Olorin 155 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Vriezen jullie wel eens een gerecht in? (een kliekje bijv.) Dat kan dan wel gewoon in de pan, wel er bij blijven, goed keren, soms wat bikken. Nee, doe ik niet. Maar ik vermoed dat het te maken heeft met dat ik geen vriezer of vriesvak heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Waar bewaar je dan je hamburgers en frikandellen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Niet. Maar wanneer ik kook is het toch al wel 95% van de keren vegetarisch. Mocht ik dan een keer eens zin hebben in een frikandel, dan koop ik hem wel in een snackbar. Ik mis een vriesvak eigenlijk vooral voor dingen als brood en diepfries stuff. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Morgen wil ik lasagne gaan maken. Daarvoor heb ik vandaag gehakt gekocht dat nu in de vriezer staat. Kan ik morgen de helft (zoveel heb ik nodig) gehakt uit het bakje nemen en meteen in de pan doen of moet het eerst een aantal uur ontdooien? Ik laat gehakt meestal in de pan op heeeeel zacht vuur ontdooien terwijl ik het uiteen schraap en als alles stuk en min of meer dooi is vuur wat hoger om echt te bakken. Groter probleem lijkt me dat je de helft van een bevroren portie gehakt nodig hebt. Eenmaal ingevroren en ontdooit mag je het niet weer opnieuw invriezen maar moet je het binnen een dag gebruiken (wat vervolgens wel weer in koelkast of vriezer bewaard mag blijven). Maar een blok bevroren gehakt krijg je niet zomaar doormidden.. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Een bijl er is geen andere oplossing,hak dat gehakt doormidden en doe de helft meteen weer in de vriezer. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Iemand die me goed kan uitleggen hoe whatsapp werkt? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Functioneel of technisch? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Beiden. HEb je er internet voor nodig en zo van die dingen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ja, het maakt gebruik van internet om je berichten te verzenden. Je moet je, geloof ik, aanmelden door middel van sms authenticatie, waardoor je nummer bekend is bij WhatsApp. WhatssApp gaat je contactlist door en ziet, omdat het nummers in de database heeft, welke contacten WhatsApp hebben. Deze staan dan(onder ajfoon iig) onder Favorieten. Om via WhatsApp gratis te smsen zul je dus of verbinding met the interwebz moeten hebben door middel van WiFi, of door een 3G\GPRS, etc connectie te hebben. Dat laatste kan uiteraard maandelijks wat kosten. Tenminste, dat denk ik. Zeker weten doe ik niet Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ok, dank je Technicus! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Hoe kan het dat ik altijd terug kom op Credible.nl? Al kom ik maanden niet, dan krijg ik ineens de ingeving om weer teug te komen. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Omdat ik er nog ben! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Moet een getuige voor de wet/ gemeentehuis iemand van de familie zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Moet een getuige voor de wet/ gemeentehuis iemand van de familie zijn? Niet dat ik weet. Volgens mij kan je zelf ter plekke 2 mensen van de straat af plukken. Bij wijze van spreken dan. Ik weet het eigenlijk wel zeker aangezien vrienden van mij getrouwd zijn en vrienden als getuigen hadden. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Moet een getuige voor de wet/ gemeentehuis iemand van de familie zijn? Niet dat ik weet. Volgens mij kan je zelf ter plekke 2 mensen van de straat af plukken. Bij wijze van spreken dan. Ik weet het eigenlijk wel zeker aangezien vrienden van mij getrouwd zijn en vrienden als getuigen hadden. Voor Nederland klopt dat, sterker nog het kunnen ook twee andere ambtenaren zijn. Maar ik weet niet of dat ook voor België geldt. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Moet een getuige voor de wet/ gemeentehuis iemand van de familie zijn? Nee. Zie hier: deze overheidswebsite[/url]":21xdke5i]Het is de burgemeester of de schepen van de burgerlijke stand die het huwelijk voltrekt. Toekomstige trouwens hebben de mogelijkheid geen, één, twee, drie of maximum vier getuigen aan te duiden om aanwezig te zijn bij hun huwelijksvoltrekking en de huwelijksakte mee te ondertekenen. Een getuige hoeft geen bloedverwant te zijn. Hm, ik zie wel dat niet alle info daar up to date is. Het recht op verzet is 2 jaar geleden afgeschaft (lijkt me voor jullie situatie ook wel relevant en een opluchting ) Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Moet een getuige voor de wet/ gemeentehuis iemand van de familie zijn? Nee. Zie hier: deze overheidswebsite[/url]":3orvcu93]Het is de burgemeester of de schepen van de burgerlijke stand die het huwelijk voltrekt. Toekomstige trouwens hebben de mogelijkheid geen, één, twee, drie of maximum vier getuigen aan te duiden om aanwezig te zijn bij hun huwelijksvoltrekking en de huwelijksakte mee te ondertekenen. Een getuige hoeft geen bloedverwant te zijn. Hm, ik zie wel dat niet alle info daar up to date is. Het recht op verzet is 2 jaar geleden afgeschaft (lijkt me voor jullie situatie ook wel relevant en een opluchting ) Waar heb je de info vandaan, dat het recht van verzet afgeschaft i? Ik kan dat niet vinden, en heb ook het idee dat dat nog wel degelijk bestaat? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Pardon, dit is een Belgische site, vandaar waarschijnlijk. In Nederland bestaat het recht op verzet nog wel, voor zover ik weet. Anders hebben ze op het advocatenkantoor waar ik werk de boel niet goed bijgehouden, laatst hadden we daar nog een zaak van dit soort, vandaar. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Deze firma denkt er anders over Fee. Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 De moeilijkheid van de twee getuigen op straat is toch de identificatie? Of wordt alleen het doopceel gelicht van de aanstaand gehuwden? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Deze firma denkt er anders over Fee. Ook dat is een Belgische site ... Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Dat die wet is afgeschaft, wist ik niet eens. maar daar ging het niet om. trouwens, mocht het tegen dan nog niet in orde zijn, toch weet ik dat mijn ouders dan nooit zo'n verzet zouden gaan aanvragen. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Iemand een idee wat gekarameliseerde ribbetjes zijn? en of het lekker is? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Iemand een idee wat gekarameliseerde ribbetjes zijn? en of het lekker is? Dat zijn geroosterde of gefrituurde gemarineerde spareribs waarbij de marinade karamelliseert op het vlees. Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van spareribs dus je zult het zelf moeten uitproberen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Nooit van gehoord. Het klinkt als varkensvlees met een hoop gesmolten suiker. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten