een stomme strategie? Beetje goedkoop....

Wat een onzin! Robben presteert geen ene reet op recht. Tenminste, nu niet meer. En de vijand weet deze strategie nu helemaal en ze zijn erop ingespeeld. Of te wel, de strategie is achterhaald.

Link naar bericht
Deel via andere websites

We staan achter met 2-1 en we hebben nog 10 minuten te spelen. Komt niet meer goed, Nederland is zo goed als zeker uitgeschakeld.

Vervolg

We liggen eruit. 3 wedstrijden gespeeld en 0 punten gehaald. Volkomen terecht. Nederland heeft een uiterst zwak EK gespeeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sad.

Nou ja, zolang Duitsland en Portugal het EK niet winnen ben ik tevreden.

Nu uitkijken naar het WK van 2014. We worden wereldkampioen, fo sho. |=

Groot geloof heb je, dan mogen ze toch nog wel heel goed gaan trainen.

Ik kan altijd zelf nog bondscoach worden. Ik ben namelijk best goed in Fifa en Pro Evolution Soccer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sad.

Nou ja, zolang Duitsland en Portugal het EK niet winnen ben ik tevreden.

Nu uitkijken naar het WK van 2014. We worden wereldkampioen, fo sho. |=

Groot geloof heb je, dan mogen ze toch nog wel heel goed gaan trainen.

Ik kan altijd zelf nog bondscoach worden. Ik ben namelijk best goed in Fifa en Pro Evolution Soccer.

ahah,, ja je hebt echt een groot geloof:p

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid