Spring naar bijdragen

Welkom op het nieuwe Credible.nl!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ok. Ik wil verder niet zeuren want ik vind het al mooi dat het hele forum nu vernieuwd is. Het is alleen jammer dat bepaalde aangekondigde ontwikkelingen heel erg lang op zich laten wachten en dat andere zaken zich nog niet echt lijken te manifesteren (samenwerking met/ondersteuning van IKON). Er zullen zeker goede redenen voor zijn maar ik vraag me dan wel af waarom dit soort dingen maanden, of zelfs een jaar, duren zonder dat er iets merkbaar wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het grootste punt zit hem in het ontberen van enerzijds mijn tijd en anderzijds het ontberen van een programmeur die 40 uur in de week voor Credible code kan maken. Dat zou de zaken goed op gang kunnen brengen. IKON heeft een grote bijdrage geleverd aan de stijl, zoals deze er nu is. De frontpage wil ik ook oppakken, maar daar is de progressie veel minder dan gehoopt en gewenst. -O-

Helaas kan ik nog steeds geen ijzer met handen breken en is er ook niet de beschikking over een team van programmeurs.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Wanneer gaat ye olde shoppe weer online komen? Ik heb er eigenlijk nog nooit iets gekocht en een Credible t-shirt of waterpijp lijkt me wel leuk. Op het moment krijg ik een errorpagina als ik naar de shop pobeer te gaan.

Met de komst van de nieuwe FP is dat opgelost. Voor invulling ben ik nog bezig met zoeken van adressen/ webwinkels.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 8 months later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid