Spring naar bijdragen

Welkom op het nieuwe Credible.nl!


Aanbevolen berichten

11.000 leden bereikt. (Y)

Lol, als ik geweten had dat we op de 10.999 zaten had ik wel even gewacht met camel2 te registreren..

Ik wist het. :# Toen ik de naam "camel2" zag staan dacht ik; "Dat kan niet anders dan een kloon zijn!", maar ik durfde het niet te zeggen, stel je voor dat het een echt lid is.

Wat ga je doen met het account als ik vragen mag, nieuwe dingen op uittesten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

11.000 leden bereikt. (Y)

Lol, als ik geweten had dat we op de 10.999 zaten had ik wel even gewacht met camel2 te registreren..

Ik wist het. :# Toen ik de naam "camel2" zag staan dacht ik; "Dat kan niet anders dan een kloon zijn!", maar ik durfde het niet te zeggen, stel je voor dat het een echt lid is.

Wat ga je doen met het account als ik vragen mag, nieuwe dingen op uittesten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
11.000 leden bereikt. (Y)

Lol, als ik geweten had dat we op de 10.999 zaten had ik wel even gewacht met camel2 te registreren..

Ik wist het. :# Toen ik de naam "camel2" zag staan dacht ik; "Dat kan niet anders dan een kloon zijn!", maar ik durfde het niet te zeggen, stel je voor dat het een echt lid is.

Wat ga je doen met het account als ik vragen mag, nieuwe dingen op uittesten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
11.000 leden bereikt. (Y)

Lol, als ik geweten had dat we op de 10.999 zaten had ik wel even gewacht met camel2 te registreren..

Ik wist het. :# Toen ik de naam "camel2" zag staan dacht ik; "Dat kan niet anders dan een kloon zijn!", maar ik durfde het niet te zeggen, stel je voor dat het een echt lid is.

Wat ga je doen met het account als ik vragen mag, nieuwe dingen op uittesten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
11.000 leden bereikt. (Y)

Lol, als ik geweten had dat we op de 10.999 zaten had ik wel even gewacht met camel2 te registreren..

Ik wist het. :# Ik zag "camel2" staan en dacht; "Dat kan niet anders dan een kloon zijn!", maar ik durfde het niet te zeggen, stel je voor dat het toevallig een echt lid is.

Wat ga je doen met het tweede account als ik vragen mag, gebruiken om dingen op te testen?

Er was een bug die ervoor zorgde dat niemand meer op de frontpage kon komen als iemand voor een beperkte tijd gebanned werd. Ik wilde weten waar het door veroorzaakt werd zodat ik het kon fixen, maar kon mezelf niet bannen. Dus dan maar even een nieuw accountje geregistreerd. En ik zal er af en toe vast nog wel iets mee testen.

Overigens is de bug gefixed, dus het is toch nog ergens goed voor geweest ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vet, volgens mij 'pakt' 'ie nu ook Grieks. Test: ευλογια .

Wellicht kunnen we je username voor je aanpassen. ;)

Dat zou leuk zijn :) Alleen zou het dan misschien beter "Ευλογία (Eulogía)" kunnen worden als dat mogelijk is, dus tussen haakjes de 'latijnse' letters, anders snappen sommigen (vooral nieuwe users) er misschien wat minder van.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt er wordt nog aan wat puntjes gesleuteld door Michiel en mij. Zo is nu ook de aanklikbare tekst "Actieve onderwerpen" op de onderbalk beschikbaar zodat je niet weer helemaal naar boven moet scrollen of springen om naar het overzicht met actieve onderwerpen te gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom nog sleutelen aan het forum als we toch overgaan op Facebook? Verspilde moeite als je het mij vraagt. 8-)

(Er zijn mensen die de donkere achtergrond niks vinden, maar ik vind het contrast tussen donker en licht juist mooi. Het past zo. Aangezien je niet iedereen blij kan maken is de eerder voorgestelde optie om zelf een achtergrondskleur te kiezen een goed idee, al zal het natuurlijk veel werk zijn. Groot gelijk als de developers daar geen zin in hebben)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
Mijn allereerste post ooit hier teruggevonden. :'( Door de optie "Toon je berichten" in het gebruikerspaneel, die ál je posts op chronologische volgorde onder elkaar zet met de nieuwste bovenaan. Geweldig dit! :'(

Als ik mijn eerste posts terug lees zak ik in een diepe depressie. -O-

(Niet dat ik dat niet heb bij de posts die ik tegenwoordig typ, maar dat is een ander verhaal. :+ )

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn allereerste post ooit hier teruggevonden. :'( Door de optie "Toon je berichten" in het gebruikerspaneel, die ál je posts op chronologische volgorde onder elkaar zet met de nieuwste bovenaan. Geweldig dit! :'(

Jij begon ook direct goed he..? Als ik mijn eerste posts lees dan schaam ik me diep. Wellicht is het een excuus dat ik nog tiener was, maar desondanks is het verschrikkelijk om terug te lezen. (H)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid