Spring naar bijdragen

Het korte-vragen-topic [17]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 401
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik moet een nieuwe mobiel. Dan dacht ik zo, misschien is een smartphone toch iets voor mij (je weet maar nooit!). Als je niet te veel uit wilt geven, en geen al te hoge eisen stelt, weet iemand dan een aanrader?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb echt een shitload van paperassen die ik eens fatsoenlijk wil opbergen.

Oud schoolwerk, belastingpapieren, loonstroken en andere documenten.

Nu weet ik dat er van die speciale dozen bestaan om losse papieren (A4) te bewaren.

Waar kan ik deze voor een redelijke prijs kopen? (ze mogen er ook best leuk uitzien)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Later? Als je groot bent? :P

Maar daar heb je een hele grote archiefkast voor nodig om ze in te hangen. Ik ken ze van mijn werk. En ik wilde van die dozen omdat ik vrij weinig huisraad heb. Zo heb ik weer wat meer 'vulling' in de kamer:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Koperpoets!

En ik ken verder geen trucs. Koper poetsen is gewoon veel werk, en als je het niet zo vaak doet, duurt het heel lang voor iets weer een beetje glanst...

Een mindtruc: een klein stukje doen per keer, dan kun je goed vergelijken hoe mooi je dat stukje al gepoetst hebt :P·

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid