Spring naar bijdragen

Het korte-vragen-topic [17]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 401
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zit via Safari, en bij mij is het in elk geval bijna altijd zo dat mijn laatste post in een topic een zwarte titel heeft, terwijl de rest gewoon oranje is.

Zoals ik in het andere topic al zei: elke postnaam is een link. De post die je op dat moment aangeklikt of gepost hebt heeft een zwarte titel (aangeklikte link).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sterretje = populair topic en dat dingetje rechtsonder is dat jij er in gepost hebt. :) Uitroepteken is sticky/belangrijk en slotje is op slot :P

Volgens mij staan die vermeldingen ook wel op de index helemaal onderaan uitgelegd.

Edit: toch niet, dat verschilt blijkbaar per phpbb-forum..

Link naar bericht
Deel via andere websites
wat is eigenlijk de "verwijzing" van de vissen naast topicnamen?

de oranje wilt zeggen dat er ongelezen berichten in het topic taan.

maar wat met een sterretje en ook met een soort van 1 in de rechter-onderhoek?

De verklaring is te vinden in deze post van vorig jaar. :)

Kan eens kijken of die verklaring zichtbaar kan worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
Weet iemand onder wat voor verzekering "dierenarts-kosten" vallen?

moet je daar speciaal verzekerd voor zijn of valt dat onder een standaard verzekering

(schade bij ander veroorzaakt)

Als je (huisdier) schade aan andermans huisdier veroorzaakt, valt dat onder Aansprakelijkheidsverzekering Particulieren ook wel bekend als WA-verzekering.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Hoe krijg ik mijn foto op de juiste grote zodat ik hem hier kan gebruiken als plaatje bij mijn naam?

uhm hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is.

Ik doe dat altijd via paiint, maar je kan dat (denk i) met elk fotobewerkprogramma doen.

en dan doe je ctrl+w, en kan je ingeven hoeveel procent je wilt van je foto. Dus bij 25%, verkleint de fotot tot 25% van je oorspronkelijke foto. en zo ga je maar zoeken totdat je de juist afmetingen hebt.

Maar er zullen waarschijnlijk gemakkelijkere dingen bestaan. :E

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid